AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

Kompanija Opel najavila je sinoć novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja na konferenciji za novinare održanoj u Legatu Rodoljuba Čolakovića na Dedinju, uz prisustvo brojnih predstavnika medija, poznatih ličnosti i Opelovih saradnika...

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

Na samom početku konferencije poznata srpska voditeljka, Aleksandra Jeftanović, poželela je dobrodošlicu velikom broju zvanica i najavila da su takmičenja tek početak aktivnosti koje Opel sprema u godini svog 150. jubileja. Aktuelni rođendanski popust za vozila sa lagera i velika rođendanska proslava 18. juna na kojoj će biti prikazana revolucionarna Opel Ampera, su samo nagoveštaji onoga što ove godine može da se očekuje od Opela.

Gostima se obratio i direktor Opela gospodin Ivan Kekić : ’’Veliko mi je zadovoljstvo što možemo najaviti novu sezonu takmičenja i ukazati priliku mladim talentovanim ljudima da razviju svoju karijeru iskazivanjem ključnih vrednosti brenda Opel. 2012-ta godina je veoma značajna za našu kompaniju. Naime, ove godine slavimo 150-ti rođendan Opela, što je i tema takmičenja. Tim povodom, želimo da pozovemo sve mlade umetnike, kao i sve talentovane kreativce da pokažu svoje umeće tako što će dizajnirati ili fotografisati za Opel,’’ izjavio je gospodin Kekić.

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

Kompanija Opel je osnovana pre tačno vek i po, davne 1862. godine, kada je Adam Opel pravio šivaće mašine u bravarskoj radionici svog oca. Vrlo brzo počinje proizvodnja i prodaja bicikala koji postaju veoma popularni u 19. veku. Međutim, Opel se ne zadovoljava laskavim mestom najvećeg proizvođaca bicikala na svetu, pa razvija i motocikle. 1899. godine počinje tradicija proizvodnje automobila što čini Opel drugim najstarijim proizvođačem automobila u Nemačkoj.

Aleksandra Jeftanović je prisutnim gostima bliže objasnila zadatak i temu takmičenja. Pred učesnike Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja se postavlja zadatak da dizajniraju majicu, odnosno naprave fotografiju, koja će na najbolji način oslikati Opelovu istoriju, tradiciju i revolucionarni duh. To znači da u svoje radove mogu da uključe bilo šta što je obeležilo Opel u proteklih 150 godina: od šivaće mašine, preko motocikla i frižidera do automobila – od Opel Lutzmana do Opel Ampere.

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

’’U novoj sezoni Pret-A-Opela i FotOpela želimo da talentovani učesnici svojim fotografijama i dizajnerskim rešenjima pošalju poruku optimizma koji budi sećanja i ističe Opelov revolucionarni duh. Mislim da je Opel ovim projektima još jednom dokazao da ulaže u budućnost, mlade ljude i da nagrađuje talenat i kvalitet. Nadamo se i da će takmičenja nastaviti da se tradicionalno održavaju i da će dobiti još širi karakter - regionalni, a možda čak i evropski. Ovo je tek početak aktivnosti koje možete da očekujete od Opela ove godine,’’ dodao je gospodin Kekić.

Aleksandra Jeftanović je potom bliže objasnila pravila i zadatke takmičenja i pozvala sve kreativce koji žele da učestvuju u nagradnom konkursu i pokažu svoj talenat treba da pošalju svoje radove u periodu od 10. juna do 10. septembra. O pobednicima takmičenja će odlučivati profesionalni žiri a pobednike očekuju vredne novčane nagrade. U sastavu Pret-A-Opel žirija su: Darko Kostić, Igor Todorović, Srđan Šveljo, Aleksandra Jeftanović, Jelena Nenadić i Irena Trifunović.

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

FotOpel žiri čine: Miloš Nadaždin, Branko Baki Koljajić, Maja Petković Ivanović, Mihajlo Todorović, Jelena Blečić i Irena Trifunović. Prilikom odlučivanja o pobedniku, žiri će vrednovati koliko radovi odgovaraju zadatoj temi, kreativnost i inovativnost pristiglih radova.

’’Pred takmičarima je veliki izazov, jer treba da na pravi način predstave Opelovu dugu i uspešnu istoriju. Izvora inspiracije je mnogo i baš zato očekujemo veliki broj raznovrsnih, maštovitih i originalnih radova. Želim i da pohvalim Opel na organizovanju ovako fenomenalnog projekta i pružanju jedne velike prilike mladim talentima. Verujem da će znati da je iskoriste na pravi način i da će uspeti da iskažu sve svoje ideje i svu maštu, a žiri će to sigurno prepoznati,’’ istakao je Miloš Nadaždin ispred FotOpel žirija.

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

Na oduševljenje prisutnih, dve manekenke, za čiji se stajling pobrinuo Darko Kostić, prikazale su najinteresantnije radove prošlogodišnjeg ciklusa Pret-A-Opel takmičenja, a gosti su mogli da uživaju i u izložbi najlepših fotografija koje su pristigle u prošloj sezoni FotOpel takmičenja.

’’Ovo je sigurno veoma posebna prilika, jer se takmičarima pruža šansa da se stave u ulogu Opelovih dizajnera. Opel automobile karakteriše dizajn koji je pravi izraz emocije, dinamike i elegancije, pa tako i od takmičara očekujemo da njihovi radovi na pravi način predstave sve ove karakteristike i samu suštinu Opela. A kada pogledamo 150 godina unazad zaista ima veoma mnogo oblika i objekata koji mladim umetnicima mogu biti neiscrpna inspiracija, tako da mogu samo da im poželim mnogo kreativnosti i ideja’’ zaključila je predstavnica Pret-A-Opela, Jelena Nenadić.

Na kraju konferencije, Aleksandra Jeftanović se zahvalila svima što su prisustvovali otvaranju nove Pret-A-Opel i FotOpel sezone i pozvala sve goste da uz koktel i posluženje uživaju u retrospektivnoj izložbi najboljih fotografija iz prošlogodišnjeg ciklusa FotOpel takmičenja. Predivna izložba, manekenke koje su prikazale najbolja prošlogodišnja dizajnerska rešenja i najava brojnih iznenađenja i akcija, podigli su fantastičnu atmosferu u prelepom prostoru umetničkog paviljona na još viši nivo.

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

Pret-A-Opel

Takmičenje je pokrenuto prošle godine, i već tada, u svojoj prvoj sezoni, naišlo je na sjajan odziv. Tema i inspiracija prošlogodišnjeg ciklusa bila je Opel Astra. Među više od 100 pristiglih radova, u Pret-A-Opel takmičenju se posebno istakla Emina Ćorić, student modnog dizajna na Mod’Art University of fashion design u Beogradu, koja je osvojila prvo mesto. ž

Ove godine, zadatak Pret-A-Opel takmičenja je dizajnirati majicu na temu ''150 godina Opela.'' Majica treba da na najbolji način oslika Opelovu istoriju, tradiciju i revolucionarni duh. Treba da bude zabavna, atraktivna, moderna, da se savršeno slaže uz dizajn Opel automobila i da izražava suštinu kompanije Opel. Ona treba da ističe karakter Opelovog vozača i filozofiju brenda.

Kompanija Opel najavila novi ciklus Pret-A-Opel i FotOpel takmičenja

FotOpel

Zadatak prvog ciklusa FotOpel takmičenja održanog prošle godine, je bio napraviti najlepšu fotografiju na temu ''Opel Astra.'' Nije bilo lako uhavtiti jedan kadar koji bi na pravi način predstavio jednog od Opelovih najboljih modela koji je prošle godine napunio 20 godina. Na ovaj zahtevan zadatak je najbolje odgovorio Miloš Miljanić koji je osvojio prvo mesto. Za takmičenje je pristiglo preko 70 sjajnih radova.
Pred učesnike novog ciklusa FotOpel takmičenja se postavlja zadatak da naprave fotografiju na temu ''150 godina Opela.'' Fotografija treba da uhvati pravi trenutak iz Opelove istorije, ali i da šalje optimističnu i vedru poruku. Treba da bude maštovita, originalna, da budi sećanja, da oslikava karakteristike brenda i iskazuje suštinu njegovog dosadašnjeg, kao i budućeg postojanja.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

1. jula 2012. godine gđa Bjanka Vasilesku (Bianca Vasilescu) zauzela je mesto novog generalnog direktora InterMol-a, članice MOL grupe. Kompanija InterMol koja nudi potrošačima u Srbiji visokokvalitetne proizvode i uslugu, sada je bogatija za jednog profesionalca sa značajnim regionalnim iskustvom...

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Peti deo serijala Gymkhana, preselio se iz Hollywooda u San Francisco. Tema je ista - vozačka veština, koja se u nekim momentima graniči sa umetnošću, kao i glavni glumac - Ken Block, a supersnažni automobil - Ford Fiesta, i ovoga puta bila je opremljena kamerama sa svih strana...

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Tokom jula i avgusta kupci najpopularnijeg Fiata u Srbiji mogu da nabave dizel verziju za 7749 evra (u sistemu staro za novo), koliko košta i Punto Classic s pogonom na tečni naftni gas (LPG). Verzija Emotion ABS s benzinskim motorom dostupna je po ceni od 6999 evra, do isteka zaliha!

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Fudži teška industrija (FHI), poznati japanski proizvođač automobila Subaru počeo je prodaju unapređene verzije modela iz serije Subaru WRX STI. Takmičarska verzija „spec C“ od ovog meseca se prodaje kroz dilersku mrežu Subarua u Japanu i u 4-vratnom obliku karoserije...

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje