AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

Chevrolet je na ovogodišnjem severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila predstavio dva konceptna kupea kojima želi da inspiriše novu generaciju kupaca da zauzmu mesto za upravljačem i predlože ideje za novi automobil...

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

"Chevrolet je oduvek činio snove dostupnim svim generacijama“, rekao je predsednik General Motors-a za Severnu Ameriku, Mark Reuss. "Ova dva koncepta donose tu viziju u obliku bliskom novoj generaciji. Tražimo mišljenje naših kupaca, slušamo njihove savete i nalazimo nove načine da ih uključimo u proces nastanka novih modela.“

Prema podacima poslednjeg američkog popisa stanovništva, 80 miliona potrošača u SAD-u ulazi u svoje tridesete godine. Oni predstavljaju 40% današnjih potencijalnih kupaca automobila i ukupno oko bilion dolara (781 milijardu eura) kupovne moći.

U proteklih godinu dana Chevrolet je prikupljao stavove mladih potrošača iz Sjedinjenih Država. Nastali na temelju prikupljenih informacija, Chevrolet koncepti donose stil i funkcionalnosti za koje je ova grupa novih kupaca rekla da ih traži prilikom kupovine novog automobila.

Code 130R, prvi Chevrolet konceptni model, je kupe četvorosed jednostavnog uspravnog profila. S karoserijom u potpuno novoj metalik crvenoj boji s matiranim anodiranim zlatnim felnama, Code 130R krase dizajnerski detalji inspirisani legendarnim trkačkim automobilima i pogon na zadnjim točkovima. S agresivnim prednjim delom, širokim Chevrolet blatobranima, ravnim bočnim delovima karoserije i Chevrolet logom s dvema prekrštenim zastavama, Code 130R jasno se naslanja na Chevrolet tradiciju trkačkih automobila.

Dizajneri modela Code 130R zamislili su da njegov turbo motor bude tako konstruisan da radi u saradnji s tehnologijom eAssist. Gašenjem motora prilikom zaustavljanja, regenerativnim kočenjem i optimizacijom okretnog momenta prilikom ubrzanja ovaj koncept predstavlja nov nivo elektrifikacije automobila i usklađuje turbo performanse sa štedljivošću.

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

Tru 140S, drugi Chevrolet koncept, ima pogon na prednjim točkovima. Radi se o pristupačnom sportskom kupeu sa četiri sedišta. Ovaj koncept s troje vrata stvoren je da bude privlačan i istovremeno pristupačan sportski automobil. S posve novom matiranom belom bojom karoserije i hromiranim felnama s logom ukrštenih zastava, Tru 140S je dizajniran da izgleda samopouzdano, egzotično i brzo. Tru 140S se temelji na istoj platformi kao Chevrolet Cruze i električni automobil s produženim dosegom Chevrolet Volt.

Dizajneri koncepta Tru 140S želeli su da iskoriste tehnologije koje se inače mogu naći kod skupljih automobila, kao što su direktno ubrizgavanje i Stop/Start tehnologija temeljena na starteru čime se uspostavlja ravnoteža između unutrašnjeg sagorevanja i električnog pogona radi postizanja manje potrošnje goriva.

Oba koncepta krase funkcije za koje su mladi kupci rekli da ih posebno cene, kao što su:
•    sportski kupe s funkcionalnošću limuzine u koji se mogu udobno smestiti četiri putnika
•    unutrašnjost koja nudi povezivost i razne praktične funkcije kao što su inovativni pretinci za skladištenje, WiFi, integracija pametnog telefona s Chevrolet MyLinkom i ekranom na ploči s instrumentima
•    1.4-litarski Turbo Ecotec motor s oko 150 KS
•    Moguća cena masovno proizvedenih verzija oko 20.000 dolara

Detroit 2012: Chevrolet predstavio dva koncepta

"Mladi kupci govore nam da žele visoku funkcionalnost uz izgled i estetiku kupea. Stilovi karoserije Codea i Trua svideli su se ovoj ciljanoj publici“, rekao je Frank Saucedo, direktor GM-ovog severnoameričkog studija za dizajn u Los Angelesu, gde su razvijena oba koncepta.

U unutrašnjosti konceptnih modela povezivost i razna prilagođavanja omogućili su stepen individualnosti za koji ova generacija kaže da je ključna.

„Ovi kupci cene mogućnost povezivanja. Omogućujući im da budu povezani integrisanjem  njihovih personalnih uređaja preko MyLinka i WiFija, vozilo se pretvara u njihovu ličnu stanicu za docking“, kaže Saucedo. „Enterijeri trenutno postoje samo u 2D izvedbi, što nam daje fleksibilnost da nastavimo raspravu i podstaknemo još dijaloga tokom našeg daljnjeg rada na ovim konceptnim modelima.“

Iz Detroita će ovaj par Chevrolet koncepata dalje da putuje na druge velike sajmove automobila, izložbe, događanja, prezentacije i ostale prilike za promociju kao što su univerzitetski kampusi. Chevrolet će takođe da podstakne mlade kupce na razmenu mišljenja preko društvenih mreža.

„Proizvođač automobila koji će da zna zainteresuje ovu generaciju imaće pred sobom izvrsnu priliku“, rekao je John McFarland, stariji menadžer u Chevrolet-ovom odeljenju globalnog marketinga koji je bio na čelu istraživanja mišljenja mladih za ovaj brend. „Mi iz Chevrolet-a želimo da stvorimo iskrenu i smislenu povezanost s tim kupcima, i to prema njihovim uslovima. Želimo da čujemo što imaju da nam kažu, da ih uključimo u proces stvaranja i damo im ono što zaista žele, a ne što mi mislimo da žele.“

Chevrolet

Kia Motors u 2011. godini postigla novi rekord

Kia Motors u 2011. godini postigla novi rekord

Iz korporacije Kia Motors javljaju da su u 2011. ostvarili rekordnu prodaju – 2.478.959 vozila. To je najviše u čitavoj 67-godišnjoj istoriji najstarijeg korejskog proizvođača automobila i prvi put uopšte da su premašili 2,4 miliona prodatih Kija.

Infiniti: Novi snimak elektro-koncepta

Infiniti: Novi snimak elektro-koncepta

Kompanija Infiniti je objavila nove fotografije i video snimak koncepta električnog sportskog automobila sa produženom autonomijom, čije svetska premijera će biti održana na martovskom sajmu automobila u Ženevi...

Car of the Year 2012: Izabrano sedam finalista

Car of the Year 2012: Izabrano sedam finalista

Među sedam finalista prestižnog izbora Car of the Year 2012 su marke Citroën, Fiat, Ford, Opel/Chevrolet, Range Rover, Toyota i Volkswagen. Proces izbora evropskog automobila godine ušao je u novu fazu. Od 25 nominovanih, izabrano je sedam finalista...

Novi Audi A3 - Enterijer otkriven!

Novi Audi A3 - Enterijer otkriven!

Nova generacija modela Audi A3 biće predstavljena na martovskom sajmu automobila u Ženevi, ali danas smo saznali kako će izgledati njegov enterijer. U martu mesecu, aktuelni Audi niže srednje klase će proslaviti deveti rođendan, što je i više nego dovoljno vremena za generacijsku smenu. Pred nama su prve fotografije enterijera...

Serijska Toyota Yaris Hybrid spremna  za Ženevu

Serijska Toyota Yaris Hybrid spremna za Ženevu

Prošle godine, na sajmu automobila u Ženevi je premijerno predstavljen koncet Toyota Yaris HSD. S obzirom da za modelom Yaris Hybrid vlada veliko interesovanje, kao i to da je u poslednje tri godine, interesovanje za hibridne automobile marke Toyota udvostručeno, serijsku proizvodnju hibridnog Yarisa smo mogli i očekivati...

Ford Mondeo 2013: Prve slike nove generacije

Ford Mondeo 2013: Prve slike nove generacije

Po uzoru na dvojnike Escape-Kuga, kompanija Ford stvara još jedan američko-evropski par. Nedavno predstavljeni sedan Ford Fusion (potpuno drugačiji automobil od evropskog Fusiona) biće dvojnik dolazeće četvrte generacvije modela Mondeo. Ovi automobili se raziliku samo u tehničkim detaljima, kao što je ponuda motora...

Automobil otkriva karakter vlasnika

Automobil otkriva karakter vlasnika

Ljude odaju razne stvari koje govore o njima, jedna od njih je i automobil koji voze, na osnovu koga je moguće odrediti vlasnikov karakter. Vlasnici prestižnih marki - poput BMW-a, Audija, Mercedesa, Alfa Romea, Jaguara i Poršea - svesno biraju ta vozila i veoma im smeta kada neko ne primeti koji automobil voze...

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

Mobilni operater predstavio je novu strategiju zaštite životne sredine, koja za cilj ima smanjenje uticaja poslovanja na okolinu, promociju višekratne upotrebe i recikliranja, kao i podršku javnim projektima iz ove oblasti. Vipova društveno odgovorna nabavka Toyote Prius pokazuje da su kompanije u Srbiji počele da koriste podsticaj Fonda za zaštitu životne sredine u iznosu od 100.000 dinara koji se dodeljuje za kupovinu ekološki usaglašenih vozila...

Video: Porsche 911 Carrera S Cabriolet

Video: Porsche 911 Carrera S Cabriolet

Porsche 911 sa internom oznakom 991, posredstvom fotografija je predstavljen u verzijama Carrera i Carrera S, u avgustu 2011. godine,  a mesec dana kasnije je imao svetsku premijeru na sajmu automobila u Frankfurtu. Tri meseca kasnije, predstavljene su Carrera u Carrera S sa platnenim krovom...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje