AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vitro Group - Citroen: prodajni rezultati i očekivanja

Vitro Group - Citroen: prodajni rezultati i očekivanja

Kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za tržište Srbije i Crne Gore, održala je konferenciju za medije, gde je direkror marketinga Vitro Groupa, Vojislav Lekić, predstavio prodajne rezultate francuske kompanije u protekloj godini, i otkrio planove za aktuelnu godinu...

U 30 država Evrope, Citroen je povećao svoj udeo automobila i trziste lakih komercijalnih vozila za 0,1 bod na 6,6%. Štaviše, Citroen se pomerio za  jedno mesto naviše u rangu brenda sa 7. na 6. mesto u ukupnom plasmanu.

Francuska: Učešće na tržištu održava na 15%

Citroen je imao dobru godinu u Francuskoj sa porudžbinama u ukupnom iznosu od skoro 400.000 i udelu na tržištu Holding kompanija na 15%. Ove solidne performanse su vođene popularnošću Citroena DS3, i jakom potražnjom za Citroenom C3 (najprodavanijim automobilom ) i uspešnim lansiranjem novog Citroena C4.

Vitro Group - Citroen: prodajni rezultati i očekivanja

Italija: Proboj na tržište

Na izazovnom italijanskom tržištu, Citroen je povećao svoj tržišni udeo za 0,3 poena na 5,6%. Ovi dobri rezultati su uglavnom zbog C3 i DS3, što je omogućilo Citroenu da postane treći najbolje prodavani brend u segmentu malih automobila. Italija je sada Citroenovo treće najveće trziste.

Španija: Lider u segmentu putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila već 5. godinu zaredom i u segmentu lakih komercijalnih vozila vec 15. godinu za redom.

Na tržištu koje se malo proširilo, Citroen se odrzao i održavao svoje vođstvo u segmentu putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila vec 5. godinu za redom sa 9,4% udela na tržištu. Takodje, brend vodi u segmentu lakih komercijalnih vozila 15-tu godinu zaredom.

Velika Britanija: Ponovno osvajanje tržišta

Citroen je zadržao svoj tržišni udeo na 4%. Uporni ciljni potrosaci omogućili su Citroenu da poveća svoj udeo u segmentu do 5%. Brend je dobio 11 nagrada u 2010. DS3 je dobio titulu Automobil godine od strane Top Gear-a. Prvi put je Citroenov Model dobio ovu nagradu.

Nemačka: Dalji pohodi u segmentu malih automobila

Brend je održao svoj tržišni udeo na 2,6% i održao ga na tržištu koje beleži pad. Nedavno lansiranje C3 i DS3 omogućilo je Citroenu da poveća svoj udeo na tržištu u segmentu malih automobila sa 2,9% na 3,6%. Oba vozila su široko priznata i DS3 je osvojio drugu nagradu na Goldene Lenkrad (Golden Steering Wheel) dodeli nagrada.

Vitro Group - Citroen: prodajni rezultati i očekivanja

U Centralnoj i Istočnoj Evropi, gde je ugovoreno tržište, Citroen je povećao svoj tržišni udeo za 0,1 bod na 4,4%, vodjen solidnim rezultatima u velikom broju zemalja. U Poljskoj, Citroenova prodaja je porasla na 31%, najoštriji porast od bilo kojeg drugog od prvih deset brendova, kao i njegov udeo u segmentu putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila koji je porastao za jedan poen, na 4,6%. U Slovačkoj, udeo brenda u segmentu malih automobila je porastao na 6,6%, zahvaljujući lansiranju C3 i DS3. U Mađarskoj, u teškom ekonomskom okruženju, Citroen je povećao svoj tržišni udeo za 0,2 poena i preselio se za jednu poziciju u ukupnom rangiranju brenda. U Rumuniji, gde je tržište takodje strogo ugovoreno, Citroen je napravio dalji prodor na trzistu u segmentu putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila i zabelezio rast za 0,1 poen.
U Turskoj, brend je zabelezio rekordnu godinu, udvostručenjem jedinacne prodaje i postizanjem 3,8% udela na tržištu.


CITROËN U 2010: GODINA SMELIH INICIJATIVA

U 2010, Citroen je pokazao da je imao potrebnu snagu za pobedu nad konkurentima, vodjen serijom atraktivnih proizvoda usklađenih sa potrebama i moćnom marketinškom strategijom.

Ofanzivni proizvod

DS prepoznatljiva linija: cilj dostignut sa Citroënom DS3

Za Citroën, DS3 predstavlja vise od samo novo lansiranog vozila. On je jasan dokaz da se veliki obim proizvođača automobila  uspesno susrece sa izazovom proizvodnje specijalnih automobila u pogledu stajlinga, iskustva u vožnji, arhitekture i prefinjenosti. Lansiran u Evropi u martu prosle godine, Citroën DS3 daleko je premasio ciljnu prodaju sa vise od 65,000 primljenih porudzbina.

The core line-up (Usavršeni modeli): uspesna nedavna lansiranja

U svojoj prvoj celoj godini na trzistu , novi Citroën C3 se establirao kao dostojan naslednik originalnog C3 i izgleda da mu je suđeno da nastavi uspeh svog prethodnika. Sa 212,000  prodatih vozila, to je bio najbolje prodavani auto u Citroen liniji u 2010. godini. Kombinovana prodaja Citroena C3 Classic i novog C3 porasla je za 37% za godinu dana, na više od 300.000 prodatih primeraka.

Lansiran u oktobru prošle godine na salonu u Parizu, novi Citroen C4 je napravio dobar početak, sa više od 22.000 primljenih porudžbina, ali automobil je predstavljen tek pre tri meseca u samo sedam evropskih zemalja.

Rang komercijalnih vozila: medju prva tri u Evropi

U 2010, Citroen je ponovo potvrdio svoj položaj kao merilo u segmentu komercijalnih vozila tako sto je ostao jedan od tri najveća brenda u Evropi, čime je ostvario svoj cilj odrzavsi svoj rang, koji je prvi put ostvario u 2009. Brend je povećao svoju jedinacnu prodaju za 6,5% i odrzao svoj evropski trzisni udeo na 11,1%, postavljajuci ga na treće mesto.
 
2011, GODINA KREATIVNIH TEHNOLOGIJA

Ambicija Citorena za 2011 god. je da nastavi da postavlja nove rekorde, kako u prodaji tako i u moto sportu i ostane 6 proizvodjač u svetu i ponovo uzme titulu u WRC šampionatu.

Puna DS linija:

Zahvaljujući jakom startu Citroena C4 i uspehu Citroena DS3, brend namerava da nastavi svoju proizvodnu strategiju na osnovu obimnog, atraktivnog programa unapredjenih vozila i prepoznatljivom DS-linijom, kojoj ce biti dodata dva nova modela u 2011. godini: Citroen DS4 (sredinom godine), i Citroen DS5 (krajem godine).

Električna vozila stigla na tržište:

Brend trenutno proizvodi dva električna vozila - Citroen C-Zero i električni Berlingo First - za koje su isporuke već počele. Citroen takođe ima jasno definisanu strategiju zaštite životne sredine zasnovane na nizu rešenja prilagođenih različitim potrebama korisnika. Pored dva EV, Citroen unapredjena linija takođe uključuje:

  • Automobile sa termalnim sagorevanjem koji emituju manje od 100 grama CO2 po   kilometru.
  • Vozila opremljena sa e-HDi mikro hibridnom tehnologijom, kao što su novi Citroen C4 i Citroen C4 Picasso.
  • U 2011, Citroen će prikazati novi model sa punom hibridnom tehnologijom i nazivom Hibrid4 - koji kombinuje dizel motor sa električnim motorom. Ova inovacija će biti dostupna na Citroenu DS5.


 

Foto: Goran Sarić - Automagazin portal

Svetska premijera potpuno nove Toyote RAV4

Svetska premijera potpuno nove Toyote RAV4

Toyota otkriva snažnu i potpuno novu, šestu generaciju modela RAV4 koja nastavlja stazama svojih legendarnih prethodnika uvođenjem naprednih tehnologija s unapređenim performansama i efikasnošću, istovremeno postavljajući nove standarde u pogledu bezbednosti i digitalnog korisničkog iskustva…

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Od danas sa srpskim tagom možete da putujete auto-putevima kroz Republiku Hrvatsku i obrnuto. Naš sistem Toll4All funkcioniše i u zemljama Evropske unije.“, izjavio je Zoran Drobnjak,v.d. direktora JP „Putevi Srbije“...

123456. . .1623
AMG Experience 2025
Slika nedelje