AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

500.000-ta Opel Insignia izašla iz fabrike u Riselshajmu

500.000-ta Opel Insignia izašla iz fabrike u Riselshajmu

500.000-ta Opel Insignia je sišla sa proizvodne trake u fabrici u Riselshajmu u  Nemačkoj na proslavi kojoj je prisustvovao i direktor fabrike Aksel Šajben. Radi se o belom Insignia Sports Tourer karavanu, koji je opremljen najnovijim 2.0 BiTurbo CDTI motorom (snage 143 kW/195 ks i obrtnim momentom od 400 Nm) i koji je imao svoju premijeru u februaru.

„Siguran sam da su svi zaposleni u ovoj fabrici, kao i ja, veoma ponosni na ovaj uspeh. Od prvog predstavljanja modela Insignia u oktobru 2008. godine, naši zaposleni su prešli jednu milju više“, rekao je Šajben. „Od samog početka smo znali da je Insignia istinski pobednik. Raduje me to što je 500.000-ta Insignia opremljena najnovijim BiTurbo dizel motorom. Nova jedinica je nedavno lansirana i već dobija pozitivne reakcije od strane medija i kupaca.“

Insignia 2.0 BiTurbo CDTI: sekvencijalni dupli turbo i dvostruki intrerkuler sistem

Osim sekvencijalnog turbo sistema sa dva turbo punjača različitih veličina, Insignia 2.0 BiTurbo CDTI je prvo putničko vozilo opremljeno dvostrukim interkuler sistemom sa dva potpuno razdvojena rashladna kola. Zahvaljujući sekvencijalnom duplom turbo sistemu sa dva nivoa punjenja, Insignia je dizajnirana tako da pruži izrazito brze, osetljive i glatke performanse pri ubrzavanju. To posebno važi za model Insignia Sports Tourer koji, kada je opremljen šestostepenim ručnim menjačem, Start/Stop sistemom i prednjim pogonom, može da dostigne brzinu do 100 km/h za samo 8,9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 228 km/H. Dok su performanse na visokom nivou, potrošnja goriva je na malom i to na svega 5,4 litre na 100 km dok emisija štetnih gasova iznosi svega 134 g/km.

Osim 2.0 BiTurbo CDTI motora, porodica Insignia nudi još tri dizel motora i još četiri prenosna dizel mehanizma. Kada je reč o benzinskim motorima, novi 1.4 Turbo ecoFLEX (103 kW/140 ks) je jedan od najefikasnijih motora u segmentu autmobila srednje veličine dok je potrošnja goriva svega 5,7 litara na 100 kilometara, a emisija štetnih gasova iznosi 134g/km CO2.

Insignijina priča o uspehu

Od svoje premijere 2008. godine Insignia je osvojila više od 50 nacionalnih i internacionalnih nagrada, uključujući i prestižnu „Nagradu za auto godine 2009“. U smislu pouzdanosti, Insignia je proglašena za najbolji polovan auto u segmentu automobila srednje veličine (septembar 2011.) od strane nemačkog posmatrača polovnih automobila, „GTU“ (Udruženje za tehnički nadzor). Osim toga, Insignia je po drugi put za redom postigla najveći uspeh u izveštaju za polovne automobile DEKRA 2012. Ovo vozilo je broj jedan u svom segmentu zbog najmanjeg broja grešaka. Pohvale od strane stručnjaka za automobile takođe su se odrazile i na potražnju kupaca iz Rusije, gde trenutno vodi na tabeli po rastu prodaje. 2011. godine je prodato oko 150.000 primeraka modela Insignia u Evropi, dok su Ujedinjeno Kraljevstvo i Nemačka još uvek najveća tržišta sa 46.000 i 26.000 prodatih primeraka.

Od svih Insignia automobila koji se proizvedu u Riselshajmu, oko 40 odsto su Sports Tourer modeli, 40 odsto su hečbek modeli a preostalih 20 procenata vozila su nočbek modeli.



Vrlo moderna fabrika u Riselshajmu

Moderni pogon u Riselshajmu počeo je sa radom u januaru 2002. godine i predstavlja dom jedine fabrike u vlasništvu kompanije General Motors  u Evropi  u kojoj se vozila iz dva segmenta sklapaju na istoj proizvodnoj traci: u ovom slučaju to su kompaktni i segment vozila srednje veličine.

U Riselshajmu se proizvede 60 vozila na sat ili 860 na dan, a među njima su i hečbek, nočbek i Sports Tourer stilovi karoserije modela Insignia kao i Astra sa petora vrata. Linija za sklapanje stoga zahteva visok stepen fleskibilnosti. 770 potpuno automatizovanih robota na liniji programirani su tako da mogu da uoče razliku među svim različitim modelima i mogu da obrade oko 9.000 različitih delova koji se koriste u pravljenju modela Insignia. Oko 3.000 radnika rade u dve smene u fabrici koja predstavlja jednu od najmodernijih pogona za proizvodnju automobila širom sveta.



500.000-ta Opel Insignia izašla iz fabrike u Riselshajmu

Opel

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Počela proizvodnja nove Mazde6 u fabrici Hofu

Mazda Motor Corporation obeležila je početak proizvodnje nove Mazde6 u fabrici Hofu broj 2 u japanskoj prefekturi Jamaguči. Svečanoj ceremoniji prisustvovao je i predsednik Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Mazda Motor Corporation, Takaši Jamanuči (Takashi Yamanouchi)...

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia sa 3 dizajnerske nagrade Automotive Brand Contest 2012

Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odeljenja čuveni Nemac Peter Schreyer...

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Mini Paceman: Novi crossover na prvim fotografijama

Kompanija MINI pustila je u etar seriju snimaka minimalno maskiranog automobila. Ukoliko pažljivije pogledamo fotografije, shvatićemo da nas od premijere novog modela deli samo nekoliko nedelja. Novi crossover razvijen je bazi prototipa MINI Paceman, koji je javnosti predstavljen na autosalonu u Detroitu...

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Šest najgledanijih automobilskih reklama na YouTube

Stručnjaci za marketing u agrenciji Adweek, izabrali su dvadeset najgledanijih video reklama na serveru YouTube. Među dvadeset najgledanijih reklama, čak trećina je iz automobilskog biznisa, što za nekog može biti iznenađenje (za nas je prijatno)...

Fordova virtuelna fabrika

Fordova virtuelna fabrika

Ford Evropa razvija kompletnu virtuelni fabriku za simuliranje proizvodnje na montažnoj liniji - od početka do kraja. To će omogućiti kompaniji da poboljša kvalitet i smanji troškove u realnim objektima u svetu za proizvodnju, nakon kreiranja i analize računarskih simulacija kompletne procedure za proizvodnju vozila...

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava se nastavlja

Honda Summer Tour - Takmičenje i zabava se nastavlja

Posle Beograda, Pančeva, Novog Sada i Zlatibora  Honda Summer tour obići će i Kragujevac, Aranđelovac i Niš, a putovanje se završava ponovo na Zlatiboru. Zabava će trajati do kraja avgusta, a posetioci će moći da se upoznaju sa novim modelima motora, skutera, automobila i zakazati test vožnje, ili čak testirati na licu mesta...

Nova Astra BiTurbo – Najmoćnija dizel Astra ikada

Nova Astra BiTurbo – Najmoćnija dizel Astra ikada

Opel Astra porodica je dopunjena novim snažnim dizel članom – 2.0 BiTurbo CDTI motorom sa 143 kW/195 ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Dostupne su tri karoserijske verzije: hatchback 5V, kupe i karavan. Ni jedan drugi brend u segmentu kompaktnih modela ne nudi ovako širok izbor visokoperformantnih dizel motora...

Volkswagen Up! bez depozita

Volkswagen Up! bez depozita

Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da vam najavimo dolazak modela up! sa petoro vrata u salonima širom Srbije. Ova verzija ima identične motore (44kW/60ks i 55 kW/75ks), verzije opreme (take up!, move up!, high up!, black up!, white up!) i dimenzije kao i vozila sa dvoja vrata...

Starovremenski statisti u Žikinoj šarenici

Starovremenski statisti u Žikinoj šarenici

Žika i njegova "Šarenica" su na letnjem proputovanju kroz Srbiju svratili do Beograda. Odabarli su “Terazije iz 1930”, repliku trga Terazije sa početka 20. veka. Terazije toga dobe, naravno, ne može da se zamisli bez  tramvaja...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje