AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

MOL: 2000 studenata učestvovalo u takmičenju Freshhh 2012

MOL: 2000 studenata učestvovalo u takmičenju Freshhh 2012

Ekipa P.P.S. Univerziteta u Miškolcu (Mađarska), osvojila je takmičenje međunarodne naftne i gasne industrije MOL - “Freshhh 2012”, koje je održano u Budimpešti 24.maja 2012. Takmičenje je postalo poznato širom sveta, a ove godine u njemu je učestvovalo 2.000 učenika sa 250 univerziteta i iz 60 zemalja...

Najboljih 10 timova se takmičilo u finalu za nagrade u vrednosti od  20.000 evra. Pored nagrada, MOL Grupa koja posluje u više od 40 zemalja, ponudila je studentima i mogućnosti građenja međunarodne karijere.

Péter Ratatics, Direktor Korporativnog Centra MOL Grupe, je prokomentarisao je: “Ponosan sam što je MOL Grupa pokrenula takmičenje u kojem je do sada učestvovalo  skoro 8.000 studenata sa 67 univerziteta. Osim toga što promoviše prirodne nauke, MOL Grupa ima za cilj i da unapređuje svoje međunarodno priznato stručno znanje i identifikuje nove talente uz pomoć svog uspešnog menadžerskog programa. “Freshhh” je prava stvar da se to postigne.”

Ovo je šesta godina da MOL Grupa organizuje međunarodno takmičenje  “Freshhh”, a broj učesnika udvostručen je u odnosu na prvu godinu ovog događanja - 2007.  Od svog predstavljanja, baza podataka  “Freshhh” takmičenja je registrovala 7.904 studenta iz 67 zemalja, sa ukupno 2.756 timova (uključujući i nepotpune timove). Kao rezultat, MOL Grupa je od 2007. godine na razne načine regrutovala skoro 150 članova iz 10 najboljih timova. MOL Grupa veruje da će se sve više mladih talenata koji učestvuju u takmičenju, takođe da pridruži Grupi.

Iz Srbije, ove godine na “Freshhh” takmičenju učestvovali su sledeći fakulteti: Beogradski Univerzitet, mašinsku fakultet, DIF Novi Sad, Ekonomski fakultet Niš, Tehnološko-metalurški fakultet- Beograd, Beogradski Univerzitet – Hemijski fakultet i mnogi drugi.

O takmičenju:

U prvoj fazi takmičenja od tri kola, učesnici su se takmičili u virtualnom scenariju, putem interneta. Oni su, korišćenjem računara, rešavali industrijske i strateške zadatke Moil Tycoon, razvijene od strane MOL-a. Nakon ovog usledila je kreativna runda u kojoj su 40 preostalih timova pripremali strategije koje se odnose na nekovencionalnu tehnologiju proizvodnje gasa i kreirali scenario za prateći kratkometražni film. Žiri, u sastavu eksperata MOL Grupe, potom je ocenjivao radove i izabrao 10 najboljih ekipa, koji su pozvani u Budimpeštu da se takmiče u finalu, gde su timovi morali da prezentuju i “prodaju” svoje kreativne ideje žiriju i publici.

Četiri mađarska, tri hrvatska, jedan američki, ruski i slovački tim, kvalifikovali su se u finale, na kome je, na osnovu odluke mađunarodnog  žirija, tim P.S.S. Univerziteta u Mađarskoj, dobio prvu nagradu od 9.000 evra. Tim “MACC” Univerziteta za tehnologiju i ekonomiju iz Budimpešte, osvojio je drugu nagradu (6.000 evra), dok je ekipa “ Reservoir Dogs” sa irskog i mađarskog univerziteta osvojila treću nagradu (3.000 evra).  Članovi preostalih sedam timova, nagrađeni su čitačima e-knjiga. Kao što je pokazano prethodnih godina, jedan od ciljeva “Freshhh” finalista je bio da izgrade karijeru u MOL Grupi, a ovo takmičenje je prvi idealni korak ka tome.

MOL

Hyundai Elantra Coupe kao Zombie Survival Machine

Hyundai Elantra Coupe kao Zombie Survival Machine

U San Diegu se održava izložba stripova i crtanih filmova, a časopis The Walking Dead je ovu priliku iskoristio da proslavi svoje 100. izdanje, i pokuša da odgovori na pitanje kako najlakše preživeti invaziju zombija iz kultnog strip serijala Walking Dead? Jedno od rešenja je uz pomoć Hyundai Zombie Survival Machine, naravno...

Seat Leon: Prve fotografije treće generacije

Seat Leon: Prve fotografije treće generacije

Na internetu su se pojavile fotografije treće generacije modela SEAT Leon, koji će svetsku premijeru imati na jesenjem međunarodnom sajmu automobila u Parizu. Automobil krase isti stilski detalji, koje smo videli na modelima Ibiza i novoj generaciji modela Toledo...

Letnji dodaci za Chevrolet Captivu

Letnji dodaci za Chevrolet Captivu

Leto je razdoblje kad nas većina odlazi na odmor. Mi u Chevrolet-u smatramo da veliki deo užitka u godišnjem odmoru treba da bude u putovanju, a ne samo odredištu. Upravo je zato Chevrolet Captiva, kao i drugi naši modeli, opremljena raznim dodacima koje čine putovanje ugodnim i sigurnim...

Fanovi Bube na Baltičkom moru

Fanovi Bube na Baltičkom moru

Jednom godišnje, fanovi VW Bube iz cele Evrope dolaze na obalu Baltičkog mora u blizini grada Travemünde. Sa više od 2.000 posetilaca, Beetle Sunshine tura je najveće privatno okupljanje ljubitelja Bube širom sveta...

Suzuki Grand Vitara: Modernizacija za 2012. godinu

Suzuki Grand Vitara: Modernizacija za 2012. godinu

Nedugo posle predstavljanja modernizovanog modela Suzuki Jimny, stigao je i facelift većeg Grand Vitara. Ovaj japanski automobil važi za najstariji mainstream kompaktni SUV na tržištu. Predstavljeni facelift, još jedan je dokaz da se još ne bliži kraj aktuelne generacije...

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava na trgovima Srbije

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava na trgovima Srbije

Ovog leta Honda Summer tour obići će Srbiju i proširiti zabavu na trgove Pančeva, Novog Sada, Niša, Kragujevca, Mladenovca, Zlatibora i Beograda... Obilazak kreće od Pančeva 14. jula, a održavaće se svake subote do kraja avgusta. U toku trajanja Honda Summer tour-a raspisana je potraga za najkreativnijim odgovorom na pitanje “Zašto Honda?”.

Unapređena verzija MX-5 stiže u Evropu na jesen

Unapređena verzija MX-5 stiže u Evropu na jesen

Nova, unapređena verzija najpopularnijeg sportskog automobila sa otvorenim krovom na svetu, Mazde MX-5, stiže iz pogona u Hirošimi u evropske salone ove jeseni. Uz poboljšane bezbednosne i vozne karakteristike, sa novim detaljima u eksterijeru i enterijeru, obe verzije modela – sa tvrdim i mekim krovom – sada su još atraktivnije.

Cipele i automobili: Rajski spoj?

Cipele i automobili: Rajski spoj?

Kolekcije cipela za ovogodišnju prolećnu sezonu su pod snažnim uticajem nedvosmislenog glamura i raskoši brzih automobila iz pedesetih godina. Odslikavajući seksepil i status i muškaraca i žena, legendarni Chevrolet Bel Air hromiranih oštrih ivica podjednako je nadahnuo kolekcije odeće i obuće u Italiji i širom sveta...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje