AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi 1-2-3 na 24 časa Le Mana

Audi 1-2-3 na 24 časa Le Mana

Jedanaesta pobeda Audi Motorsport odeljenja na Le Manu u poslednjih 13 godina! Jubilarni, 80-ti, Le Man je prošao u znaku nove generacije R18 prototipa – e-tron quattro. Preko 200.000 gledalaca je prisustvovalo veoma dramatičnoj trci, prepunoj preokreta i trkačkih incidenata...

Audi 1-2-3 na 24 časa Le Mana

Međutim, nakon svih dramatičnih preokreta, na čelu kolone su se nalazila dva potpuno nova protototipa koji su ponovo pokazali da je moto kompanije ponovo potvrđen – “Vorsprung durch Technik.” Audi posade su trku završile na pozicijama 1, 2, 3 i 5. Ovo je četvrta 1-2-3 pobeda za Audi od kako ovaj tim nastupa na Le Manu.

Ruper Štedler (Rupert Stadler), Predsedavajući Upravnog Odbora AUDI AG, je izjavio: “Ostvarivanjem uspeha na najznačajnijoj trci na svetu, naši inženjeri su demonstrirali našu tehnološku ekspertizu na najimpresivniji mogući način. Kombinacija ultra lakih materijala i e-tron quattro pogona je odmah pokazala svoj potencijal. Međutim, ova trka je pokazala da se do trijumfa teško dolazi i da je savršena priprema ključ za pobedu.”

Sva četiri Audi R18 prototipa su imali priliku da osvoje pobedu, ali je posada #1 bila i ove godine ta koja je napravila najmanje grešaka, a uz to bila veoma brza. Prošlogodišnji pobednici su ove godine odvezli 378 krugova tokom 24 časa, što im je značajno pomoći da i naredne sezone zadrže prestižni broj 1 na svom prototipu. Ovo je druga pobeda za vozače Marsel Fesler (Švajcarska), Benoa Treluje (Francuska) i Andre Loterer (Nemačka). Na drugom mestu je trku završila druga e-tron quattro posada – Alan MekNiš, Tom Kristensen i Dindo Kapelo.
Posada #4 sa Majk Rokenfelerom i dvojcom novajlija na Le Manu – Oliverom Džarvisom i Markom Bonanomijem je trku završila na trećem mestu, dok je posada #3 (Roman Duma, Loik Duval i Mark Žene) i pored impresivnih vožnji i veoma brzih vremena imala nekoliko izletanja pa su kroz cilj prošli kao petoplasirani.

Audi 1-2-3 na 24 časa Le Mana

Direktor Audi Motorsport odeljenja, Dr. Volfgang Ulrih, je izjavio: “Ovo je trka kakvu možete imati samo na Le Manu. Nikada se ne smete radovati pre kraja trke, što smo mi iskusil u nedelju u podne. Svi su već pričali o 1-2-3-4 pobedi, kada smo imali dva udesa – skoro pa istovremeno. Srećom, tim je uspeo da popravi oba prototipa veoma brzo, tako da nismo mnogo izgubili. Nakon svega, mogu samo da se poklonim celom Audi Sport timu koji je radio naporno u proteklih godinu dana da bi omogućio ovakav trijumf. Dokazali smo da smo ne samo brzi već i da smo najveći inovatori – predstavili smo TFSI agregat 2001, TDI 2006, a ove godine smo pokazali da imamo i hibridnu tehnologiju spremnu za pobedu.”

Audi

Audi RS5 i Pikes Peak - Šta se sprema?

Audi RS5 i Pikes Peak - Šta se sprema?

Kompanija Audi, objavila je prvi video snimak sa modelom RS 5 Coupe, u bojama sa kojim je ova kompanija nastupila na brdskoj trci Pikes Peak. Audi je još u proleće najavio, da će se na slavnoj brdskoj trci pojaviti Walter Röhl, dvostruki reli šampion sveta iz 1980. i 1982. godine...

Toyota brine o bezbednosti svojih kupaca

Toyota brine o bezbednosti svojih kupaca

Povodom objava u medijima vezanih za specijanu servisnu kampanju u SAD, koja je posledično objavljena i u Evropi, Toyota Srbija želi da informiše javnost o detaljima ove kampanje. Kampanja se odnosi modele Rav4, Avensis i neke verzije Aurisa, što je približno 600.000 vozila...

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

Fiat 500 nije najčešća meta tjunerskih kompanija, a kada se to desi, od malenog Italijana nastaje ekstremni sportista. Ovoga puta, nemačka tjunerska kompanija G-Tech, predstavila je model Sportster - pravog monstruma u prekrojenom odelu Fiata 500...

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

Automatski sistem hitnog kočenja, koji se koristi da bi se izbegao frontalni sudar bez intervencije vozača, narednih godina bi mogao postati deo standardne opreme u novim automobilima u Evropi. Sistem automatskog hitnog kočenja, trenutno je u ponudi samo u automobilima premium marki, i njegov razvoj je na početku...

Posle tri godine, Damler u julu zabeležio pad prodaje

Posle tri godine, Damler u julu zabeležio pad prodaje

Nemački automobilski koncern Daimler, u julu mesecu je zabeležio prvi pad prodaje putničkih automobila za zadnje tri godine. Damler je objavio, da je u navedenom mesecu, prodaja automobila marki Mercedes-Benz, Smart i Maybach, zabeležila pad u odnosu na isti mesec prošle godine od 3%, na 105.449 automobila...

Nagrada za dizajn za Mazdu Takeri

Nagrada za dizajn za Mazdu Takeri

“Automotive Brand Contest 2012” proglasio je Mazdu Takeri jednim od ovogodišnjih pobednika. Takmičenje za najbolji brend i dizajn sa žirijem sastavljenim od međunarodnih automobilskih novinara krunisao je koncept auto premijerno predstavljen u Ženevi ove godine, proglasivši ga pobednikom u kategoriji “koncepti”...

Kelleners Sport  obradio BMW 3 (F30)

Kelleners Sport obradio BMW 3 (F30)

Kelleners Sport je nemački specijalista za modifikacije automobila BMW već tri decenije. Najnovija kreacija ove tjunerske kompanije je šesta generacija modela BMW 3 (F30), koji je dobio nove aerodinamičke detalje, više snage o bolje vozne osobine...

Volkswagen danas počeo proizvodnju modela Golf VII

Volkswagen danas počeo proizvodnju modela Golf VII

Danas, 6. avgusta 2012. godine, kompanija Volfkswagen je u svom glavnom proizvodnom pogonu u Wolsburgu počela proizvodnju sedme generacije modela Golf. S obzirom na tronedeljne odmore, Volkswagen je bio primoran da uvede dodatne radne smene za proizvodnju Golfa "sedmice"...

OMV i NAVAK nagradili najefikasnije vozače

OMV i NAVAK nagradili najefikasnije vozače

Kompanija OMV Srbija je u saradnji sa Nacionalnom vozačkom akademijom (NAVAK) realizovala akciju treninga ekonomične vožnje za kupce na OMV benzinskim stanicama. Centar NAVAK je organizovao za sve kvalifikovane učesnike i takmičenje u ekonomičnoj vožnji. Nagrade je najboljima uručio generalni direktor OMV Srbija Karolj Lajko...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje