AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Fiat na salonu automobila u Parizu

Fiat na salonu automobila u Parizu

Na predstojećem Salonu automobila u Parizu, koji traje od 27. septembra do 14. oktobra (27. i 28. septembar rezervisani su za predstavnike medija), Fiat predstavlja novu Pandu 4X4, Pandu Trekking, Pandu Natural Power, Freemont Park Avenue i Freemont 2.4 sa šestostepenim automatskim menjačem...

Grand Motors: Besplatan pregled, popust za delove i rad

Grand Motors: Besplatan pregled, popust za delove i rad

Svim vlasnicima Infiniti automobila u Srbiji, bez obzira na godinu proizvodnje, poreklo i mesto kupovine, ovlašćeni voznik i serviser, Grand Motors, od 1. oktobra do 1. decembra omogućava da u servisu na Novom Beogradu obave besplatnu kompletnu kontrolu vozila, dok za delove koje treba zameniti i rad majstora odobrava 10 odsto popusta...

Hondin ASIMO nastupio je u Kolarčevoj zadužbini

Hondin ASIMO nastupio je u Kolarčevoj zadužbini

Najnapredniji humanoidni robot na svetu, Hondin ASIMO, premijerno je nastupio juče u Kolarčevoj zadužbini u Beogradu, u okviru naučnopopularne manifestacije “Dani budućnosti", koju je organizovao Centra za promociju nauke i Elektrotehnički fakultet...

Opel na Business Exitu

Opel na Business Exitu

Na manifestaciji Business Exit, koja se održava u četvrtak, 27.09.2012., na Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu, posetioci će moći da uživaju u specijalnoj izložbi Opelovih automobila - od oldtajmera do najnovije Astre GTC...

Nova montažna linija za automobile Subaru

Nova montažna linija za automobile Subaru

Proizvođač automobila Subaru, japanska kompanija „Fudži teška industrija“ - FHI, prikazala je po prvi put pilot-verziju modela Subaru XV sklopljenog u Maleziji, na 20. Međunarodnom sajmu automobila u Indoneziji. Lokalna proizvodnja trebalo bi da započne januara 2013. godine...

RENAULT PRO + , SADA I U SRBIJI!

RENAULT PRO + , SADA I U SRBIJI!

U sredu 19 septembra u 19:30h AK KOMPRESOR ponosno je otvorila PRVI RENAULT PRO+ CENTAR U SRBIJI. Uz mnogobrojne zvanice iz sveta automobila, predstavnike kompanija, partnere i prijatelje, predstavljen je novi Renaultov koncept prodaje i održavanja lakih komercijalnih vozila namenjen profesionalnim kupcima, zanatlijama, preduzetnicima i korporacijama.

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje