CITROEN DS slavi drugi rodjendan i organizuje “Dane DS linije”
DS linija, sofisticirani deo brenda Citroen, je prava francuska priča o uspehu i jedinstvena avantura za proizvođača automobila. Dve godine posle lansiranja, tri modela u gami DS3, DS4 i DS5 prodati su u preko 200.000 primeraka...
Željni da proslave ovakav uspeh, Citroen organizuje “Dane DS-a” od 12. do 14. Aprila, predstavljajući publici totalni doživljaj linije DS kroz posetu mestu proizvodnje i omogućujući test vožnju sva tri modela. Poseban doživljaj biće pogled na budućnost linije.
Citroen je lansirao liniju DS u martu 2010. predstavljanjem modela DS3. Nova linija čini dopunsko poklapanje sa glavnom gamom, otvarajući novi pristup premijum automobilima. DS automobili imaju radikalniji dizajn za kupce koji traže izuzetni stil, arhitekturu, senzaciju i prefinjenost.
“Ako je postojao jedan proizvođač automobila koji je mogao da preuzme ovaj rizik, to je bio Citroen” rekao je Frédéric Banzet, prvi čovek kompanije. “Citroen je jedini brend koji je uspeo da u salon dovede zajedno 2CV i DS.” DS izazov je pokazao ogroman uspeh, sa 200.000 prodatih vozila za dve godine. Ali dizajnerski tim ne namerava da leži na lovorikama, već obećava novo iznenadjenje – još jedan korak ka budućnosti.
Pošto je DS linija iznad svega avantura svih ljudskih čula, 13. aprila posetioci će imati posebno uživanje kroz posetu proizvodnih pogona DS3, DS4 i DS5, i otići iz Pariza, u Poissy, Mulhouse i Sochaux. To će biti jedinstvena prilika za ljubitelje, kupce i javnost da vide kako su ovi premium modeli proizvode. Moći će da vide spretne manevre, da obrate pažnju na detalje i uopšteno na stručnosti muškaraca i žena koji rade u pogonima, od kojih su mnogi pohađali specijalne kurseve za dalje povećanje kvaliteta proizvodnje.
Javnost će dodatno moći da testira DS modele tokom trajanja "Dana DS linije", što je sigurno najbolji način da se podeli oduševljenje izazvano ovim automobilima. Obožavaoci World Rally Championship-a (WRC) biće posebno radosni, jer će biti pozvani da na stazu Sougy probaju specijalno tjunirane Citroen DS3 modele. Za kupce DS modela su tih dana spremljena specijalna iznenadjenja, uključujući i poklon u obliku video verzije filma "The Artist".
Rodjendanske svečanosti počinju 12. aprila u C_42, međunarodnom salonu, na Champs-Elysees, a tokom večeri će biti održan koncert, koji će od sutradan biti postavljen i na Facebook stranici kompanije.
Direktor Frederik Banzet će zatim podići veo i prikazati budućnost DS linije, potpuno novi koncept automobila, "Numero 9", koji će biti predstavljen na salonu automobila u Pekingu. Takodje, on će predati ključeve 200.000-om kupcu vozila iz DS linije, a to je ponosni vlasnik modela DS5.
VITRO GROUP Marketing