AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen je dobio Clio nagradu 2012

Volkswagen je dobio Clio nagradu 2012

Međunarodna Clio nagrada je dodeljena Volkswagenu kao najvećem globalnom oglašivaču godine. Ova prestižna međunarodna nagrada za oglašavanje će biti dodeljena Volkswagenu na 53. godišnjoj dodeli CLIO nagrada 15. maja u Američkom muzeju prirodne istorije u gradu Njujorku. Volkswagen je ovu nagradu dobio i 1999. i 2009. godine...

Svake godine dodeljuje se CLIO nagrada za najboljeg oglašivača, brendu čije globalno poslovanje dostiže maksimalnu kreativnost i demonstrira posvećenost inovacijama u oglašavanju.

"Čast nam je što smo dobili ovu nagradu i posvećeni smo oglašavanju koje odražava kreativni duh, originalnost i strast koji definišu Volkswagen brend. Ovim dostignućem se potvrđuje predanost našeg tima na globalnom nivou", rekao je Luca de Meo, direktor marketinga Volkswagen Grupe. "Celokupno oglašavanje VW Grupe u protekloj godini se zasnivalo na stvaranju nasleđa brenda o ljudskim pričama na jedan jednostavan i snažan način, i drago nam je da se ljudi pronalaze u našim reklamama."

Volkswagen je dobio 15 CLIO nagrada za individualne reklamne kampanje na svetskom nivou i to u različitim medijima, uključujući film, interaktivno, štampu i out-of-home. Među nagrađenim reklamama ove godine su "The Bark Side" i "The Dog Strikes Back", Jetta "Flyboy" i Passat "Change Room".

CLIO nagrade

CLIO nagrada je jedna od svetskih najpriznatijih nagrada za oglašavanje, dizajn i komunikacije. CLIO nagrade su zadržale svoje prvobitno svojstvo, a to je nagrađivanje izuzetne kreativnosti, izraženih formi komunikacije i njihovog uticaja na modernu kulturu.

Volkswagen America, Inc.

Volkswagen America, Inc. je osnovan 1955. godine sa sedištem u Herndonu, Virdžinija. To je ćerka firma Volkswagen AG, čije je sedište u Volfsburgu, Nemačka. Poslovanje Volkswagena u SAD obuhvata i istraživanje i razvoj, proizvodnju vozila i delova, centre za distribuciju delova, prodaju, marketing, centre za finansijske usluge i najmodernija postrojenja za proizvodnju u Čatanugi, Tenesi.

Porsche SCG

Suzuki S-Cross: Naslednik modela SX4 dobija svoj oblik

Suzuki S-Cross: Naslednik modela SX4 dobija svoj oblik

Sa modelom SX4, Suzuki je konačno pronašao recept, kako uspešno nastupiti na evropskom tržištu. Ali, to je bilo pre šest godina, a bliži se vreme za naslednika. Suzuki će na na međunarodnom salonu automobila u Parizu, prikazati koncept S-Cross, kojim će najaviti novi smer razvoja japanskih crossover modela...

BMW Group beleži nove prodajne rekorde

BMW Group beleži nove prodajne rekorde

U vremesnkom periodu od januara do jula tekuće godine, grupacija BMW je prodala preko 1 milion novih automobila. U prvih sedam meseci 2012. godine, BMW Group, pod čijom "kapom" posluju marke MINI, Rolls-Royce i BMW, prodao je 1.036.088 automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na isti period prošle godine od 7,6%...

Subaru Srbija akcija: model Forester već od 19.900 evra

Subaru Srbija akcija: model Forester već od 19.900 evra

Zahvaljujući potpuno novoj „imprezi“ prodaja vozila Subaru porasla je u poslednjih godinu dana na skoro svim inostranim tržištima, uključujući i Sjedinjene Američke Države, gde je drugi kvartal od aprila do juna doneo novi rekord od 82.000 prodatih jedinica...

Cena Fiata 500L u Srbiji je 13.490 evra!

Cena Fiata 500L u Srbiji je 13.490 evra!

Novi Fiat 500L (L - Large) zvanično je predstavljen početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, a pre nešto više od mesec dana predstavnici specijalizovanih medija iz celog sveta imali su priliku da obave prve test vožnje u Torinu....

Audi RS5 i Pikes Peak - Šta se sprema?

Audi RS5 i Pikes Peak - Šta se sprema?

Kompanija Audi, objavila je prvi video snimak sa modelom RS 5 Coupe, u bojama sa kojim je ova kompanija nastupila na brdskoj trci Pikes Peak. Audi je još u proleće najavio, da će se na slavnoj brdskoj trci pojaviti Walter Röhl, dvostruki reli šampion sveta iz 1980. i 1982. godine...

Toyota brine o bezbednosti svojih kupaca

Toyota brine o bezbednosti svojih kupaca

Povodom objava u medijima vezanih za specijanu servisnu kampanju u SAD, koja je posledično objavljena i u Evropi, Toyota Srbija želi da informiše javnost o detaljima ove kampanje. Kampanja se odnosi modele Rav4, Avensis i neke verzije Aurisa, što je približno 600.000 vozila...

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

G Tech Sportster - Pobesneli Fiat 500!

Fiat 500 nije najčešća meta tjunerskih kompanija, a kada se to desi, od malenog Italijana nastaje ekstremni sportista. Ovoga puta, nemačka tjunerska kompanija G-Tech, predstavila je model Sportster - pravog monstruma u prekrojenom odelu Fiata 500...

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

U Evropi će biti obavezan sistem automatskog kočenja

Automatski sistem hitnog kočenja, koji se koristi da bi se izbegao frontalni sudar bez intervencije vozača, narednih godina bi mogao postati deo standardne opreme u novim automobilima u Evropi. Sistem automatskog hitnog kočenja, trenutno je u ponudi samo u automobilima premium marki, i njegov razvoj je na početku...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje