VW Golf: Sedma generacija snimljena na testiranju

Sedma generavija modela Volkswagen Golf biće lakša, bezbednija i dinamičnija od aktuelne. Špijunske fotografije nam pokazuju je da su testiranja u toku, a svetsku premijeru, nova generacija ovog popularnog modela će imati na ovogodišnjema sajmu automobila u Parizu...

Od 2007. godine, Volkswagen radi na sedmoj generaciji modela Golf, što znači da je razvoj Golfa "sedmice" počeo i pre nego što je predstavljena aktuelna šesta generacija. Sa aspekta konstrukcije, glavna promena na novom Golfu biće potpuno nova platforma MQB - modularna arhitektura, koja će obezbediti veću fleksibilnost konstrukcije, kompaktnije postavljen motor i menjač i više prostora za posadu. Više o novoj MQB platformi, koju će koristiti i novi Audi A3 i Škoda Octavia III, možete pročitati klikom na LINK. Volkswagen će na Golfu sedme generacije, predstaviti i inovativan dizajn, alternativne pogone i novu opremu. Ovaj mix, zajedno sa proširenom ponudom motora i menjača, obezbediće vrhunski komfor i vozne osobine, ali i manju potrošnju goriva.
Volkswagen će, koristeći MQB platofrmu, predstaviti tri međuosovinska rastojanja različite dužine. Međuosovinsko rastojanje od 2.630 mm naslediće aktuelno rastojanje dužine 2.578 mm, a koristiće ga hatchback Golf. Sedan Jetta i karavan Golf Variant, imaće srednju verziju međuosovinskog rastojanja od 2.680 mm, a najduže međuosovinsko rastojanje od 2.790 mm imaće novi Touran i Tiguan za kinesko tržište.
Većinu planiranih motora, već znamo. Benzinske motore zastupaće 1.2 TSI, 1.4 TSI i 2.0 TSI, snage od 63 do 220 kW, a turbodizele će predstavljati 1.6 TDI i 2.0 TSI od 66 do 125 kW. Očekuje se i predstavljanje snažnijeg motora 2.0 BiTDI, koji razvija 162 kW i 450 Nm. Uporedo sa nedavno predstavljenom platformom VW MQB, nemački proizvođač je predstavio i novi motor MOB (modularni benzinski motor). Ovo je prvi turbo četvorocilindarski motor, opremljen sistemom za isključivanje dva cilindra. Motor je premijerno ugrađen u model Audi A1 Sportback 1,4 TFSI (103 kW). Novina je tehnika gašenja cilindara (COD/ACT), čije komponente su teške samo 3 kilograma. Do gašenja dva cilindra dolazi u rasponu obrtaja od 1.400 do 4.000 o/min, a u takvim uslvima, motor razvija obrtni moment od 25 do 75 Nm. U evropskom voznom ciklusu, pomenute kompnente će raditi 70 % vožnje. Kada vozač pritisne papučicu gasa snažnije, cilindri se automatski pale, i motor počinje da funkcioniše u normalnom režimu rada.Najveća ušteda se očekuje pri brzinama do 50 km/h, u vožnji trećim ili četvrtim stepenom prenosa. U uslovima kada je sistem deaktivacije cilindara aktivan, motor troši 1 litar benzina manje na 100 pređenih kilometara, u odnosu na isti motor bez ovog sistema.

Šestostepenom manuelnom manjaču, alternativa će biti sofisticirani DSG, a snažnije verzije će biti dostupne i sa pogonom na sve točkove 4Motion. Već 2013. godine, biće predstavljen serijski elektromobil blue-e-motion.
Premijera novog Golfa biće održana na sajmu automobila u Parizu, 2012. godine, a postepeno će biti predstavljeni i modeli Golf Variant, Golf Plus, novi Touran, Scirocco i Tiguan. Modeli Jetta i Beetle, predstavljeni su u obliku nove generacije, ali na platformi PQ35, a u sledećim godinama će pomenuti modeli biti postavljeni na MQB platformu.
Automagazin.rs