AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Dacia Lodgy - Poznate francuske cene i nivoi opreme

Dacia Lodgy - Poznate francuske cene i nivoi opreme

Modeli Logan, Sandero i Duster, dobili su u francuskom cenovniku novog "kolegu" porodični MPV model Lodgy, čija cena startuje od 9.900 evra, koliko je potrebno izdvojiti za osnovnu verziju Lodgy 1.6 MPI. Podsetimo, rumunski MPV model biće dostupan sa dva benzinska i dva turbodizel 1.5 dCi motora, a na srpskom tržištu ga možemo očekivati u septembru mesecu tekuće godine...

Dacia Lodgy - Poznate francuske cene i nivoi opreme

Osnovnu motorizaciju će predstavljati atmosferki benzinski motor zapremine 1,6 litara, koji razvija maksimalnu snagu od 60,5 kW i maksimalni obrtni moment od 134 Nm. Bolje karakteristike ima turbo-benzinski motor 1.2 TCe, koji razvija 85 kW i 190 Nm. Obe pogonske jedinice su uparene sa petostepenim manuelnim menjačem. Oni koji preferiraju dizel motori, mogu izabrati jednu od dve verzije motora 1.5 dCi. Slabija verzija razvija 66 kW i 200 Nm, a snažnija 79 kW i 240 Nm. Prvi imenovani dizel motor je uapren sa petostepenim manuelnim, a za snažniju verziju je pripremljen šestostepeni manuelni menjač.

Uz gore ponenute motore, moguće je dobiti kako Lodgy sa pet mesta, tako i Lodgy koji može da primi sedam putnika. Dacia Lodgy meri dužinu od 4.498 mm, širinu od 1.751 mm i visinu od 1.680 mm, odnosno 1.683 mm, u zavisnosti od motora koji ga pokreće. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.810 mm. U konfiguraciji sa sedam sedišta, zapremina prtljažnog prostora iznosi 207 litara, a verzija sa mestom za pet putnika ima prtljažnik zapremine 827 litara. U slučaju da se preklope dva reda zadnjih sedišta, Dacia Lodgy dobija prostor za prtljag od 2.617 litara. Krug okretanja automobila iznosi 11,1 metar.

Dacia Lodgy - Poznate francuske cene i nivoi opreme

U baznoj opremi, model Lodgy podrazumeva pet sedišta, prednje i bočne vazdušne jastuke, servo pojačivač sistema upravljanja, manuelna kontrola prozora...

Nivo Ambiance nivo opreme nudi deljivu zadnju klupu (60:40), putni kompjuter, "kaseta" ispred suvozača sa funkcijom zaključavanja, prednji prozori sa električnom komandom i centralna brava sa daljinskom komandom.

Treći nivo opreme Laureate ima hromiranu masku hladnjaka, svetla za maglu, kvake vrata i spoljne retrovizore u boji vozila, krovne nosače, manuelnu klimatizaciju, limitator brzine, vozačevo sedište podesivo po visini...

Najviši nivo opreme Prestige krase atraktivne felne prečnika 16 inča, električna komanda prozora, navigacioni sistem sa displejom osetljivim na dodir, Bluetooth konekcija, zadnji parking senzori i volan i ručuca menjača obloženi kožom. U detalje opreme koja se doplaćuje, spada verzija sa sedam sedišta (490 evra), metalik boja (460 evra), ESP (300 evra), manuelna klimatizacija (900 evra - za verziju Ambiance).

Dacia Lodgy - Cenovnik na francuskom tržištu:

 

 Motor 1,6 MPI 1,5 dCi 1,5 dCi
Menjač 5M 5M 6M
Zapremina motora (cm³) 1598 1461 1461
Broj cilindara / ventila  4/2  4/2  4/2
Max snaga (kW / o/min) 60,5/5000 66/3750 79/4000
Max obrtni moment (Nm / o/min) 134/3000 200/1750 240/1750
 Max brzina (km/h) 160 169 175
Ubrzanje 0-100 km/h (s) 14,5 12,4 11,6
Prosečna potrošnja (l/100 km) 7,1 4,2 4,4
Cena Lodgy (Eur) 9.900   -    -
Cena Ambiance (Eur) 10.900 13.900 14.500
Cena Laureate (Eur)
  - 14.900 15.500
Cena Prestige (Eur)   - 15.900 16.500

 

Automagazin.rs

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje