AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ferrari FF: Prve fotografije i informacije

Ferrari FF: Prve fotografije i informacije

Italijani su konačno završili spekulacije - novi model Ferrari je automobil za četiri putnika, ima karoseriju shooting brake, a pod haubom diše dvanaestocilindrični agregat. Revoluciju simbolizuje i naziv FF, što znači Ferrari Four – ukazujući na enterijer sa četiri mesta i prvi put u Ferrariju integrisan sistem pogona na sve točkove...

Dizajn karoserije je razvio studio Pininfarina. Automobil koristi dizajnerska rešenja zadnjih svetlosnih grupa sa modela 599 GTB Fiorano, a rešenje prednjih svetlosnih grupa podsećaju na one koje smo videli na modelu 458 Italia.

Ferrari FF: Prve fotografije i informacije

Karoserija je dugačka 4907 mm, široka 1953 mm i visoka 1379 mm. Osnovne dimenzije su veoma slične dosadašnjim predstavnicima kompanije Ferrari 2+2 GT koncepcije, kao što je model 612. Prtljažni prostor meri zapreminu od 450 litara, a kada se sklope sedišta, zapremina prtljažnika raste na 800 litara. Oficijelni tehnički podaci potvrđuju prethodne spekulacije - zapremina 12-cilindričnog motora porasla je na 6,3 litara, konkretno na 6262 cm3, kao kod modela FXX. Agregat razvija snagu od 660 konjskih snaga pri 8.000 o/min, a maksimalni obrtni moment porastao je na 683 Nm pri 6.000 o/min. U pitanju je nova verzija motora F140 65° V12, a bliže informacije o detaljima promena na šestolitarskom motoru nisu poznate.

Ferrari FF: Prve fotografije i informacije

Pogon na sve točkove je patentiran sistem 4RM, koji je za 50 % lakši od konvencionalog 4x4 rešenja. Standard su adaptivni magnetno-reološki amortizeri SCM3, keramičke kočnice Brembo i dvolamelasti menjač F1. Maksimalna brzina iznosi 335 km/h, a ubrzanje iz mesta do 100 km/h, Ferrari FF realizuje za samo 3,7 sekundi. U kombinovanom ciklusu vožnje, potrošnja iznosi 15,4 l/100 km, a za smanjenje potrošnje, Ferrari FF koristi sistem HELE. Zvanično će Ferrari FF biti predstavljen na martovkom sajmu automobila u Ženevi.

Automagazin.rs

Da li evropskoj automobilskoj industriji preti kolaps?

Da li evropskoj automobilskoj industriji preti kolaps?

Evropska automobilska industrija se suočava sa najvećim izazovima posle krize čipova iz 2021. godine. Najnoviji problem pojavio se posle nasilnog preuzimanja proizvođača poluprovodnika Nexperia od strane holandske vlade, koji pripada kineskoj grupi Wingtech…

123456. . .1634
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje