AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

MOL: 2000 studenata učestvovalo u takmičenju Freshhh 2012

MOL: 2000 studenata učestvovalo u takmičenju Freshhh 2012

Ekipa P.P.S. Univerziteta u Miškolcu (Mađarska), osvojila je takmičenje međunarodne naftne i gasne industrije MOL - “Freshhh 2012”, koje je održano u Budimpešti 24.maja 2012. Takmičenje je postalo poznato širom sveta, a ove godine u njemu je učestvovalo 2.000 učenika sa 250 univerziteta i iz 60 zemalja...

Najboljih 10 timova se takmičilo u finalu za nagrade u vrednosti od  20.000 evra. Pored nagrada, MOL Grupa koja posluje u više od 40 zemalja, ponudila je studentima i mogućnosti građenja međunarodne karijere.

Péter Ratatics, Direktor Korporativnog Centra MOL Grupe, je prokomentarisao je: “Ponosan sam što je MOL Grupa pokrenula takmičenje u kojem je do sada učestvovalo  skoro 8.000 studenata sa 67 univerziteta. Osim toga što promoviše prirodne nauke, MOL Grupa ima za cilj i da unapređuje svoje međunarodno priznato stručno znanje i identifikuje nove talente uz pomoć svog uspešnog menadžerskog programa. “Freshhh” je prava stvar da se to postigne.”

Ovo je šesta godina da MOL Grupa organizuje međunarodno takmičenje  “Freshhh”, a broj učesnika udvostručen je u odnosu na prvu godinu ovog događanja - 2007.  Od svog predstavljanja, baza podataka  “Freshhh” takmičenja je registrovala 7.904 studenta iz 67 zemalja, sa ukupno 2.756 timova (uključujući i nepotpune timove). Kao rezultat, MOL Grupa je od 2007. godine na razne načine regrutovala skoro 150 članova iz 10 najboljih timova. MOL Grupa veruje da će se sve više mladih talenata koji učestvuju u takmičenju, takođe da pridruži Grupi.

Iz Srbije, ove godine na “Freshhh” takmičenju učestvovali su sledeći fakulteti: Beogradski Univerzitet, mašinsku fakultet, DIF Novi Sad, Ekonomski fakultet Niš, Tehnološko-metalurški fakultet- Beograd, Beogradski Univerzitet – Hemijski fakultet i mnogi drugi.

O takmičenju:

U prvoj fazi takmičenja od tri kola, učesnici su se takmičili u virtualnom scenariju, putem interneta. Oni su, korišćenjem računara, rešavali industrijske i strateške zadatke Moil Tycoon, razvijene od strane MOL-a. Nakon ovog usledila je kreativna runda u kojoj su 40 preostalih timova pripremali strategije koje se odnose na nekovencionalnu tehnologiju proizvodnje gasa i kreirali scenario za prateći kratkometražni film. Žiri, u sastavu eksperata MOL Grupe, potom je ocenjivao radove i izabrao 10 najboljih ekipa, koji su pozvani u Budimpeštu da se takmiče u finalu, gde su timovi morali da prezentuju i “prodaju” svoje kreativne ideje žiriju i publici.

Četiri mađarska, tri hrvatska, jedan američki, ruski i slovački tim, kvalifikovali su se u finale, na kome je, na osnovu odluke mađunarodnog  žirija, tim P.S.S. Univerziteta u Mađarskoj, dobio prvu nagradu od 9.000 evra. Tim “MACC” Univerziteta za tehnologiju i ekonomiju iz Budimpešte, osvojio je drugu nagradu (6.000 evra), dok je ekipa “ Reservoir Dogs” sa irskog i mađarskog univerziteta osvojila treću nagradu (3.000 evra).  Članovi preostalih sedam timova, nagrađeni su čitačima e-knjiga. Kao što je pokazano prethodnih godina, jedan od ciljeva “Freshhh” finalista je bio da izgrade karijeru u MOL Grupi, a ovo takmičenje je prvi idealni korak ka tome.

MOL

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin koncept „Prozor u svet” osvojio Core77 nagradu za dizajn

Toyotin inovativni koncept interaktivnog vozila „Prozor u svet” je osvojio ovogodišnju Core77 nagradu za dizajn u spekulativnoj kategoriji. Ovaj koncept, koji su razvili inženjeri i dizajneri iz Toyotine „Kansei Design“ divizije ¹ i Kopenhagenskog instituta za interaktivni dizajn (CIID), želi da redefiniše vezu između putnika i okruženja vozila...

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Nova Mazda6: Prva fotografija karavan verzije

Prilikom ceremonije pokretanja proizvodnje nove generacije modela Mazda6, iza trojice predstavnika japanske kompanije, stajala je Mazda6 karavan! Na osnovu jedne fotografije, možemo konstatovati samo snažnu inspiraciju konceptom Takeri, kao i kod sedan modela, koji smo videli nedavno...

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

ABT Sportsline modifikovao VW Beetle

Kompanija ABT Sportsline predstavila je kompletno modifikovan Volkswagen Beetle, opremljen dvolitarskim turbodizel TDI motorom. Veći deo modifikacija se može primeniti i na ostale motorizacije popularne "Bube"...

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Mazda Motor Corporation obeležila je početak proizvodnje nove Mazde6 u fabrici Hofu broj 2 u japanskoj prefekturi Jamaguči. Svečanoj ceremoniji prisustvovao je i predsednik Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Mazda Motor Corporation, Takaši Jamanuči (Takashi Yamanouchi)...

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odeljenja čuveni Nemac Peter Schreyer...

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Kompanija MINI pustila je u etar seriju snimaka minimalno maskiranog automobila. Ukoliko pažljivije pogledamo fotografije, shvatićemo da nas od premijere novog modela deli samo nekoliko nedelja. Novi crossover razvijen je bazi prototipa MINI Paceman, koji je javnosti predstavljen na autosalonu u Detroitu...

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Stručnjaci za marketing u agrenciji Adweek, izabrali su dvadeset najgledanijih video reklama na serveru YouTube. Među dvadeset najgledanijih reklama, čak trećina je iz automobilskog biznisa, što za nekog može biti iznenađenje (za nas je prijatno)...

Fordova virtuelna fabrika

Fordova virtuelna fabrika

Ford Evropa razvija kompletnu virtuelni fabriku za simuliranje proizvodnje na montažnoj liniji - od početka do kraja. To će omogućiti kompaniji da poboljša kvalitet i smanji troškove u realnim objektima u svetu za proizvodnju, nakon kreiranja i analize računarskih simulacija kompletne procedure za proizvodnju vozila...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje