AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Audi R8 e-tron postao je najbrži serijski elektromobil na stazi Nürburgring Nordschleife. Električna verzija modela Audi R8, slavnu stazu je prešla za osam minuta i 9.099 sekundi. Za volanom je bio sportski vozač i pobednik ovogodišnje trke 24 sata Nürbrugringa, Markus Winkelhock...

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Audi ističe, da je rekordan rezultat postavio automobil, koji ispod "lima" ima potpuno serijsku tehnologiju, a koja će do prvih kupaca stići krajem tekuće godine. Jedina razlika je u tome, što je "rekorder" imao maksimalnu brzinu ograničenu na 250 km/h, a serijski R8 e-tron može da postigne maksimalnih 200 km/h. Markus Winkelhock je sa potpuno serijskim automobilom, sa brzinom ograničenom na 200 km/h, stazu prešao za osam minuta i 26.096 sekundi.

Serijski Audi R8 e-tron, za pogon koristi dva elektromotora, na svakoj osovini po jedan, koji generišu maksimalnu snagu od 230 kW i "tramvajski" maksimalni obrtni moment od 820 Nm. Iz mesta do "stotke", supersportski automobil stiže za samo 4,6 sekunde. Elektromotori snagu crpe iz litijum-jonskih baterija kapaciteta 49 kWh, koje su smeštene u središnjem "tunelu" i prostoru između kabine i zadnje osovine. Baterije se pune i tokom kočenja, a autonomija automobila iznosi 215 kilometara.

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Karoserija je, kao kod modela R8, izrađena od aluminijuma, a neki detalji su napravljeni od karbonom ojačanog kompozita (CFRP). Masa električnog R8 iznosi 1.780 kilograma, što je odličan rezultat u odnosu na masu osmocilindarskog konvencionalnog R8, koji teži 1.635 kilograma.

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Winkelhock je o R8 e-tron izjavio, da zahvaljujući niskom težištu i odličnoj raspodeli mase (veća masa se oslanja na zadnju osovinu), automobil ima mnogo sportskih kvaliteta. Vozač je posebno pohvalio visok obrtni moment, a bio je prijatno iznenađen činjenicom, da je automobil izuzetno tih.

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Automagazin.rs

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

U 85. godini, noćas je preminuo italijanski dizajner Sergio Pininfarina, počasni direktor istoimene slavne automobilske dizajnerske kompanije. Pininfarina se najviše proslavio dizajniranjem automobila za kompanije Ferrari, Maserati, Rolls-Royce, Ford, Cadillac...

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5 druge generacije, proizvodi se od 2008. godine, a poslednja unapređenja je imao u jesen 2010. godine. U novu modelsku godinu, luksuzni sedan ulazi sa minimalnim "kozmetičkim" promenama i unapređenom opremom...

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin ovih dana aktivno radi na promociji nove generacije modela Vanquish, ali na internetu su u senci ovog modela predstavljene prve fotografije novog automobila - V12 Vantage Roadster. O ovom atraktivnom super-automobilu, govori se još od 2009. godine, kada je debitovala njegova kupe verzija V12 Vantage...

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula 2012. godine, u Francuskoj je na snagu stupilo novo pravilo, prema kojem je vozač dužan da u vozilu kojim upravlja ima alkotester. Ova odluka će se primenjivati kako na vozila registrovana u Francuskoj, tako i na sva vozila koja ulaze na teritoriju Francuske, a registrovana su u nekoj drugoj državi...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje