AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM i Mančester Junajted predstavljaju Chevrolet kao sponzora dresa

GM i Mančester Junajted predstavljaju Chevrolet kao sponzora dresa

Dženeral Motors (General Motors) i Mančester Junajted (Manchester United) najavili su danas da će sponzor dresa najpopularnijeg fudbalskog kluba na svetu biti Chevrolet od sezone 2014./2015. Chevrolet, aktuelni zvanični automobilski partner kluba, postaće tek peti sponzor dresa u istoriji kluba dugoj 134 godine...

Najavljujući ovaj ugovor, potpisan za neobjavljenu sumu, komercijalni direktor Junajteda, Ričard Arnold, je rekao:

„Ovo je fantastičan dugoročan ugovor za klub. Partneri smo sa Chevrolet-om tek šest nedelja, ali oni su već ponudili neke izvanredne ideje koje će doneti korist kako partnerstvu tako i našim 659 miliona navijača širom sveta. Oni su glavni partner na našoj aktuelnoj turneji i znam da su uživali u ushićenju koje dolazi od naše fanatične podrške i rasprodatih utakmica u Južnoj Africi, Kini i Evropi. Veliko je uzbuđenje za nas koji radimo sa partnerima tokom čitave godine kada već aktuelan partner odluči da postane jedan od naših glavnih partnera. Posvećenost Junajtedu i njegovim navijačima će doneti prave benefite svakome ko brine o klubu.“

Ova američka kompanija će zameniti Aon, čije partnerstvo sa Junajtedom je počelo u sezoni 2010./2011.

Alan Bejti, potpredsednik sektora prodaje i usluga u GM-u za Severnu Ameriku, je rekao:

„Izuzetno smo ponosni što smo uspeli da povežemo naš brend, Chevrolet, sa Mančester Junajtedom i njegovim strastvenim navijačima širom sveta. Statistika Mančester Junajteda je impresivna, ali ova veza ide dalje od brojeva – ova veza podrazumeva povezivanje našeg brenda sa dubokim emocijama koje okružuju tim gde god da ode."

„Kada uzmete u obzir osnovne vrednosti Chevroleta, naše strastvene klijente širom sveta i našu bogatu 100-godišnju istoriju, partnerstvo sa Mančester Junajtedom je savršen spoj. A to što smo tek peto ime na čuvenom crvenom dresu je prava čast. Veoma se radujemo putu koji je ispred nas i prilikama koje imamo zbog partnerstva sa tako legendarnim klubom.“

Chevrolet

Suzuki S-Cross: Naslednik modela SX4 dobija svoj oblik

Suzuki S-Cross: Naslednik modela SX4 dobija svoj oblik

Sa modelom SX4, Suzuki je konačno pronašao recept, kako uspešno nastupiti na evropskom tržištu. Ali, to je bilo pre šest godina, a bliži se vreme za naslednika. Suzuki će na na međunarodnom salonu automobila u Parizu, prikazati koncept S-Cross, kojim će najaviti novi smer razvoja japanskih crossover modela...

BMW Group beleži nove prodajne rekorde

BMW Group beleži nove prodajne rekorde

U vremesnkom periodu od januara do jula tekuće godine, grupacija BMW je prodala preko 1 milion novih automobila. U prvih sedam meseci 2012. godine, BMW Group, pod čijom "kapom" posluju marke MINI, Rolls-Royce i BMW, prodao je 1.036.088 automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na isti period prošle godine od 7,6%...

Subaru Srbija akcija: model Forester već od 19.900 evra

Subaru Srbija akcija: model Forester već od 19.900 evra

Zahvaljujući potpuno novoj „imprezi“ prodaja vozila Subaru porasla je u poslednjih godinu dana na skoro svim inostranim tržištima, uključujući i Sjedinjene Američke Države, gde je drugi kvartal od aprila do juna doneo novi rekord od 82.000 prodatih jedinica...

Cena Fiata 500L u Srbiji je 13.490 evra!

Cena Fiata 500L u Srbiji je 13.490 evra!

Novi Fiat 500L (L - Large) zvanično je predstavljen početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, a pre nešto više od mesec dana predstavnici specijalizovanih medija iz celog sveta imali su priliku da obave prve test vožnje u Torinu....

Audi RS5 i Pikes Peak - Šta se sprema?

Audi RS5 i Pikes Peak - Šta se sprema?

Kompanija Audi, objavila je prvi video snimak sa modelom RS 5 Coupe, u bojama sa kojim je ova kompanija nastupila na brdskoj trci Pikes Peak. Audi je još u proleće najavio, da će se na slavnoj brdskoj trci pojaviti Walter Röhl, dvostruki reli šampion sveta iz 1980. i 1982. godine...

Toyota brine o bezbednosti svojih kupaca

Toyota brine o bezbednosti svojih kupaca

Povodom objava u medijima vezanih za specijanu servisnu kampanju u SAD, koja je posledično objavljena i u Evropi, Toyota Srbija želi da informiše javnost o detaljima ove kampanje. Kampanja se odnosi modele Rav4, Avensis i neke verzije Aurisa, što je približno 600.000 vozila...

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

Fiat 500 nije najčešća meta tjunerskih kompanija, a kada se to desi, od malenog Italijana nastaje ekstremni sportista. Ovoga puta, nemačka tjunerska kompanija G-Tech, predstavila je model Sportster - pravog monstruma u prekrojenom odelu Fiata 500...

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

Automatski sistem hitnog kočenja, koji se koristi da bi se izbegao frontalni sudar bez intervencije vozača, narednih godina bi mogao postati deo standardne opreme u novim automobilima u Evropi. Sistem automatskog hitnog kočenja, trenutno je u ponudi samo u automobilima premium marki, i njegov razvoj je na početku...

Posle tri godine, Damler u julu zabeležio pad prodaje

Posle tri godine, Damler u julu zabeležio pad prodaje

Nemački automobilski koncern Daimler, u julu mesecu je zabeležio prvi pad prodaje putničkih automobila za zadnje tri godine. Damler je objavio, da je u navedenom mesecu, prodaja automobila marki Mercedes-Benz, Smart i Maybach, zabeležila pad u odnosu na isti mesec prošle godine od 3%, na 105.449 automobila...

AMG Experience 2025
Slika nedelje