Potpuno nova Opel Mokka dobila integrisani nosač bicikala FlexFix
Opelov potpuno novi SUV, Mokka, biće dostupan sa nadograđenom, drugom generacijom nosača bicikala FlexFix koji sada može da ponese do tri bicikla. Ovaj Opelov ekskluzivni sistem integrisan je u zadnji branik vozila, pa je tako uvek na dohvat ruke...
Čak i kada su na njemu bicikli, nosač FlexFix se može nagnuti tako da se poklopac prtljažnika lako otvara, pa nije teško pristupiti predmetima u prtljažniku. Nešto kasnije tokom godine, sa približavanjem zvaničnog tržišnog predstavljanja, ovaj mali SUV ponudiće još više mogućnosti za skladištenje jer će dobiti i dodatni FlexFix nosač.
Da je na Mokku montirana standardna verzija sistema FlexFix, ovaj bi automobil mogao poneti tek jedan bicikl. No u poređenju sa prvom generacijom, druga generacija nosača FlexFix može poneti dodatnih 10 kg - ukupno njih 30. Druga generacija FlexFixa sada je dostupna sa adapterom na koji je moguće smestiti još dodatna dva bicikla. Ukupna nosivost sa tri bicikla iznosi 60 kg.
FlexFix nudi jedinstvene prednosti
Opel je i dalje jedini proizvođač automobila koji nudi sasvim integrisani sistem nosača bicikala koji je uvek na dohvat ruke. Ovim nosačem je izuzetno jednostavno upravljati i može se prilagoditi ručno, bez potrebe za alatom. Bicikli se učvršćuju posebnim držačima obloženim gumom, a sistem nosača može se zaključati tako da su bicikli zaštićeni od krađe kada je Mokka parkirana. Čak i kad su bicikli na njemu, FlexFix sistem druge generacije se može nagnuti, a poklopac prtljažnika se tada vrlo lako otvara i Mokkinom prtljažniku se pristupa jednostavno i brzo.
Druga velika prednost Opelovog FlexFix sistema u poređenju s uobičajenim nosačima bicikala je da ga je lako dohvatiti, pa ga tako krasi i izvanredna ergonomičnost. Za razliku od ostalih sistema, kao što su krovni nosači kod kojih morate bicikl dići iznad glave, sa FlexFix sistemom ne naprežete leđa. Još jedna prednost FlexFixa nad sistemima krovnih nosača je da sa njim vozilo nije podložno ograničenju brzine od 120 km/h jer su bicikli smešteni pozadi.
Mokka spaja funkcionalnost, udobnost i avanturu
Zahvaljujući svojoj dužini od 4,28 metara, u Mokku se može udobno smestiti petoro putnika. Vozna dinamika Mokke prilagođena je potrebama gradskog života sa svim prednostima off-road vožnje. Upravo zbog toga Mokka, osim sa prednjim (FWD) pogonom, dolazi i sa tehnologijom pogona na sve točkove (AWD) što doprinosi da se vozilo bolje drži uz podlogu, a bolje je i upravljanje na neasfaltiranim putevima.
Ponuđena su tri efikasna motora. Svi modeli sa mauelnim menjačem su opremljeni Opelovim Start/Stop sistemom koji štedi gorivo. Ponuda benzinskih motora sastoji se od atmosferskog 1.6-litarskog motora sa 85 kW/115 KS i 155 Nm, kao i 1.4-litarskog Turbo motora sa 103 kW/140 KS i 200 Nm. Što se dizelske ponude tiče, tu je 1.7 CDTI turbo dizel motor sa 93 kw/130 KS i 300 Nm obrtnog momenta koji nudi visoku ekonomičnost i niske emisije štetnih gasova.
Opel