AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Sportska i elegantna limuzina dopunjava postavku Opel Astra modela

Sportska i elegantna limuzina dopunjava postavku Opel Astra modela

Opel proširuje porodicu svog uspešnog modela Astra novom sportskom i elegantnom limuzinom. Sa tipičnim prednostima Astre, uključujući napredne tehnologije i njen prepoznatljiv kvalitet, novi ekskluzivni i elegantni nočbek je više nego pristupačna alternativa za kupce koji bi se obično opredelili za ovaj tip automobila u srednjoj klasi.

Sportska i elegantna limuzina dopunjava postavku Opel Astra modela

Sa ovom novom limuzinom sa četvoro vrata, nočbek autom sa petoro vrata, Sport Tourer karavanom i smelim GTC coupe modelom, postavka Opelove naprodavanije Astre je sada  kompletirana. Na početku prodaje u junu, kupci će moći inicijalno da biraju između sedam motora za novu Astra limuzinu: četiri benzinska (od 74 kW/100 ks do 132 kW/180 ks), od kojih se tri mogu kombinovati sa automatik menjačem sa šest brzina i tri dizel motora (70 kW/95 ks do 96 kW/130ks). Dva ultra-efikasna Astra nočbek 1.7 CDTI ecoFLEX modela sa kreni/stani sistemom i tehnologijom kontinuiranog poboljšanja efikasnosti kombinuju moćne realizacije snage od 81 kW/110 ks ili 96 kW/130 ks sa ciframa potrošnje dizela od čak 3.7 litara na 100 km. Ovo je jednako 99 g/km emisije CO2. Uz ovu široku ponudu pogonskog sklopa, početkom sledeće godine, Astra sa četvoro vrata biće dodatno unapređena nakon lansiranja Opelove visoko-efikasne i usavršene generacije SIDI ECOTEC benzinskih motora sa četiri cilindra, zapremine od 1.6 litra, turbo punjenjem i direktnim ubrizgavanjem pri paljenju pomoću svećica.

Nova Astra nočbek limuzina (Dužina/Širina/Visina: 4.658/1.814/1.476 mm) ima isto međuosovinsko rastojanje (2.685 mm) i pruža podjednako udoban enterijer kao i Sport Tourer hatchback model sa petoro vrata. Njen odvojen prtljažnik nudi 460 litara zapremine – 90 litara više nego model sa petoro vrata. Spuštanjem zadnjeg sedišta, prtljažnik ima do maksimalnih 1010 litara zapremine.

„Uz sportski i elegantni dizajn, nova Astra limuzina oživljava kompaktni segment automobila sa četvoro vrata. Kao i sve naše Astre, konstruisana je u Riselshajmu i nudi visok nivo tehnologije i opšte poznatog kvaliteta“, kaže predsednik IO Opela Karl Fridrih Štrake. „Naša nova Astra nočbek je važan deo naše proizvodne ofanzive i igra ključnu ulogu u našoj strategiji razvoja. Ona je elegantna, pristupačnija alternativa mnogim limuzinama sa četvoro vrata iz srednje klase, stoga je mi smatramo značajnim potencijalom u osvajanju tržišta Zapadne Evrope. Ona će takođe odigrati glavnu ulogu u znatnom povećanju našeg udela na ključnim rastućim tržištima kao što su Rusija i Turska, gde postoji jaka potražnja kupaca za kompaktnim vozilima sa odvojenim prtljažnikom.“

Sportska i elegantna limuzina dopunjava postavku Opel Astra modela

Sportski i elegantan izgled u kombinaciji sa skladnim proporcijama

Opelov tim dizajnera je dao novoj Astri nočbek veoma elegantanu i prefinjenu siluetu. Linija krova blago se savija u luk preko putničkog dela, zatim se spušta u besprekorni prelaz kroz oštro postavljeno zadnje staklo, uz izvajane aerodinamične ivice na kraju kratkog zadnjeg dela. I pošto se zakrivljeni C-stub proteže duboko nazad u zadnji deo, vizuelno prikriva veličinu prtljažnika na elegantan način. Estetska linija koja ide preko ručica vrata postaje izraženija pri kraju, stvarajući efekat mišićavih „ramena“ ispod osnove C-stuba i zadnjeg dela.
Zadnji deo odlikuju oštar ugao zadnjeg stakla, integrisani zadnji spojler, i široko pružanje izvajanog branika. Dizajn zadnjih svetala je odraz prethodnih modela Astre, dok suptilni nabor koji ih povezuje dodaje širinu i sprečava utisak nabijenosti. Svetla takođe imaju oblik unutrašnjeg krila za funkciju zadnjih svetala što je nastavak potpisa Opelovog brenda. Ima još vajarskih svojstava u okviru branika gde se niz nabora reflektuje u obliku poklopca zadnjeg dela. Zajedno, svi ovi elementi se kombinuju da bi stvorili naročito dobro usklađen i harmoničan automobilski dizajn.

Podpredsednik za dizajn, Mark Adams, kaže: „Porodica Astra modela implementira naš dizajnerski jezik sa vajarskim umećem u spoju sa nemačkom preciznošću na veoma dinamičan način. Sve verzije karoserije imaju sopstvenu ličnost. Verujemo da je Astra limuzina sa četvoro vrata koju sada lansiramo najproporcionalniji i veoma elegantni nočbek koji je trenutno dostupan u kompakt segmentu“. Kupci koji žele da učine svoju Astru sa četvoro vrata vizuelno još atraktivnijom, mogu da biraju iz ponude dizajna i veličina točkova do 19 inča.

Sportska i elegantna limuzina dopunjava postavku Opel Astra modela

Standardi vrhunske tehnologije i tipični Astra kvaliteti u nočbek segmentu

Sa sportskim, elegantnim dizajnom, tipični Astra kvaliteti i veliki niz tehnoloških karakteristika – neki su jedinstveni, neki neobični za ovaj segment – Opelov novi kompakt sa četvoro vrata cilja na kupce visokih očekivanja. Napredni farovi (AFL+) sa bi-ksenonskim prednjim svetlima su nosilac sofisticiranih funkcija svetala kao što su: varijabilna distribucija svetala, zakrivljena svetla i dobra osvetljenost što sve zajedno bitno pomaže povećanju aktivne bezbednosti. Adaptirajuća FlexRide šasija automatski prilagođava damping dominantnim uslovima na putu i daje vozaču mogućnost izbora između tri različita modula – standardnog modula, modula podređenog udobnosti pri dugoj vožnji i sportskog modula. Visoko-ergonomska sedišta preporučena od AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V - Akcija za zdrava leđa) prijaju leđima i dostupna su za vozača i suvozača. Uz to, tu je i nekoliko informativno-zabavnih sistema koji čine vožnju još opuštenijom i bezbednijom. Vrhusnke karakteristike Navi 900 sistema uključuju putne mreže preko 30 gradova Evrope i digitalnog vodiča sačuvanog na SD kartici.
 
Kompakt nočbek modeli nude priliku za razvoj

Nova Astra limuzina sa četvoro vrata važan je dodatak najnovijoj generaciji iz porodice uspešnih Astra modela. U Zapadnoj Evropi, posebno u Nemačkoj i Španiji, Opelovi marketing stručnjaci vide mogućnosti za razvoj za novu Astru kao kompaktniju i pristupačniju alternativu limuzinama sa četvoro vrata iz više klase. Štaviše, postoji jaka potražnja za kompaktnim nočbek modelima na rastućim tržištima Istočne i Centralne Evrope, posebno u Rusiji i Turskoj. Rusija trenutno ima najveći obim prodaje u Evropi i očekuje se da će postati glavno evropsko tržište sa 3,4 miliona ukupno prodatih vozila u 2014. godini. Posmatrajući sve segmente, više od 60 odsto limuzina prodatih u Evropi, prodate su u Rusiji. Prošle godine, u kompaktnom segmentu, 51 odsto kupaca iz ove zemlje se opredelilo za nočbek verziju. Rusija je, takođe, i treće po veličini tržište za Astru u Evropi. Stoga je Opel odlučio da proslavi svetsku premijeru novog člana porodice Astra modela na Sajmu automobila u Moskvi 2012. godine (29. avgusta – 09. septembra).

Opel

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula 2012. godine, u Francuskoj je na snagu stupilo novo pravilo, prema kojem je vozač dužan da u vozilu kojim upravlja ima alkotester. Ova odluka će se primenjivati kako na vozila registrovana u Francuskoj, tako i na sva vozila koja ulaze na teritoriju Francuske, a registrovana su u nekoj drugoj državi...

McLaren MP4-12C Spider: Otkrivanje počinje

McLaren MP4-12C Spider: Otkrivanje počinje

McLaren je pokrenuo kampanju otkrivanja novog modela. MP4-12C Spider, tako će se zvati otvorena verzija sportskog modela McLaren MP4-12C. Pored imena, preko prve oficijelne fotografije smo saznali, kako će izgledati kokpit nove karoserijske verzije novog supersportiste...

Zbogom, Renesis Wankel

Zbogom, Renesis Wankel

Molimo za minut tišine. Posle 35 godina, kompanija Mazda je okončala proizvodnju rotacionih motora. Japanska kompanija je rekla i konačno zbogom Wankel motoru sa rotacionim klipom, koji nas je očarao svojom konstrukcijom, netipičnim zvukom i visokim brojem obrtaja (do 10.000!)...

Buduću Renault Clio RS pokretaće motor 1.6 Turbo

Buduću Renault Clio RS pokretaće motor 1.6 Turbo

Četvrta generacija modela Renault Clio, zvanično će biti predstavljena na jesenjem sajmu automobila u Parizu. Sportska verzija modela Clio, koja nosi oznaku RS, ispod haube će imati motor zapremine 1.6 litara, opremljen turbopunjačem...

Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje