AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Ford predstavio glavna proizvodna ubrzanja u Evropi

Ford predstavio glavna proizvodna ubrzanja u Evropi

Ford Motor kompanija je danas saopštila detalje o agresivnom proizvodnom ubrzanju u Evropi, usklađenim sa kompanijskim globalnim portfolijom One Ford i ciljane mogućnosti za rast u segmentima velikih automobila, SUV i komercijalnih vozila...

Novi segment u Opelovoj Android aplikaciji

Novi segment u Opelovoj Android aplikaciji

Kompanija Opel, kao i uvek do sad, svojim vernim vozačima stavlja na raspolaganje najsavremenije tehnologije. Opelova aplikacija ’’Suvozač’’, koja je nedavno pokrenuta na Google Play Store-u, sada je dopunjena novim opcijama koje će dodatno unaprediti bezbednost i informisanost Opelovih vozača...

Jevtović Cars – Novi ovlašćeni partner Mercedes-Benza

Jevtović Cars – Novi ovlašćeni partner Mercedes-Benza

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je predstavila novog ovlašćenog partnera za region Čačka u petak 07. septembra. Jeftović Cars je naslednik dilerskih aktivnosti preduzeća Ristić Cars i raspolaže najsavremenijim centrom koji se prostire na površini od 15 000 m² od čega je 2850 m² pod objektima...

Predpremijera Fiata 500L u Kragujevcu, Beogradu i Novom Sadu

Predpremijera Fiata 500L u Kragujevcu, Beogradu i Novom Sadu

Kompanija Fiat Automobili Srbija pronašla je originalan način da predpremijerno prikaže novi model 500L, koji se ekskluzivno proizvodi u našoj zemlji. Dizajnirane su specijalne teasing kapsule, koje će biti postavljene u najprometnijim delovima tri srpska grada...

Svetska premijera novog Golfa u Berlinu

Svetska premijera novog Golfa u Berlinu

Hiljade zvanica je u Berlinu doživelo svetsku premijeru novog Golfa. Nova Nacionalna galerija je ugostila usavršenu sedmu generaciju automobila koji je definisao čitavu klasu vozila u pogledu težine vozila, emisije, udobnosti i bezbednosti...

Stiže i veliki Fića

Stiže i veliki Fića

Komfornija verzija modela koji se danas proizvodi u Kragujevcu, a koji će imati naziv Fiat 500XL biće prvi put prikazan javnosti na Salonu automobila u Parizu od 29. septembra do 14. oktobra ove godine, dok će američku premijeru imati naredne godine...

GP2 serija - Felipe Nasr: „U F1 za godinu ili dve“

GP2 serija - Felipe Nasr: „U F1 za godinu ili dve“

Brazilac libanskog porekla Felipe Nasr (20) dospeo je u GP2 seriju odmah po osvajanju šampionskog naslova u prestižnoj Britanskoj Formuli 3. Brz, promišljeno agresivan i nesklon banzai manevrima, deluje kao momak koji će daleko dogurati, što je pokazao i tempom napredovanja kroz trkačke kategorije i vozačkom raznovrsnošću nagrađenom podijumom na 24 časa Dejtone...

Kijina ekološka i društvena odgovornost

Kijina ekološka i društvena odgovornost

Korporacija Kia Motors ulaže pozamašna sredstva u istraživanja i razvoj (R&D), pre svega poboljšanjem proizvodnih procesa i povećanjem broja inovacija na području automobilskih tehnologija, a sve sa ciljem smanjenja svog ekološkog uticaja...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje