AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet je danas objavio uspostavljanje trogodišnjeg partnerstva sa projektom “Jedan svet fudbala”, nagrađivanom B-korporacijom i tvorcem fudbalske lopte “Jedan svet”, što će dovesti do donacija milion i po praktično neuništivih fudbalskih lopti mladima koji žive u ratnim zonama, izbegličkim kampovima, područjima prirodnih katastrofa...

Chevrolet-ovo obećanje će biti izvršeno kroz globalnu mrežu organizacija posvećenih osposobljavanju budućih generacija fudbalera.

“Projekat “Jedan svet fudbala” promoviše primarnu vrednost koja je veoma bliska kompaniji Chevrolet, a to je da fudbal može da utiče na život i dovede do pozitivnih promena šiorom sveta”, rekao je globalni marketing menadžer u kompaniji General Motors, Džoel Evanik. “Sa uzbuđenjem podržavamo misiju projekta “Jedan svet fudbala” da podstakne milione širom sveta da se pridruže naporima i stvore globalni pokret za dobro ove igre i ljudi koji su zaljubljeni u nju”.

Chevrolet postaje sponzor organizacije, koja je osnovana 2010. godine uz ključnu podršku svetski poznatog muzičara Stinga. Chevrolet-ova podrška je deo globalne fudbalske inicijative unutar kompanije koja uključuje sponzorstvo giganta britanske Premijer lige, kluba Manchester United.

 “Mi u Chevrolet-u vidimo partnera koji je pokazao da je strastven i da zaista ceni moć fudbala da izazove pozitivne promene”, kaže predsednik Manchester United Fondacije, David Gill. “Inspirisanje mladih ljudi kroz edukaciju i aktivnosti je u srcu Fondacije Manchester United i svim srcem podržavamo Chevrolet-ovu inicijativu u vezi sa projektom “Svet jednog fudbala”.


Od svog začeća, projekat “Jedan svet fudbala” je imao pozitivan uticaj na preko 525.000 života u 137 zemalja kroz preko 138 organizacija – uključujući škole, sirotišta i neprofitne organizacije – koje kroz sport rešavaju konflikte, podstiču na toleranciju i grade zajednice. Kompanija je takođe članica mreže streetfootballnetwork, koja povezuje 94 neprofitne organizacije koje promovišu fudbal za društvene promene u 61 zemalja.

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Tim Jahnigen, koji je smislio projekat “Jedan svet fudbala”, je i priznati tekstopisac, a inspiraciju da započne ovaj projekat je dobio nakon što je pogledao na CNN-u snimak o deci u Darfuru koja igraju fudbal koristeći loptu napravljenu od smeća i kanapa. Jahnigen je odlučio da napravi loptu koja će biti kao prava fudbalska lopta, ali je neće uništiti teški uslovi sa kojima se fudbaleri u nekim delovima sveta suočavaju.

“Naša misija u projektu “Jedan svet fudbala” je da postignemo značajan efekat tako što ćemo radost fudbala i igre doneti među mlade širom sveta, kako bi deca mogla da budu deca bez obzira gde žive”, kaže Jahnigen, jedan od osnivača i šef inovacija u projektu “Jedan svet fudbala”. “Chevrolet je idealan partner koji deli naše uverenje da fudbal ne samo da može da zbliži ljude kroz uzbuđenje igre, već može da doprinese i oporavku i ponovnoj izgradnji zajednica koje je su zahvaćene ratovima, prirodnim katastrofama ili siromaštvom. Kroz ovo partnerstvo možemo zaista da utičemo na život miliona ljudi kroz prostu moć trajne lopte”.

Projekat “Jedan svet fudbala” i lopta su inspirisani Sting-ovom pesmom “Jedan svet (a ne tri)”. Za razvoj ove lopte bilo je potrebno 11 meseci tokom kojih su stvarani prototipi i sprovođena testiranja u Africi, na Haitiju, u Iraku i drugde. Projekat “Jedan svet fudbala” sarađuje sa organizacijama i kompanijama širom sveta, koje kupuju, sponzorišu i/ili distribuiraju fudbalsku loptu “Jedan svet” u mestima gde ona može da doprinese trajnoj igri.

Pojedinci takođe mogu da kupe fudbalsku loptu “Jedan svet” u okviru programa “Kupi jednu, pokloni jednu” na vebsajtu projekta “Jedan svet fudbala”. Kupovina lopte povlači sa sobom donaciju još jedne lopte organizacijama koje rade u ugroženim zajednicama širom sveta, kao što su između ostalog “Treneri širom kontinenata”, “GOLOVI Haiti”, “Pravo na međunarodnu igru” i “Spasimo decu”. Oni koji žele samo da doniraju ili da kupe lopte za svoje organizaicje to mogu takođe da učine na vebsajtu projekta.

Fudbalska lopta “Jedan svet” može da traje duže od stotina regularnih lopti, s obzirom da je otporna na igru u bilo kojem okruženju. Loptu nikada nije potrebno napumpati i ona se nikada ne izduvava, čak i ako je nekoliko puta probušena. Fudbalska lopta “Jedan svet” može da se koristi godinama na svim terenima, kao što su beton, asfalt, zemlja, stenovito područje, i može da izdrži teške uslove, a da se ne izduva.

Iako je dizajnirana da ima istu veličinu, težinu i karakteristike odskakanja kao i tradicionalna naduvana fudbalska lopta, fudbalsku loptu “Jedan svet” nije potrebno šiti. Materijal koji se koristi prilikom pravljenja lopte je inertan (nije otrovan i ne ispušta ništa) i veoma je čvrst. Trajnost fudbalske lopte “Jedan svet” doprinosi rešavanju jednog globalnog ekološkog iskušenja tako što eliminiše otpad koji nastaje bacanjem probušenih fudbalskih lopti.

Fanovi mogu da se pridruže Chevrolet-ovoj inicijativi i doniraju fudbalsku loptu “Jedan svet” nekom od urgoženih regiona u svetu, a i da saznaju više o Sting-ovom angažovanju u ovom projektu na sajtu www.ChevroletFC.com.

U ime ovog partnerstva ,“Jedan svet fudbala” , osnivač Tim Jahnigen i Sting se pojavljuju zajedno u PSA, proizvedenom od strane radical.media , koji će biti distribuiran i globalno emitovan na istaknutim mestima, u Sting 25. iPad App. Molimo Vas da posetite www.chevroletFC.com , da se pridružite Chevrolet-u i donirate “Jedan svet fudbala” loptu na području dela sveta koji je u nevolji.

Chevrolet

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje