AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet zvanični automobilski partner Manchester United-a

Chevrolet zvanični automobilski partner Manchester United-a

Chevrolet sklapa ugovor o petogodišnjem partnerstvu sa gigantom britanske Premijer lige Manchester United-om, postajući zvanični automobilski partner kluba. U današnjoj objavi, Chevrolet obećava da će navijači biti u središtu njegovog sponzorstva uz neprestan napor na dovođenje igre bliže navijačima širom sveta...

Pojedinosti o globalnom partnerstvu biće objavljene na proslavi u Muzeju nauke i tehnologije u Šangaju na kojoj će biti prisutni predstavnici Opel-a, Chevrolet-a, Manchester United-a i drugi specijalni gosti. Događaj će početi u 20.00, po kineskom vremenu (8.00 po istočnom letnjem vremenu, 13.00 po britanskom letnjem vremenu).

“ Manchester United ima neke od najstrastvenijih navijača koje ima bilo koji sportski klub na svetu”, rekao je direktor General Motors-a za globalni marketing Džoel Evanik. “Chevrolet-ova porodica je ponosna zbog partnerstva sa Manchester United i u potpunosti je posvećena u stavljanje ovih navijača u središte svih svojih aktivnosti”.

Dejvid Džil, izvršni direktor Manchester United-a je rekao: “Iako iz dve veoma različite industrije, Chevrolet i Manchester United dele mnoge zajedničke vrednosti. Kao i klub, kompanija je prebogata istorijom, nedavno je proslavila stogodišnjicu, a i izrasla je u globalni brend, sa prodajom automobila u više od 140 zemalja. Iznad svega, kompanija takođe teži ka tome da bude najbolja u svom delokrugu i meni je drago što imam priliku da pozdravim Chevrolet kao našeg Zvaničnog automobilskog partnera”.

Chevrolet zvanični automobilski partner Manchester United-a

Ričard Arnold, komercijalni direktor Manchester United-a je rekao: “Sa 659 miliona junajtedovih navijača i fanova širom sveta, posvećenost sa kojom se Chevrolet odnosi prema fudbalu i njegovi planovi da privuče navijače bliže klubu su veoma uzbudljivi za nas. Ovo je ujedno prvi put da smo se spojili sa automobilskim partnerom iz S.A.D. i, imajući u vidu rastuću popularnost kluba i engleskog fudbala u Americi, nadamo se da će nam saradnja omogućiti dalje uvećanje broja naših navijača u S.A.D“.

ChevroletRičard Arnold, komercijalni direktor Manchester United-a je rekao: “Sa 659 miliona junajtedovih navijača i fanova širom sveta, posvećenost sa kojom se Chevrolet odnosi prema fudbalu i njegovi planovi da privuče navijače bliže klubu su veoma uzbudljivi za nas. Ovo je ujedno prvi put da smo se spojili sa automobilskim partnerom iz S.A.D. i, imajući u vidu rastuću popularnost kluba i engleskog fudbala u Americi, nadamo se da će nam saradnja omogućiti dalje uvećanje broja naših navijača u S.A.D“.

Chevrolet

EU: Nova smanjenja prosečne emisije CO2

EU: Nova smanjenja prosečne emisije CO2

Evropska komisija je saopštila predloge smanjenja emisije CO2 novih putničkih automobila i lakih dostavnih vozila. Da bi novi emisioni limiti stupili na snagu, oni moraju biti odobreni od Evropskog parlamenta i Saveta Evrope...

Renault u Nemačkoj prodao preko 1.000 elektromobila Twizy

Renault u Nemačkoj prodao preko 1.000 elektromobila Twizy

Nemačko tržište novih automobila je veoma važno za sve proizvođače, jer je najveće na Starom kontinentu. Renault u Nemačkoj aktivno radi na promociji svojih električnih modela. Serijski sedan Fluence i dostavno vozilo Kangoo na električni pogon, od januara do maja na tamošnjem tržištu su prodati u 600 primeraka...

Hyundai Elantra Coupe kao Zombie Survival Machine

Hyundai Elantra Coupe kao Zombie Survival Machine

U San Diegu se održava izložba stripova i crtanih filmova, a časopis The Walking Dead je ovu priliku iskoristio da proslavi svoje 100. izdanje, i pokuša da odgovori na pitanje kako najlakše preživeti invaziju zombija iz kultnog strip serijala Walking Dead? Jedno od rešenja je uz pomoć Hyundai Zombie Survival Machine, naravno...

Seat Leon: Prve fotografije treće generacije

Seat Leon: Prve fotografije treće generacije

Na internetu su se pojavile fotografije treće generacije modela SEAT Leon, koji će svetsku premijeru imati na jesenjem međunarodnom sajmu automobila u Parizu. Automobil krase isti stilski detalji, koje smo videli na modelima Ibiza i novoj generaciji modela Toledo...

Letnji dodaci za Chevrolet Captivu

Letnji dodaci za Chevrolet Captivu

Leto je razdoblje kad nas većina odlazi na odmor. Mi u Chevrolet-u smatramo da veliki deo užitka u godišnjem odmoru treba da bude u putovanju, a ne samo odredištu. Upravo je zato Chevrolet Captiva, kao i drugi naši modeli, opremljena raznim dodacima koje čine putovanje ugodnim i sigurnim...

Fanovi Bube na Baltičkom moru

Fanovi Bube na Baltičkom moru

Jednom godišnje, fanovi VW Bube iz cele Evrope dolaze na obalu Baltičkog mora u blizini grada Travemünde. Sa više od 2.000 posetilaca, Beetle Sunshine tura je najveće privatno okupljanje ljubitelja Bube širom sveta...

Suzuki Grand Vitara: Modernizacija za 2012. godinu

Suzuki Grand Vitara: Modernizacija za 2012. godinu

Nedugo posle predstavljanja modernizovanog modela Suzuki Jimny, stigao je i facelift većeg Grand Vitara. Ovaj japanski automobil važi za najstariji mainstream kompaktni SUV na tržištu. Predstavljeni facelift, još jedan je dokaz da se još ne bliži kraj aktuelne generacije...

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava na trgovima Srbije

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava na trgovima Srbije

Ovog leta Honda Summer tour obići će Srbiju i proširiti zabavu na trgove Pančeva, Novog Sada, Niša, Kragujevca, Mladenovca, Zlatibora i Beograda... Obilazak kreće od Pančeva 14. jula, a održavaće se svake subote do kraja avgusta. U toku trajanja Honda Summer tour-a raspisana je potraga za najkreativnijim odgovorom na pitanje “Zašto Honda?”.

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje