AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade - više nego bilo koji drugi automobilski brend - na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.

Australijska reklamna kampanja o Volkwagen tehnologiji asistencije pri parkiranju i nemački spot "Don't make up and drive" su bili posebno uspešni, od kojih je svaki osvojio Zlatnog lava.

"Oduševljeni smo uspehom koji smo ostvarili u Kanu", rekao je Luca de Meo, direktor marketinga za VW Grupu i VW brend. "Osvojena 23 lava su veliki uspeh, kako za nas, tako i za naše agencije. Ove nagrade ističu dve ključne vrednosti brenda, a to su odgovornost i inovacije i ponovo potvrđuju našu posvećenost kreativnosti i inovativnosti, dok istovremeno nikad ne gubimo iz vida potrebe naših kupaca".

Volkswagen kampanje nagrađene u Kanu obuhvataju kreativan rad iz Norveške, Velike Britanije, Australije, Švedske i Južne Afrike. "Nemački spot "Don't make up and drive" koji je izglasan za najbolji video u kategoriji "Cyber Lions", odnosi se na aktuelnu temu: svake godine, stotine hiljada nezgoda širom sveta se dešavaju zato što se žene šminkaju u toku vožnje.

Porsche SCG

Suzuki Alto dobio novo lice za 2013. godinu

Suzuki Alto dobio novo lice za 2013. godinu

Suzuki u Kini predstavlja modernizovani gradski automobil Alto, sa modernizovanim prednjim delom. Podsetimo, aktuelna sedma generacija, koja sledi tridesetogodišnju tradiciju ovog modela, predstavljena je 2009. godine...

Nova Mazda6 karavan zvanično predstavljena

Nova Mazda6 karavan zvanično predstavljena

Posle sedana, koji je imao svetsku premijeru pre nekoliko dana na sajmu automobila u Moskvi, kompanija Mazda je objavila prve zvanične fotografije nove Mazde6 karavan (SW). Karavan verzija nove "šestice", izvedena je iz sedana i koncepta Takeri...

Otkrivamo: Opelov novi kabriolet se zove Cascada

Otkrivamo: Opelov novi kabriolet se zove Cascada

Sada je zvanično: novi Opelov kabriolet se zove Cascada. Izvedeno od španske reči koja znači vodopad, ime tradicionalno završava na "a", tipično za Opel. On takođe donosi dinamičnu eleganciju, lepotu i svežinu za pravo uživanje u vožnji na otvorenom...

To je on: Volkswagen Golf sedme generacije

To je on: Volkswagen Golf sedme generacije

Sedma generacija Volkswagen Golfa predstavljena je on-line u Berlinu 4. septembra. Golf stoji na novoj modularnoj platformi MQB sa motorom postavljenim napred, ali sa prednjom osovinom pomerenom 43 milimetra napred. Karoserija je delo tima pod vođstvom Klausa Bischoffa, ali je izgled automobila pod jasnim uticajem slavnog Waltera de Silve...

Peugeot 208 GTI - Otkriven serijski automobil

Peugeot 208 GTI - Otkriven serijski automobil

Kompanija Peugeot je oficijelno predstavila serijsko izdanje modela 208 GTi. Francuski hot-hatch u obliku koncepta je predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, a serijska verzija od koncepta se razlikuje već na prvi pogled...

Video: Koncept Lada XRAY već je na ulici

Video: Koncept Lada XRAY već je na ulici

Premijera koncepta Lada XRAY, biće jedno od najvećih iznenađenja ovogodišnjeg automobilskog sajma u Moskvi. Lada XRAY najavljuje, u kojem smeru će se kretati dizajn ove ruske marke, a mnogi smatraju da ovaj atraktivni koncept najavljuje modernog naslednika Lade Nive. Pred nama je prvi video...

U Španiji za tri dana prodato 15.000 novih automobila

U Španiji za tri dana prodato 15.000 novih automobila

Od 1. septembra 2012. godine u Španiji je stupila na snagu obavezna stopa poreza, povećana sa 18 na 21 procenat, što iznos za kupovinu automobila prosečno povećava za 650 evra. Zato je avgust mesec tekuće godine, rekordan sa stanovišta broja prodatih automobila u ovoj zemlji...

Kia počela sa globalnim projektom Green Light

Kia počela sa globalnim projektom Green Light

Korporacija Kia Motors je ovaj mesec sa projektom Green Light raširila svoje aktivnosti na području korporativne društvene odgovornosti. Radi se o programu društvene mobilnosti čiji cilj je poboljšanje dostupa deprivilegovane omladine na kriznim područjima do zdravstvenih i obrazovnih usluga...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje