AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto glavni partner Tour de France 2012

Škoda Auto glavni partner Tour de France 2012

Ovogodišnje, 99. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po deveti put biće održano uz podršku kompanije Škoda Auto. Češka kompanija je, u okviru ovog velikog partnerstva, organizatoru obezbedila flotu od 110 automobila...

Organizator je na korišćenje dobio sve modelske serije, od najmanjeg modela Citigo, do najvećeg modela Superb. Pored mnogobrojnih modela, tu je i crveni Superb, u kojem se vozi direktor trke, Christian Prudhomme. Škoda je, takođe, partner takozvane "bele majice", koja pripada najboljem vozaču starosti do 25 godina. Pored toga, češka kompanija podržava i pet profesionalnih timova, kao i timovima neutralne tehničke podrške, a prisutna je i u "reklamnom karavanu".

Ovogodišnji Tour de France je 99. izdanje ove prestižne trke. Trku pored staze prati oko 15 miliona ljudi, a pored malih ekrana, ovo prestižno takmičenje posmatra i do dve milijarde ljubitelja biciklizma u celom svetu. Ovako veliki broj gledalaca, odlučujući je za promociju brenda. Tokom ovogodišnjeg izdanja, biciklisti će preći 3.479 kilometara. Tour je startovao 30. juna u belgijskom Liježu, a 22. jula oni najistrajniji će stići do cilja na slavnom pariskom bulevaru Champs-Elysées.

Automagazin.rs

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje