Škoda Auto glavni partner Tour de France 2012
Ovogodišnje, 99. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po deveti put biće održano uz podršku kompanije Škoda Auto. Češka kompanija je, u okviru ovog velikog partnerstva, organizatoru obezbedila flotu od 110 automobila...
Organizator je na korišćenje dobio sve modelske serije, od najmanjeg modela Citigo, do najvećeg modela Superb. Pored mnogobrojnih modela, tu je i crveni Superb, u kojem se vozi direktor trke, Christian Prudhomme. Škoda je, takođe, partner takozvane "bele majice", koja pripada najboljem vozaču starosti do 25 godina. Pored toga, češka kompanija podržava i pet profesionalnih timova, kao i timovima neutralne tehničke podrške, a prisutna je i u "reklamnom karavanu".
Ovogodišnji Tour de France je 99. izdanje ove prestižne trke. Trku pored staze prati oko 15 miliona ljudi, a pored malih ekrana, ovo prestižno takmičenje posmatra i do dve milijarde ljubitelja biciklizma u celom svetu. Ovako veliki broj gledalaca, odlučujući je za promociju brenda. Tokom ovogodišnjeg izdanja, biciklisti će preći 3.479 kilometara. Tour je startovao 30. juna u belgijskom Liježu, a 22. jula oni najistrajniji će stići do cilja na slavnom pariskom bulevaru Champs-Elysées.
Automagazin.rs