Ženeva 2012 - Hyundai i20 facelift

Kompanija Hyundai, "umila je lice" svom uspešnom modelu i20. Hyundai i20 se na tržištu nalazi od 2009. godine, ali u međuvremenu se u južnokorejskoj kompaniji mnogo toga promenilo, pa je u Ženevi predstavljen modernizovan mali hatchback, u stilu fluid sculpture...

Redizajniran spoljašnji izgled je preuzeo sve karakteristične detalje aktuelnih automobila marke Hyundai, uključujući i šestougaonu masku hladnjaka, nove svetlosne grupe i izgled prednjeg branika. Blage promene je pretrpela i hauba motora, zadnje svetlosne grupe i zadnji branik, a nov je i dizajn felni. Širina automobila je ostala ista (1.710 mm), visina (1.490 mm) i međuosovinsko rastojanje (2.525 mm), a dužina je u poređenju sa verzijom pre redizajna, povećana za 55 milimetara (napred za 30 mm, nazad za 25 mm), na 3.995 mm.
U ponudu motora je uključen novi trocilindarski dizel motor U-II, zapremine 1,1 litar, koji razvija maksimalnu snagu od 55 kW (75 KS), koji je u ponudi i u konkurentskom modelu Kia Rio. Hyundai ističe pre svega, smanjen uticaj ovog motora na životnu sredinu. U okviru programa Blue Drive, model Hyundai i20 sa ovim motorom beleži emisiju od samo 84 grama po pređenom kilometru. Drugu dizelsku motorizaciju, čija emisija je ispod 100 g/km, predstavlja modernizovani 4-cilindarski motor 1.4 CRDi, čija snaga iznosi 66 kW (90 KS). Kada su benzinski motori u pitanju, Hyundai u modelu i20 nudi četvorocilindarske motore 1.2 (57 kW) i 1.4 (73 kW).
Automagazin.rs