AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade - više nego bilo koji drugi automobilski brend - na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.

Australijska reklamna kampanja o Volkwagen tehnologiji asistencije pri parkiranju i nemački spot "Don't make up and drive" su bili posebno uspešni, od kojih je svaki osvojio Zlatnog lava.

"Oduševljeni smo uspehom koji smo ostvarili u Kanu", rekao je Luca de Meo, direktor marketinga za VW Grupu i VW brend. "Osvojena 23 lava su veliki uspeh, kako za nas, tako i za naše agencije. Ove nagrade ističu dve ključne vrednosti brenda, a to su odgovornost i inovacije i ponovo potvrđuju našu posvećenost kreativnosti i inovativnosti, dok istovremeno nikad ne gubimo iz vida potrebe naših kupaca".

Volkswagen kampanje nagrađene u Kanu obuhvataju kreativan rad iz Norveške, Velike Britanije, Australije, Švedske i Južne Afrike. "Nemački spot "Don't make up and drive" koji je izglasan za najbolji video u kategoriji "Cyber Lions", odnosi se na aktuelnu temu: svake godine, stotine hiljada nezgoda širom sveta se dešavaju zato što se žene šminkaju u toku vožnje.

Porsche SCG

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

BeoVespa 2012

BeoVespa 2012

Na platou ispred Muzeja istorije Jugoslavije (bivši Muzej 25. maja) okupili su se učesnici II skupa ljubitelja Vespi, održanog pod nazivom BioVespa 2012. Bilo je oko 80 učesnika, iz Italije, Crne Gore, Grčke, Bugarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije, zemlje domaćina...

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

U fabričkom kompleksu u Sant Agati, kompanija Lamborghini je izgradila novu zgradu, specijalno dizajniranu za razvoj prototipa i predprodukcijskih automobila. Na ceremoniji svečanog otvaranja modernog objekta, prisustvovala je i gradonačelnik Sant Agate, Daniela Occhiali, i italijanski ministar za zaštitu životne sredine, Corrado Clini...

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Nemačka kompanija, koja se proslavila modifikacijama automobila sa trokrakom zvezdom u znaku - Carlsson, predstavila je sopstveni automobil, koji je razvijen na bazi Mercedesove tehnike. Fotografije novog Carlssona C25 i atraktivne kineskinje, nikoga neće ostaviti ravnodušnim...

Nemačka: Jedna registarska tablica za dva automobila

Nemačka: Jedna registarska tablica za dva automobila

Od 1. jula u Nemačkoj je uveden sistem registarskih tablica, koje se mogu koristiti za dva putnička vozila. Tablica ima dva dela, manji deo ostaje na svakom automobilu, a drugi, veći deo koji se montira na prednji i zadnji deo automobila koji se koristi...

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Socijalne mreže su fenomen današnjeg vremena, i ne mogu ih ignorisati ni automobilske kompanije. Broj fanova na oficijelnoj stranici Aston Martina na Facebooku, odavno je premašio 1 milion. To je uspeh, koji je potrebno posebno obeležiti, i zahvaliti se poklonicima ove marke širom sveta...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje