AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu uporedo sa početkom ovog velikog sportskog događaja otvorio je vrata svojih fan parkova širom Evrope. Hyundai fan parkovi otvoreni su u osam Evropskih gradova od Madrida do Moskve i pružaju navijačima  svih uzrasta mogućnost za odličnu zabavu...

U centru pažnje fudbalskih fanova širom sveta ovog leta biće Evropsko prvenstvo u fudbalu koje je upravo u toku. Hyundai  kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu u osam gradova širom Evrope otvorio je svoje fan parkove u kojima će fudbalski fanovi  moći da prate utakmice svojih omiljenih timova, da u odličnoj atmosferi navijaju za njih ali i da se zabave pre i posle svake utakmice. Hyundai fan parkovi će za vreme ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu biti otvoreni u sledećim gradovima i zemljama: Prag /Češka republika/, Pariz /Francuska/, Dortmund i Berlin /Nemačka/, Torino /Italija/, Moskva i Sankt Peterburg /Rusija/ i  Španija. Hyundai  fan parkovi su otvoreni 8. juna kada je i počelo Evropsko prvenstvo u fudbalu i tokom celog prvenstva predstvaljaće odlično mesto za praćenje utakmica, navijanje i zabavu svih ljubitelja fudbala.

Mark Hall direktor marketinga Hyundai Motor Europe povodom otvaranja Hyundai fan parkova rekao je: ''Ovo je bila fantastična fudbalska sezona  širom Evrope i značajna godina za Hyundai koji je uveo mnogo novih proizvoda na Evropsko tržište: i40, novi i30 i redizajnirani i20. Ne postoji bolji način da ovogodišnje akcije Hyundaija u Evropi dovedemo do vrhunca od otvaranja naših fan parkova.''

Navijači će utakmice u Hyundai fan parkovima moći da prate putem impresivnih LED ekrana čija veličina iznosi oko 60 m2 i koji će svim navijačima, čak i u najvećim gužvama, omogućavati najbolji mogući pregled. Odličan pregled utakmice i pozitivna navijačka atmosfera će doprineti da se posetioci Hyundai fan parkova  osećaju kao da se nalaze na samim utakmicama.

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Pre početka i nakon završetka utakmica kao i u toku poluvremena navijači će biti u prilici da se zabave putem mnogih 3D igara koje će biti na raspolaganju svim posetiocima Hyundai fan parkova. Na licu mesta će biti i predstavnici Hyundaija koji će posetiocima predstavljati  svoje najnovije modele namenjene Evropskom tržištu.

Hyundai je partner UEFA više od 12 godina, a EURO 2012 je četvrto uzastopno  Evropsko prvenstvo na kome je kompanija Hyundai ostvarila značajnu ulogu kao zvanični automobilski sponzor. Hyundai je obezbedio 366 vozila za prevoz timova, poznatih ličnosti i zvaničnika ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu.   

Hyundai Auto Beograd PR

Nova Mazda6: Nove fotografije i informacije

Nova Mazda6: Nove fotografije i informacije

Nova Mazda6 počeće da se prodaje u prvom kvartalu 2013. godine. Serijski automobil javnosti će biti prvi put prikazan 29. avgusta na ovogodišnjem Moscow Motor Show, a ne u Parizu, kao što se ranije pretpostavljalo. Pred nama su nove fotografije nove "šestice"...

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Francuska predstavila plan za podršku automobilskom sektoru

Francuska predstavila plan za podršku automobilskom sektoru

Francuska vlada predstavila je predlog novih mera za podršku tamošnjem automobilskom sektoru. Nove mere su mnogo manje ambiciozne od onih iz 2008. i 2009. godine, kada je nekoliko država u Evropi pomoglo automobilsku industriju, pogođenu finansijskom i ekonomskom krizom...

Ford smanjio potrošnju energije u odnosu na 2006. godinu za 22%

Ford smanjio potrošnju energije u odnosu na 2006. godinu za 22%

Kompanija Ford u svom godišnjem izveštaju nas informiše o tome, da je u proteklih šest godina uspela da smanji količinu energije potrebnu za proizvodnju jednog automobila za 22 procenta. Do 2016. godine, Ford planira da smanji energiju potrebnu za proizvodnju automobila za dodatnih 25 procenata...

Novi Kia Carens premijerno na pariskom salonu

Novi Kia Carens premijerno na pariskom salonu

Kijin potpuno novi Carens, kompaktni movolumen, premijerno će se prikazati u Parizu na Motor Showu 27. septembra ove godine. Novi Carens karakterišu potpuno novi dizajn, niža linija krova, produženo međuosovinsko rastojanje, veći točkovi (do 18”) i hromirani ukrasi, a sve skupa trebalo bi predstavljati Kijinu “dinamičnu prostranost”.

Chevrolet zvanični automobilski partner fudbalskog kluba Liverpul

Chevrolet zvanični automobilski partner fudbalskog kluba Liverpul

Chevrolet je objavio danas da ulazi u četvorogodišnje partnerstvo sa fudbalskim klubom Liverpul kako bi postao njegov zvanični automobilski partner. Partnerstvo će trajati do kraja Premijer lige u sezoni 2015/16. i evropskih kampanja, a obuhvata isticanje brenda na domaćem stadionu Liverpula Enfild...

Nova Mazda6 - Prva zvanična fotografija

Nova Mazda6 - Prva zvanična fotografija

Posle objavljivanja četiri videa, na kojima se nova Mazda6 više skriva nego otkriva, japanska kompanija je konačno objavila prvu zvaničnu fotografiju. Ali, veći deo nove "šestice" i dalje se drži u tajnosti. Objavljena je samo jedna fotografija, bez dodatnih informacija...

Novi SEAT Leon - Stiže karavan i verzija sa troja vrata

Novi SEAT Leon - Stiže karavan i verzija sa troja vrata

Pre nekoliko dana, imali smo priliku da vidimo izgled nove generacije modela SEAT Leon, koji će svetsku premijeru imati na jesenjem sajmu automobila u Parizu. Treća generacija modela Leon biće dostupna u tri karoserijske verzije. Posle predstavljanja modela sa petora vrata, uslediće trovratna i karavan karoserijske verzije...

Devojčica iz Srbije je jedan od finalista Toyota Dream Car takmičenja

Devojčica iz Srbije je jedan od finalista Toyota Dream Car takmičenja

Nakon primljenih 620.000 umetničkih radova iz 70 zemalja celog sveta, 6. Toyota Dream Car takmičenje je završeno. TMC je dodelila tri zlatne, šest srebrnih, devet bronzanih i jednu nagradu predsednika Toyode. Sa ponosom ističemo da je devojčica Vukica Stanojević iz Sokobanje jedan od finalista takmičenja u kategoriji od 10-12 godina.

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje