AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Zajedničko saopštenje AMSS i nemačkog kluba ADAC

Zajedničko saopštenje AMSS i nemačkog kluba ADAC

U susret još jednoj letnjoj sezoni i očekivanom pojačanom intezitetu tranzitnog saobraćaja kroz našu zemlju, posebno građana Savezne Republike Nemačke, predstavnici AMSS i nemačkog kluba ADAC, u interesu zaštite svojih članova na putevima u Srbiji, ovim putem izdaju zajedničko saopštenje za javnost...

Na putevima Srbije postoje šlep službe koje lažnim predstavljanjem dovode u zabludu sve članove kako bi zadobili njihovo poverenje, a gde naplaćivanjem visokih naknada za najčešće namerno izazvan kvar, ostvaruju veliku finansijsku dobit. Takve šlep službe ne samo da narušavaju ugled AMSS usled neadekvatno pružene pomoći na putu i naplate usluga po viskom cenama, a koje članovi nisu dužni da plate, već stvaraju lošu sliku na putevima cele Repubike Srbije, što je ponovljeno i na nedavno održanom sastanku sa predstavnicima Ambasade Savezne Republike Nemačke u Beogradu i AMSS.


Napominjemo da je Auto-moto savez Srbije jedini ovlašćeni partner ADAC-a u Srbiji, čiji operateri su dostupni svim članovima 24/7, 365 dana u godini. Bilo da je u pitanju kvar, saobraćajna nezgoda ili traženje informacija, svi članovi ADAC mogu dobiti pomoć na putu i potrebne informacije pozivom na broj telefona +49 89 222 222 matičnog kluba u Minhenu ili pozivom broja telefona +381 11 333 1200 Operativnog centra AMSS. AMSS i ADAC apeluju na svoje članove da u slučaju potrebne pomoći i informacije, ne traže alternativna rešenja i da ne pokušavaju samostalno da reše problem već da se pridržavaju instrukcija ovlašćenih lica, koja mogu kontaktirati na već navedenim brojevima. U protivnom odgovornost u slučaju bilo kakvih posledica pada na teret člana.


Po pozivu gore navedenih brojeva, članovi će dobiti informaciju koje šlep vozilo dolazi po njih kao i u koji servis će biti odšlepani. Partneri AMSS poseduju identifikacione kartice i vozila na kojima se nalaze identifikacione nalepnice sa partnerskim brojem na jasno vidljivim mestima na vozilima. Partner AMSS će prilikom dolaska na intervenciju kod sebe imati i članski broj člana, kao još jedan od načina raspoznavanja.


PR

Toyota ulaže milijarde u razvoj vodonika

Toyota ulaže milijarde u razvoj vodonika

Kompanija Toyota zajedno sa Sumitomo Mitsui Banking i firmom Sparx, uložiće 15 milijardi jena za finansiranje novog fonda za podršku novim tehnologijama, posebno razvoju pogona na vodonik...

Lexus LX (2022)
Slika nedelje