AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet je danas objavio uspostavljanje trogodišnjeg partnerstva sa projektom “Jedan svet fudbala”, nagrađivanom B-korporacijom i tvorcem fudbalske lopte “Jedan svet”, što će dovesti do donacija milion i po praktično neuništivih fudbalskih lopti mladima koji žive u ratnim zonama, izbegličkim kampovima, područjima prirodnih katastrofa...

Chevrolet-ovo obećanje će biti izvršeno kroz globalnu mrežu organizacija posvećenih osposobljavanju budućih generacija fudbalera.

“Projekat “Jedan svet fudbala” promoviše primarnu vrednost koja je veoma bliska kompaniji Chevrolet, a to je da fudbal može da utiče na život i dovede do pozitivnih promena šiorom sveta”, rekao je globalni marketing menadžer u kompaniji General Motors, Džoel Evanik. “Sa uzbuđenjem podržavamo misiju projekta “Jedan svet fudbala” da podstakne milione širom sveta da se pridruže naporima i stvore globalni pokret za dobro ove igre i ljudi koji su zaljubljeni u nju”.

Chevrolet postaje sponzor organizacije, koja je osnovana 2010. godine uz ključnu podršku svetski poznatog muzičara Stinga. Chevrolet-ova podrška je deo globalne fudbalske inicijative unutar kompanije koja uključuje sponzorstvo giganta britanske Premijer lige, kluba Manchester United.

 “Mi u Chevrolet-u vidimo partnera koji je pokazao da je strastven i da zaista ceni moć fudbala da izazove pozitivne promene”, kaže predsednik Manchester United Fondacije, David Gill. “Inspirisanje mladih ljudi kroz edukaciju i aktivnosti je u srcu Fondacije Manchester United i svim srcem podržavamo Chevrolet-ovu inicijativu u vezi sa projektom “Svet jednog fudbala”.


Od svog začeća, projekat “Jedan svet fudbala” je imao pozitivan uticaj na preko 525.000 života u 137 zemalja kroz preko 138 organizacija – uključujući škole, sirotišta i neprofitne organizacije – koje kroz sport rešavaju konflikte, podstiču na toleranciju i grade zajednice. Kompanija je takođe članica mreže streetfootballnetwork, koja povezuje 94 neprofitne organizacije koje promovišu fudbal za društvene promene u 61 zemalja.

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Tim Jahnigen, koji je smislio projekat “Jedan svet fudbala”, je i priznati tekstopisac, a inspiraciju da započne ovaj projekat je dobio nakon što je pogledao na CNN-u snimak o deci u Darfuru koja igraju fudbal koristeći loptu napravljenu od smeća i kanapa. Jahnigen je odlučio da napravi loptu koja će biti kao prava fudbalska lopta, ali je neće uništiti teški uslovi sa kojima se fudbaleri u nekim delovima sveta suočavaju.

“Naša misija u projektu “Jedan svet fudbala” je da postignemo značajan efekat tako što ćemo radost fudbala i igre doneti među mlade širom sveta, kako bi deca mogla da budu deca bez obzira gde žive”, kaže Jahnigen, jedan od osnivača i šef inovacija u projektu “Jedan svet fudbala”. “Chevrolet je idealan partner koji deli naše uverenje da fudbal ne samo da može da zbliži ljude kroz uzbuđenje igre, već može da doprinese i oporavku i ponovnoj izgradnji zajednica koje je su zahvaćene ratovima, prirodnim katastrofama ili siromaštvom. Kroz ovo partnerstvo možemo zaista da utičemo na život miliona ljudi kroz prostu moć trajne lopte”.

Projekat “Jedan svet fudbala” i lopta su inspirisani Sting-ovom pesmom “Jedan svet (a ne tri)”. Za razvoj ove lopte bilo je potrebno 11 meseci tokom kojih su stvarani prototipi i sprovođena testiranja u Africi, na Haitiju, u Iraku i drugde. Projekat “Jedan svet fudbala” sarađuje sa organizacijama i kompanijama širom sveta, koje kupuju, sponzorišu i/ili distribuiraju fudbalsku loptu “Jedan svet” u mestima gde ona može da doprinese trajnoj igri.

Pojedinci takođe mogu da kupe fudbalsku loptu “Jedan svet” u okviru programa “Kupi jednu, pokloni jednu” na vebsajtu projekta “Jedan svet fudbala”. Kupovina lopte povlači sa sobom donaciju još jedne lopte organizacijama koje rade u ugroženim zajednicama širom sveta, kao što su između ostalog “Treneri širom kontinenata”, “GOLOVI Haiti”, “Pravo na međunarodnu igru” i “Spasimo decu”. Oni koji žele samo da doniraju ili da kupe lopte za svoje organizaicje to mogu takođe da učine na vebsajtu projekta.

Fudbalska lopta “Jedan svet” može da traje duže od stotina regularnih lopti, s obzirom da je otporna na igru u bilo kojem okruženju. Loptu nikada nije potrebno napumpati i ona se nikada ne izduvava, čak i ako je nekoliko puta probušena. Fudbalska lopta “Jedan svet” može da se koristi godinama na svim terenima, kao što su beton, asfalt, zemlja, stenovito područje, i može da izdrži teške uslove, a da se ne izduva.

Iako je dizajnirana da ima istu veličinu, težinu i karakteristike odskakanja kao i tradicionalna naduvana fudbalska lopta, fudbalsku loptu “Jedan svet” nije potrebno šiti. Materijal koji se koristi prilikom pravljenja lopte je inertan (nije otrovan i ne ispušta ništa) i veoma je čvrst. Trajnost fudbalske lopte “Jedan svet” doprinosi rešavanju jednog globalnog ekološkog iskušenja tako što eliminiše otpad koji nastaje bacanjem probušenih fudbalskih lopti.

Fanovi mogu da se pridruže Chevrolet-ovoj inicijativi i doniraju fudbalsku loptu “Jedan svet” nekom od urgoženih regiona u svetu, a i da saznaju više o Sting-ovom angažovanju u ovom projektu na sajtu www.ChevroletFC.com.

U ime ovog partnerstva ,“Jedan svet fudbala” , osnivač Tim Jahnigen i Sting se pojavljuju zajedno u PSA, proizvedenom od strane radical.media , koji će biti distribuiran i globalno emitovan na istaknutim mestima, u Sting 25. iPad App. Molimo Vas da posetite www.chevroletFC.com , da se pridružite Chevrolet-u i donirate “Jedan svet fudbala” loptu na području dela sveta koji je u nevolji.

Chevrolet

Novi Audi S3 ima 300 KS, do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu

Novi Audi S3 ima 300 KS, do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu

Aktuelna generacija modela Audi A3 dobila je svoju sportsku verziju S3 quattro. Nova verzija će jedno vreme igrati ulogu najsportskije verzije "A-trojke", do dolaska limitirane edicije, koja će nositi oznaku Audi RS3. Za svoju novu ulogu Audi S3 quattro je dobro pripremljen...

Lamborghini Murcielago LP2000-2 SV Twin Turbo

Lamborghini Murcielago LP2000-2 SV Twin Turbo

Pred sobom imate verovatno najekstremniju modifikaciju automobila ove godine. Tjuning kompanija Covert Tuning Dynamics potrošila je preko 3.000 radnih sati za njegovu proizvodnju (razvoj je trajao četiri godine!), a rezultat je Lamborghini Murcielago Super Veloce, kojeg pokreće motor snage 2.030 KS...

Nedelja otvorenih vrata u ovlašćenoj mreži kompanije FAS!

Nedelja otvorenih vrata u ovlašćenoj mreži kompanije FAS!

Novi Fiat 500L sinoć je svečano predstavljen na Belom dvoru a prodaja zvanično počinje u subotu 22. septembra. Kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) tim povodom organizovala je Nedelju otvorenih vrata, što je izuzetno dobra prilika za zainteresovane kupce da se bliže upoznaju s ovim novitetom i kompletnom ponudom Fiata...

BMW grupa na sajmu automobila  Pariz 2012.

BMW grupa na sajmu automobila Pariz 2012.

Na Sajmu automobila u Parizu ove godine, BMW će predstaviti tri fascinantne koncept studije koje su  korak napred kada su u pitanju mobilnost u budućnosti, uživanje u vožnji i održivosti alternativnih pogona...

Auto godine 2013: Spisak kandidata

Auto godine 2013: Spisak kandidata

Bliži se izbor evropskog Automobila godine, a pred nama je spisak nominovanoh modela za 2013. godinu. Na listi se nalaze mnogi "masovni" modeli, kao što su Volkswagen Golf ili Renault Clio, preko skupljih modela, kao što je BMW serije 3, pa sve do sportskih modela, kao što je Mercedes-Benz SL...

Toyota Verso 2013: više nego običan facelift

Toyota Verso 2013: više nego običan facelift

Ovo nije nova generacija, ali kompaktni MPV se promenio više nego što je uobičajeno. Aktuelna generacija modela Toyota Verso (u prodaji od proleće 2009. godine), insprisana je izgledom prvog Aurisa. Osveženi japanski MPV, koji će biti predstavljen na sajmu automobila u Parizu, dobio je dizajnerske elemente novog Aurisa...

Dacia Lodgy stigao u Srbiju - Cene poznate

Dacia Lodgy stigao u Srbiju - Cene poznate

Dugo očekivani i zvanično prvi MPV rumunskog proizvođača automobila Dacia – Dacia Lodgy, konačno je stigao na tržište Srbije. U skladu sa proverenom filozofijom Dacije, osnovne karakteristike Lodgy-ja su veoma konkurentna cena, pouzdanost, robustnost i vrhunska prostranost. Lodgy dolazi s 3 nivoa opreme (Base, Ambiance i Laureate) i sa početnom cenom od 9.600 EUR...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje