AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi A3: Prve (ne)zvanične fotografije

Audi A3: Prve (ne)zvanične fotografije

U januaru mesecu, kompanija Audi je predstavila izgled enterijera nove generacije modela Audi A3. Nemačka kompanija, enterijer nove "A trojke" je predstavila na sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu. Danas su na internet "procurele" i prve (ne)zvanične fotografije spoljašnjosti novog A3...

Audi A3: Prve (ne)zvanične fotografije

Fotografije su se na internetu pojavila ranije, nego što su u Audiju planirali. Nova generacija modela Audi A3, biće predstavljena na sajmu automobila u Ženevi. Podsetimo, u pitanju je treća generacija, koja će na tržištu naslediti devet godina staru drugu generaciju modela A3 (prva generacija se proizvodila od 1996. do 2003. godine).

Već na prvi pogled primećujemo, da prednji i zadnji deo automobila neodoljivo podsećaju na rešenja koja smo  videli na većim modelima ove marke, modelima A4 i A6. Bokovi automobila se nisu dramatično promenili, u odnosu na odlazeću drugu generaciju modela A3. Enterijer je tipičan za Audi modele današnjice, možda malo strog, ali u predstavljenoj verziji ga "oživljavaju" aluminijumski detalji, što daje sportski utisak. Glavnu novinu predstavlja modernizovani informacioni sistem Audi Connect. Deo pomenutog sistema predstavlja nama dobro poznati MMI, čiju poslednju verziju smo videli na aktuelnoj generaciji modela Audi A6 (test možete pročitati klikom na LINK).

Audi A3: Prve (ne)zvanične fotografije

Kada bolje pogledamo središnju konzolu, primećujemo da nedostaje klasična ručica ručne kočnice. Zamenu je dobila u elektromagnetnoj kočnici, koja se aktivira dugmićem sa oznakom P. Polje u naslonu za ruke prima telefon dimenzija iPhone, Samsung S serije, HTC, Sony Ericsson,  a telefon se može priključiti na konvencionalni punjač ili putem Bluetootha povezati sa Audi Connect sistemom. Uz doplatu se može dobiti i Head-up displej na vetrobranskom staklu. U Audiju neprestano rade na razvoju ovog sistema, pa za nekoliko godina možemo očekivati da se na displeju prikazuje realan izgled raskrsnice, i pomoću strelica određuje smer dolaska i udaljenost automobila iz suprotnog smera.

Audi A3: Prve (ne)zvanične fotografije

Paleta motora nije zvanično potvrđena, ali potvrđeni su benzinski motori 1.4 TFSI (90 kW) i 1.8 TFSI, koji razvija maksimalnu snagu od 132 kW. Turbodizele će predstavljati motor 2.0 TDI, koji razvija maksimalnu snagu od 103 kW. Slabiji benzinski motor biće dostupan samo uz pogon na prednje točkove i manuelni menjač, a snažniji je moguće poručiti sa sistemom pogona na sve točkove quattro i S-Tronic robotizovanim menjačem. Ljubitelji dizela će moći da poruče A3 sa oba manječa, ali samo sa pogonom na prednje točkove. Spekuliše se i o drugim motorima, kao što su 1.2 TFSI od 77 kW i 2.0 TFSI od 155 kW, ili 1,6 TDI (77 kW) i 2.0 TDI od 132 kW.

Audi A3: Prve (ne)zvanične fotografije

Podsetimo, Audi A3 je prvi automobil na novoj MQB platformi. Platforma će postepeno biti proširena i na ostale modele, kao i na modele u gami SEAT i Škoda. VW očekuje da će novu platformu koristiti čak 30 modela. Posle Audija A3, novu platformu će imati VW Golf VII i treća generacija modela Škoda Octavia.

Automagazin.rs

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje