Isporučena prva Scania R730 u Srbiji

Poučen odličnim iskustvima iz eksploatacije starije verzije tegljača Scania, Dragan Ivanović, osnivač i vlasnik transportnog preduzeća MD Ivanović iz Tavnika kod Kraljeva, odlučio je da vozni park uveća najsnažnijim serijskim kamionom u Evropi i najsažnijim modelom u Scanijinoj ponudi – tegljačem R730...
Ključeve trenutno najsnažnijeg kamiona u Srbiji sa motorom od 730 KS preuzeo je sredinom prošlog meseca. Novi kamionski div, koji vuče poluprikolicu-hladnjaču, već je u redovnoj eksploataciji – na međunarodnim turama, uglavnom do destinacija u zapadnoj Evropi.
„Novi snagator je sasvim opravdao moja očekivanja“, kaže 38-godišnji Dragan. „Glavni motiv kojim sam se rukovodio pri odluci o kupovini bio je da u minut ispoštujem vreme kada teret treba da stigne na krajnje odredište. To je za korsnike usluga kompanije MD Ivanović od presudnog značaja, a jedini način da se uvek stigne u zadati čas jeste da teret putuje snažnim, brzim i pouzdanim kamionom. Sve to pruža novi R730, jer raspolaže izuzetnom snagom i impresivnim maksimalnim obrtnim momentom od 3.500 Nm, koji mu omogućavaju da na uzbrdicama bude znatno brži od svh konkurenata, čime se postiže i veća prosečna brzina. Zadovoljan sam i potrošnjom, jer je nova generacija V8 motora, uprkos ogromnoj snazi, zadržala jednu od glavnih performansi – ekonomičnost.“
Prvi kupac Scanije R730 u Srbiji nije štedeo na opremi. „Gospodin Ivanović se odlučio za najčistiju verziju V8 motora od 730 KS – sa takozvanom EEV tehnologijom, čak nešto restriktivnijom po količini štetnih materija u izduvnim gasovima od trenutno važećih Euro V standarda“, kaže Michel Mrđen, prodavac u Scania Srbija. „Na popisu opreme prvog ovakvog tegljača u Srbiji su, između ostalog, rol bar iznad vozačkog stakla, dodatna rotaciona i svetla za osvetljavanje puta, krovna klima u boji kabine, aluminijumski naplaci, polukožna sedišta, automat za pripremu kafe, hladnjak, unutrašnje obloge sa mahagoni aplikacijama, plišane patosnice, automatizovan menjač Opticruise bez kvačila, dok je šasija u fabrici obojena istom bojom kao i kabina zbog dodatne zaštite od rđe i lakšeg održavanja čistoće donjeg postroja.“
Kompaniji MD Ivanović, koja postoji osam godina, u isto vreme kada i R730, isporučen je još jedan nov Scania tegljač – R500.
PR