AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Sastanak evropskog udruženja Opelovih dilera

Sastanak evropskog udruženja Opelovih dilera

Opelovim dilerima u Srbiji je ove godine ukazana velika čast i poverenje da budu domaćini prolećnog sastanka, evropskog udruženja Opelovih dilera, EURODA-e. EURODA je osnovana 1990. godine, a danas broji preko 4,000 Opelovih dilera i 50,000 zaposlenih u 26 evropskih zemalja...

Cilj udruženja je da štiti interese dilera na svim poljima, kao i da uspostavi dobre odnose između dilera i kompanija Opel/Vauxhall i GM. Obzirom da su dileri glavna veza između proizvođača i kupaca, EURODA nastoji da sa kompanijama Opel/Vauxhall i GM održava partnerske odnose kako bi zajedno postigli najbolje rezultate i pronašli najbolje načine poslovanja koji bi rezultirali obostranim zadovoljstvom.

EURODA takođe pruža čvrstu osnovu za svoje članove za raz¬menu najbolje prakse, uključivanje dilera u ERB (Evropski odbor za maloprodaju) i lokalne Odbore za franšize, Radne timove i Specijalne komitete. EURODA omogućava dilerima ujedinjenje snaga radi maksimizacije prodaje, poslova nakon prodaje i povećanja profitabilnosti, kako na nacionalnom, tako i na evropskom nivou.

Sastanak evropskog udruženja Opelovih dilera

Sastanci EURODA-e se održavaju dva puta godišnje. Zimski je tradicionalno u Riselshajmu gde je i Opelova centrala, dok se organizacija prolećnog sastanka poverava različitim zemljama članicama. Predstavnicima srpskih dilera je izuzetna čast što su imali priliku da ove godine budu domaćini jednom ovako važnom događaju.

Opel

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin inovativni koncept interaktivnog vozila „Prozor u svet” je osvojio ovogodišnju Core77 nagradu za dizajn u spekulativnoj kategoriji. Ovaj koncept, koji su razvili inženjeri i dizajneri iz Toyotine „Kansei Design“ divizije ¹ i Kopenhagenskog instituta za interaktivni dizajn (CIID), želi da redefiniše vezu između putnika i okruženja vozila...

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Prilikom ceremonije pokretanja proizvodnje nove generacije modela Mazda6, iza trojice predstavnika japanske kompanije, stajala je Mazda6 karavan! Na osnovu jedne fotografije, možemo konstatovati samo snažnu inspiraciju konceptom Takeri, kao i kod sedan modela, koji smo videli nedavno...

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

Kompanija ABT Sportsline predstavila je kompletno modifikovan Volkswagen Beetle, opremljen dvolitarskim turbodizel TDI motorom. Veći deo modifikacija se može primeniti i na ostale motorizacije popularne "Bube"...

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Mazda Motor Corporation obeležila je početak proizvodnje nove Mazde6 u fabrici Hofu broj 2 u japanskoj prefekturi Jamaguči. Svečanoj ceremoniji prisustvovao je i predsednik Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Mazda Motor Corporation, Takaši Jamanuči (Takashi Yamanouchi)...

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odeljenja čuveni Nemac Peter Schreyer...

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Kompanija MINI pustila je u etar seriju snimaka minimalno maskiranog automobila. Ukoliko pažljivije pogledamo fotografije, shvatićemo da nas od premijere novog modela deli samo nekoliko nedelja. Novi crossover razvijen je bazi prototipa MINI Paceman, koji je javnosti predstavljen na autosalonu u Detroitu...

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Stručnjaci za marketing u agrenciji Adweek, izabrali su dvadeset najgledanijih video reklama na serveru YouTube. Među dvadeset najgledanijih reklama, čak trećina je iz automobilskog biznisa, što za nekog može biti iznenađenje (za nas je prijatno)...

Fordova virtuelna fabrika

Fordova virtuelna fabrika

Ford Evropa razvija kompletnu virtuelni fabriku za simuliranje proizvodnje na montažnoj liniji - od početka do kraja. To će omogućiti kompaniji da poboljša kvalitet i smanji troškove u realnim objektima u svetu za proizvodnju, nakon kreiranja i analize računarskih simulacija kompletne procedure za proizvodnju vozila...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje