AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Chevrolet-ova nova Akademija za Mlade pomaže mladim ljudima širom Evrope da naprave prvi korak na lestvici svoje karijere nudeći im specijalističku pomoć kroz profesionalnu obuku i podržavajući njihovo učenje da bi podstakla njihove potencijale...

Chevrolet i General Motors su partneri sa nacionalnim departmanima za obrazovanje i koledže – u UK, Austriji i u drugim zemljama – kako bi pomogli tinejdžerima i mladim pripravnicima da razviju praktične radne sposobnosti van učionice. Ovo je takođe i prvi put da je jedan evropski proizvođač automobila krenuo sa programom obuke 14-godišnjaka u UK.

„Širom Evrope pružamo mladim ljudima pravi početak i nudimo priliku za zaposlenje na izazovnom tržištu”, kaže Suzan Dokerti, predsednica i generalni direktor kompanije Chevrolet Europe. „Chevrolet-ova Akademija nudi mladim ljudima priliku da dobiju obuku dok im istovremeno omogućava da naprave prvi korak na lestvici karijere i obezbedi im zaposlenje.”

Chevrolet nudi oruđe za uspeh

Akademija nudi priliku za profesionalnu obuku novoj generaciji mladih početnika tehničara, osoblja u post-prodaji i administraciji prodaje – do 24 godine starosti – u oblastima u kojima je nezaposlenost mladih na najvišem nivou već decenijama.

Pripravnici Chevrolet-ove Akademije za Mlade uzrasta od 14 do 16 godina ostaju u školi ili na svom random mestu i slede svoj nacionalni kurikulum učenja ali dva dana nedeljno provode u intenzivnom programu gde stiču profesionalnu obuku sa nekim od Chevrolet-ovih dilera u ulozi mentora. Dobijaju i dodatne časove iz oblasti matematike, pismenosti, informacione tehnologije i nauke koji idu uz ovaj program.

Za Rajana Loka (16) i Bredlija Birdsala (17) koji počinju punu obuku u Chevrolet-u u UK, Akademija za Mlade ne samo da je otvorila nove smerove obuke za njih već im je pomogla i da dođu do posla koji je teško naći.

„Inspirisao me je kurs za inženjera u školi nakon kog sam poželeo da potražim posao sa nepunim radnim vremenom u automobilskoj industriji koji bi mi takođe omogućio da proširim svoje obrazovanje, ali posao je zaista teško pronaći jer ima malo mogućnosti”, rekao je Rajan Lok.

„Kroz program sticanja radnog iskustva u školi upoznao sam se sa Akademijom za Mlade i počeo sam da radim sa nastavnicima i mentorima kod lokalnog zastupnika za Chevrolet i bio sam spreman da se pridružim kad završim školu”, dodao je Rajan Lok.

Pripravnici su takođe opremljeni tablet računarima koji im omogućavaju da studiraju po onlajn principu gde god da su preko ‘virtuelne’ učionice sa direktnim linkom ka vršiocem obuke u jednom od 36 Chevrolet-ovih centara za obuku u Evropi.  Ovo korisnicima omogućava da preuzimaju i razmenjuju literaturu za učenje i beleške sa drugim studentima.

„Program akademske obuke je više od samog ubacivanja novih delova u automobil”, dodao je Bredli Birdsal. “Možemo steći nacionalno priznate kvalifikacije i takođe ići na posao sa ljudima koji su isto tako posvećeni i koji ne samo da prenose svoje znanje na nas već nas i podržavaju kroz kurs, savetujući nas o ciljevima u budućoj karijeri i pružajući nam pomoć dok prolazimo kroz specijalističku obuku za neke od poslova u Chevrolet-u.“

Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Odskočni kamen za mlade ljude

Oni koji završe Akademiju mogu nastaviti trogodišnji program kompletne obuke gde stiču stručne i u ovoj oblasti industrije priznate kvalifikacije kao tehničari Chevrolet-a za delove i usluge ili kao tehničari za limariju.

Kada steknu kvalifikacije, učenici u UK i Italiji mogu biti predloženi od strane dilera, menadžera usluga i timova u post-prodaji da završe za Tehničara godine (UK) i dvogodišnji „Tech Challlenge“ (Italija) gde obuka i strast ka poslu u servisu za kupce mogu da pruže priliku za posao u Chevrolet-ovom visoko obučenom RML timu na Svetskom šampionatu turing automobila (WTCC).

Učeći kako da uspostave dijagnozu, poprave i isprave eventualne kvarove ili operativne probleme na bilo kom vozilu, obučeni svršeni studenti se dodeljuju predstavništvu Chevrolet-a u svom regionu ili mogu ostati za kompletnu edukaciju ili u školi ili na koledžu.

„Nezaposlenost među mladima je ozbiljan problem, a mi se staramo da mladi ljudi koji se pridruže Chevrolet-u steknu veštine koje su im potrebne ne samo zbog svoje karijere već i za život uopšte“, rekao je Nil Džonson, direktor GM Akademije. „Neverovatno je važno da pružimo priliku mladim ljudima jer su oni ključni resurs, sa novim idejama i neograničenim potencijalom.“

Chevrolet-ovi objekti za obuku pružaju obuku za 8.500 tehničara i konsultanata prodaje. Konsultanti prodaje u Evropi imaju oko 20.000 dana obuke u maloprodaji godišnje, sa stopom od 96 posto prolaznosti kojom se maksimizira potencijal i poslodavca i pojedinca.

Chevrolet

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

Fiat 500 nije najčešća meta tjunerskih kompanija, a kada se to desi, od malenog Italijana nastaje ekstremni sportista. Ovoga puta, nemačka tjunerska kompanija G-Tech, predstavila je model Sportster - pravog monstruma u prekrojenom odelu Fiata 500...

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

Automatski sistem hitnog kočenja, koji se koristi da bi se izbegao frontalni sudar bez intervencije vozača, narednih godina bi mogao postati deo standardne opreme u novim automobilima u Evropi. Sistem automatskog hitnog kočenja, trenutno je u ponudi samo u automobilima premium marki, i njegov razvoj je na početku...

Posle tri godine, Damler u julu zabeležio pad prodaje

Posle tri godine, Damler u julu zabeležio pad prodaje

Nemački automobilski koncern Daimler, u julu mesecu je zabeležio prvi pad prodaje putničkih automobila za zadnje tri godine. Damler je objavio, da je u navedenom mesecu, prodaja automobila marki Mercedes-Benz, Smart i Maybach, zabeležila pad u odnosu na isti mesec prošle godine od 3%, na 105.449 automobila...

Nagrada za dizajn za Mazdu Takeri

Nagrada za dizajn za Mazdu Takeri

“Automotive Brand Contest 2012” proglasio je Mazdu Takeri jednim od ovogodišnjih pobednika. Takmičenje za najbolji brend i dizajn sa žirijem sastavljenim od međunarodnih automobilskih novinara krunisao je koncept auto premijerno predstavljen u Ženevi ove godine, proglasivši ga pobednikom u kategoriji “koncepti”...

Kelleners Sport  obradio BMW 3 (F30)

Kelleners Sport obradio BMW 3 (F30)

Kelleners Sport je nemački specijalista za modifikacije automobila BMW već tri decenije. Najnovija kreacija ove tjunerske kompanije je šesta generacija modela BMW 3 (F30), koji je dobio nove aerodinamičke detalje, više snage o bolje vozne osobine...

Volkswagen danas počeo proizvodnju modela Golf VII

Volkswagen danas počeo proizvodnju modela Golf VII

Danas, 6. avgusta 2012. godine, kompanija Volfkswagen je u svom glavnom proizvodnom pogonu u Wolsburgu počela proizvodnju sedme generacije modela Golf. S obzirom na tronedeljne odmore, Volkswagen je bio primoran da uvede dodatne radne smene za proizvodnju Golfa "sedmice"...

OMV i NAVAK nagradili najefikasnije vozače

OMV i NAVAK nagradili najefikasnije vozače

Kompanija OMV Srbija je u saradnji sa Nacionalnom vozačkom akademijom (NAVAK) realizovala akciju treninga ekonomične vožnje za kupce na OMV benzinskim stanicama. Centar NAVAK je organizovao za sve kvalifikovane učesnike i takmičenje u ekonomičnoj vožnji. Nagrade je najboljima uručio generalni direktor OMV Srbija Karolj Lajko...

GM i Mančester Junajted predstavljaju Chevrolet kao sponzora dresa

GM i Mančester Junajted predstavljaju Chevrolet kao sponzora dresa

Dženeral Motors (General Motors) i Mančester Junajted (Manchester United) najavili su danas da će sponzor dresa najpopularnijeg fudbalskog kluba na svetu biti Chevrolet od sezone 2014./2015. Chevrolet, aktuelni zvanični automobilski partner kluba, postaće tek peti sponzor dresa u istoriji kluba dugoj 134 godine...

Nova Mazda6 karavan na prvom videu

Nova Mazda6 karavan na prvom videu

Posle prve fotografije nove generacije modela Mazda6 karavan, japanska kompanija je objavila prvi video snimljen na ceremoniji pokretanja proizvodnje nove "šestice". Nova Mazda6 počeće da se prodaje u prvom kvartalu 2013. godine. Serijski automobil javnosti će biti prvi put prikazan 29. avgusta na ovogodišnjem Moscow Motor Show...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje