Chevrolet zvanični automobilski partner Manchester United-a
Chevrolet sklapa ugovor o petogodišnjem partnerstvu sa gigantom britanske Premijer lige Manchester United-om, postajući zvanični automobilski partner kluba. U današnjoj objavi, Chevrolet obećava da će navijači biti u središtu njegovog sponzorstva uz neprestan napor na dovođenje igre bliže navijačima širom sveta...
Pojedinosti o globalnom partnerstvu biće objavljene na proslavi u Muzeju nauke i tehnologije u Šangaju na kojoj će biti prisutni predstavnici Opel-a, Chevrolet-a, Manchester United-a i drugi specijalni gosti. Događaj će početi u 20.00, po kineskom vremenu (8.00 po istočnom letnjem vremenu, 13.00 po britanskom letnjem vremenu).
“ Manchester United ima neke od najstrastvenijih navijača koje ima bilo koji sportski klub na svetu”, rekao je direktor General Motors-a za globalni marketing Džoel Evanik. “Chevrolet-ova porodica je ponosna zbog partnerstva sa Manchester United i u potpunosti je posvećena u stavljanje ovih navijača u središte svih svojih aktivnosti”.
Dejvid Džil, izvršni direktor Manchester United-a je rekao: “Iako iz dve veoma različite industrije, Chevrolet i Manchester United dele mnoge zajedničke vrednosti. Kao i klub, kompanija je prebogata istorijom, nedavno je proslavila stogodišnjicu, a i izrasla je u globalni brend, sa prodajom automobila u više od 140 zemalja. Iznad svega, kompanija takođe teži ka tome da bude najbolja u svom delokrugu i meni je drago što imam priliku da pozdravim Chevrolet kao našeg Zvaničnog automobilskog partnera”.
Ričard Arnold, komercijalni direktor Manchester United-a je rekao: “Sa 659 miliona junajtedovih navijača i fanova širom sveta, posvećenost sa kojom se Chevrolet odnosi prema fudbalu i njegovi planovi da privuče navijače bliže klubu su veoma uzbudljivi za nas. Ovo je ujedno prvi put da smo se spojili sa automobilskim partnerom iz S.A.D. i, imajući u vidu rastuću popularnost kluba i engleskog fudbala u Americi, nadamo se da će nam saradnja omogućiti dalje uvećanje broja naših navijača u S.A.D“.
ChevroletRičard Arnold, komercijalni direktor Manchester United-a je rekao: “Sa 659 miliona junajtedovih navijača i fanova širom sveta, posvećenost sa kojom se Chevrolet odnosi prema fudbalu i njegovi planovi da privuče navijače bliže klubu su veoma uzbudljivi za nas. Ovo je ujedno prvi put da smo se spojili sa automobilskim partnerom iz S.A.D. i, imajući u vidu rastuću popularnost kluba i engleskog fudbala u Americi, nadamo se da će nam saradnja omogućiti dalje uvećanje broja naših navijača u S.A.D“.
Chevrolet