AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu uporedo sa početkom ovog velikog sportskog događaja otvorio je vrata svojih fan parkova širom Evrope. Hyundai fan parkovi otvoreni su u osam Evropskih gradova od Madrida do Moskve i pružaju navijačima  svih uzrasta mogućnost za odličnu zabavu...

U centru pažnje fudbalskih fanova širom sveta ovog leta biće Evropsko prvenstvo u fudbalu koje je upravo u toku. Hyundai  kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu u osam gradova širom Evrope otvorio je svoje fan parkove u kojima će fudbalski fanovi  moći da prate utakmice svojih omiljenih timova, da u odličnoj atmosferi navijaju za njih ali i da se zabave pre i posle svake utakmice. Hyundai fan parkovi će za vreme ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu biti otvoreni u sledećim gradovima i zemljama: Prag /Češka republika/, Pariz /Francuska/, Dortmund i Berlin /Nemačka/, Torino /Italija/, Moskva i Sankt Peterburg /Rusija/ i  Španija. Hyundai  fan parkovi su otvoreni 8. juna kada je i počelo Evropsko prvenstvo u fudbalu i tokom celog prvenstva predstvaljaće odlično mesto za praćenje utakmica, navijanje i zabavu svih ljubitelja fudbala.

Mark Hall direktor marketinga Hyundai Motor Europe povodom otvaranja Hyundai fan parkova rekao je: ''Ovo je bila fantastična fudbalska sezona  širom Evrope i značajna godina za Hyundai koji je uveo mnogo novih proizvoda na Evropsko tržište: i40, novi i30 i redizajnirani i20. Ne postoji bolji način da ovogodišnje akcije Hyundaija u Evropi dovedemo do vrhunca od otvaranja naših fan parkova.''

Navijači će utakmice u Hyundai fan parkovima moći da prate putem impresivnih LED ekrana čija veličina iznosi oko 60 m2 i koji će svim navijačima, čak i u najvećim gužvama, omogućavati najbolji mogući pregled. Odličan pregled utakmice i pozitivna navijačka atmosfera će doprineti da se posetioci Hyundai fan parkova  osećaju kao da se nalaze na samim utakmicama.

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Pre početka i nakon završetka utakmica kao i u toku poluvremena navijači će biti u prilici da se zabave putem mnogih 3D igara koje će biti na raspolaganju svim posetiocima Hyundai fan parkova. Na licu mesta će biti i predstavnici Hyundaija koji će posetiocima predstavljati  svoje najnovije modele namenjene Evropskom tržištu.

Hyundai je partner UEFA više od 12 godina, a EURO 2012 je četvrto uzastopno  Evropsko prvenstvo na kome je kompanija Hyundai ostvarila značajnu ulogu kao zvanični automobilski sponzor. Hyundai je obezbedio 366 vozila za prevoz timova, poznatih ličnosti i zvaničnika ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu.   

Hyundai Auto Beograd PR

Hennessey napravio monstruma od Camara ZL1

Hennessey napravio monstruma od Camara ZL1

U kompaniji Hennessey je rođena nova zver. Od veoma brzog modela Camaro ZL1, stvoren je ulični monstrum, koji ima preko 1.000 konjskih snaga! S obzirom da Chevrolet Camaro ZL1 ima isti motor (6.2) kao i Cadillac CTS-V, u Hennesseyu nisu imali težak posao...

Potvrđeno: BMW i8 će koštati oko 100.000 evra

Potvrđeno: BMW i8 će koštati oko 100.000 evra

BMW je potvrdio informaciju, da će novi sportski model, koji pokreću benzinski turbo trocilindarski motor i elektromotor, koštati više od 100.000 evra. O ceni ovog supersportskog "hibrida" je govorio Ian Robertson, šef globalne prodaje u kompaniji BMW, prilikom otvaranja prodajnog objekta u Londonu, koji je primarno usmeren na novu diviziju BMW i...

Serijski Nissan Juke Nismo predstavljen u Le Manu

Serijski Nissan Juke Nismo predstavljen u Le Manu

Trka 24 časa Le Mana 2012, bila je idealna prilika da Nissan predstavi serijsko izdanje modela Juke, modifikovan od strane divizije Nismo. Zanimljivo dizajniran crossover model sa sportskim elementima, na evropskom tržištu će se pojaviti u januaru 2013. godine...

Audi A1 dostupan u specijalnoj ediciji Amplified

Audi A1 dostupan u specijalnoj ediciji Amplified

Kompanija Audi želi da svoje najmanje modele učini još atraktivnijim i predstavlja dve nove edicije modela A1 i A1 Sportback - Amplified Red i Amplified White. Za prvu imenovanu ediciju, karakteristična je specifična crvena boja sa perla efektom, a druga edicija je prepoznatljiva po beloj metaliziranoj boji...

Mercedes-Benz A 45 AMG na prvim fotografijama

Mercedes-Benz A 45 AMG na prvim fotografijama

Mercedes-Benz je objavio prve fotografije vrhunske AMG verzije nove generacije modela A-klasa (W176), istina u formi zamaskiranog automobila. Mercedes-Benz A 45 AMG, možemo prvi put videti u crnoj boji, sa zatamnjenim zadnjim staklima, sa maskiranom "haubom", maskom hladnjaka i branicima...

Koncept Toyota Camatte: Za decu i odrasle

Koncept Toyota Camatte: Za decu i odrasle

Na međunarodnoj izložbi igračaka Tokyo Toy Show 2012 , kompanija Toyota će predstaviti studiju Camatte. Toyota tvrdi da će u ovom automobilu, kraćem od tri metra, uživati ne samo roditelji, već i deca. Glavni cilj Toyote je da ovim modelom aktuelnim i budućim vlasnicima obezbedi radost i snove spojene sa automobilom...

24 časa Le Mana - kvalifikacije: Prvi put najbrži hibridni Audi

24 časa Le Mana - kvalifikacije: Prvi put najbrži hibridni Audi

Nakon što je Peugeot otkazao učešće na 80. izdanju takmičenja 24 sata Le Mans, svi smo očekivali borbu između Audija i Toyote. Startni redosled nam to i potvrđuje. Prvi put, u kvalifikacijama je najbrže hibridno vozilo, konkretno Audi R18 e-tron quattro, a najbolje vreme je postigao Andre Lotterer (3:23,787 min)...

BMW M5
Slika nedelje