AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu uporedo sa početkom ovog velikog sportskog događaja otvorio je vrata svojih fan parkova širom Evrope. Hyundai fan parkovi otvoreni su u osam Evropskih gradova od Madrida do Moskve i pružaju navijačima  svih uzrasta mogućnost za odličnu zabavu...

U centru pažnje fudbalskih fanova širom sveta ovog leta biće Evropsko prvenstvo u fudbalu koje je upravo u toku. Hyundai  kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu u osam gradova širom Evrope otvorio je svoje fan parkove u kojima će fudbalski fanovi  moći da prate utakmice svojih omiljenih timova, da u odličnoj atmosferi navijaju za njih ali i da se zabave pre i posle svake utakmice. Hyundai fan parkovi će za vreme ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu biti otvoreni u sledećim gradovima i zemljama: Prag /Češka republika/, Pariz /Francuska/, Dortmund i Berlin /Nemačka/, Torino /Italija/, Moskva i Sankt Peterburg /Rusija/ i  Španija. Hyundai  fan parkovi su otvoreni 8. juna kada je i počelo Evropsko prvenstvo u fudbalu i tokom celog prvenstva predstvaljaće odlično mesto za praćenje utakmica, navijanje i zabavu svih ljubitelja fudbala.

Mark Hall direktor marketinga Hyundai Motor Europe povodom otvaranja Hyundai fan parkova rekao je: ''Ovo je bila fantastična fudbalska sezona  širom Evrope i značajna godina za Hyundai koji je uveo mnogo novih proizvoda na Evropsko tržište: i40, novi i30 i redizajnirani i20. Ne postoji bolji način da ovogodišnje akcije Hyundaija u Evropi dovedemo do vrhunca od otvaranja naših fan parkova.''

Navijači će utakmice u Hyundai fan parkovima moći da prate putem impresivnih LED ekrana čija veličina iznosi oko 60 m2 i koji će svim navijačima, čak i u najvećim gužvama, omogućavati najbolji mogući pregled. Odličan pregled utakmice i pozitivna navijačka atmosfera će doprineti da se posetioci Hyundai fan parkova  osećaju kao da se nalaze na samim utakmicama.

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Pre početka i nakon završetka utakmica kao i u toku poluvremena navijači će biti u prilici da se zabave putem mnogih 3D igara koje će biti na raspolaganju svim posetiocima Hyundai fan parkova. Na licu mesta će biti i predstavnici Hyundaija koji će posetiocima predstavljati  svoje najnovije modele namenjene Evropskom tržištu.

Hyundai je partner UEFA više od 12 godina, a EURO 2012 je četvrto uzastopno  Evropsko prvenstvo na kome je kompanija Hyundai ostvarila značajnu ulogu kao zvanični automobilski sponzor. Hyundai je obezbedio 366 vozila za prevoz timova, poznatih ličnosti i zvaničnika ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu.   

Hyundai Auto Beograd PR

Ford predstavio glavna proizvodna ubrzanja u Evropi

Ford predstavio glavna proizvodna ubrzanja u Evropi

Ford Motor kompanija je danas saopštila detalje o agresivnom proizvodnom ubrzanju u Evropi, usklađenim sa kompanijskim globalnim portfolijom One Ford i ciljane mogućnosti za rast u segmentima velikih automobila, SUV i komercijalnih vozila...

Novi segment u Opelovoj Android aplikaciji

Novi segment u Opelovoj Android aplikaciji

Kompanija Opel, kao i uvek do sad, svojim vernim vozačima stavlja na raspolaganje najsavremenije tehnologije. Opelova aplikacija ’’Suvozač’’, koja je nedavno pokrenuta na Google Play Store-u, sada je dopunjena novim opcijama koje će dodatno unaprediti bezbednost i informisanost Opelovih vozača...

Jevtović Cars – Novi ovlašćeni partner Mercedes-Benza

Jevtović Cars – Novi ovlašćeni partner Mercedes-Benza

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je predstavila novog ovlašćenog partnera za region Čačka u petak 07. septembra. Jeftović Cars je naslednik dilerskih aktivnosti preduzeća Ristić Cars i raspolaže najsavremenijim centrom koji se prostire na površini od 15 000 m² od čega je 2850 m² pod objektima...

Predpremijera Fiata 500L u Kragujevcu, Beogradu i Novom Sadu

Predpremijera Fiata 500L u Kragujevcu, Beogradu i Novom Sadu

Kompanija Fiat Automobili Srbija pronašla je originalan način da predpremijerno prikaže novi model 500L, koji se ekskluzivno proizvodi u našoj zemlji. Dizajnirane su specijalne teasing kapsule, koje će biti postavljene u najprometnijim delovima tri srpska grada...

Svetska premijera novog Golfa u Berlinu

Svetska premijera novog Golfa u Berlinu

Hiljade zvanica je u Berlinu doživelo svetsku premijeru novog Golfa. Nova Nacionalna galerija je ugostila usavršenu sedmu generaciju automobila koji je definisao čitavu klasu vozila u pogledu težine vozila, emisije, udobnosti i bezbednosti...

Stiže i veliki Fića

Stiže i veliki Fića

Komfornija verzija modela koji se danas proizvodi u Kragujevcu, a koji će imati naziv Fiat 500XL biće prvi put prikazan javnosti na Salonu automobila u Parizu od 29. septembra do 14. oktobra ove godine, dok će američku premijeru imati naredne godine...

GP2 serija - Felipe Nasr: „U F1 za godinu ili dve“

GP2 serija - Felipe Nasr: „U F1 za godinu ili dve“

Brazilac libanskog porekla Felipe Nasr (20) dospeo je u GP2 seriju odmah po osvajanju šampionskog naslova u prestižnoj Britanskoj Formuli 3. Brz, promišljeno agresivan i nesklon banzai manevrima, deluje kao momak koji će daleko dogurati, što je pokazao i tempom napredovanja kroz trkačke kategorije i vozačkom raznovrsnošću nagrađenom podijumom na 24 časa Dejtone...

Kijina ekološka i društvena odgovornost

Kijina ekološka i društvena odgovornost

Korporacija Kia Motors ulaže pozamašna sredstva u istraživanja i razvoj (R&D), pre svega poboljšanjem proizvodnih procesa i povećanjem broja inovacija na području automobilskih tehnologija, a sve sa ciljem smanjenja svog ekološkog uticaja...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje