Volkswagen je dobio Clio nagradu 2012
Međunarodna Clio nagrada je dodeljena Volkswagenu kao najvećem globalnom oglašivaču godine. Ova prestižna međunarodna nagrada za oglašavanje će biti dodeljena Volkswagenu na 53. godišnjoj dodeli CLIO nagrada 15. maja u Američkom muzeju prirodne istorije u gradu Njujorku. Volkswagen je ovu nagradu dobio i 1999. i 2009. godine...
Svake godine dodeljuje se CLIO nagrada za najboljeg oglašivača, brendu čije globalno poslovanje dostiže maksimalnu kreativnost i demonstrira posvećenost inovacijama u oglašavanju.
"Čast nam je što smo dobili ovu nagradu i posvećeni smo oglašavanju koje odražava kreativni duh, originalnost i strast koji definišu Volkswagen brend. Ovim dostignućem se potvrđuje predanost našeg tima na globalnom nivou", rekao je Luca de Meo, direktor marketinga Volkswagen Grupe. "Celokupno oglašavanje VW Grupe u protekloj godini se zasnivalo na stvaranju nasleđa brenda o ljudskim pričama na jedan jednostavan i snažan način, i drago nam je da se ljudi pronalaze u našim reklamama."
Volkswagen je dobio 15 CLIO nagrada za individualne reklamne kampanje na svetskom nivou i to u različitim medijima, uključujući film, interaktivno, štampu i out-of-home. Među nagrađenim reklamama ove godine su "The Bark Side" i "The Dog Strikes Back", Jetta "Flyboy" i Passat "Change Room".
CLIO nagrade
CLIO nagrada je jedna od svetskih najpriznatijih nagrada za oglašavanje, dizajn i komunikacije. CLIO nagrade su zadržale svoje prvobitno svojstvo, a to je nagrađivanje izuzetne kreativnosti, izraženih formi komunikacije i njihovog uticaja na modernu kulturu.
Volkswagen America, Inc.
Volkswagen America, Inc. je osnovan 1955. godine sa sedištem u Herndonu, Virdžinija. To je ćerka firma Volkswagen AG, čije je sedište u Volfsburgu, Nemačka. Poslovanje Volkswagena u SAD obuhvata i istraživanje i razvoj, proizvodnju vozila i delova, centre za distribuciju delova, prodaju, marketing, centre za finansijske usluge i najmodernija postrojenja za proizvodnju u Čatanugi, Tenesi.
Porsche SCG