AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

VW – nekad i sada

VW – nekad i sada

Ljubitelji VW vozila, a i oni drugi, juče su imali jedinstvenu priliku. Na platou ispred Doma Narodne skupštine u Beogradu okupili su se učesnici skupa VW Buba 2012., tačnije vozila pokretana vazduhom hlađenim VW bokser motorom...

VW – nekad i sada

VW nekada.

Da se podsetimo, proizvodnja VW Bube je počela daleke 1938. godine. Okupilo se 105 vozila, VW Bube, VW Busevi, dva VW 1600 TL, jedan VW Bugi i jedan VW Karmann Ghia, najlepši učesnik skupa. Osim iz Srbije, bili su učesnici iz Crne Gora, Makedonije, Hrvatske, Slovenije, Bugarske i Rumunije. Gosti iz Crne Gore su najavili svoj skup za 1 – 3. jun u Tivtu.

Najstariji učesnik skupa bila je VW Buba, proizvedena u martu 1953., vlasništvo Ivana Veskovića iz Beograda. Moglo bi da se kaže da je, osim nekih sitnih detalja, u originalnom stanju. Predhodni vlasnik je originalni motor od 1,1 litara zapremine zamenio motorom od 1,3 litara. Kako je rekao Ivan, on poseduje jedan motor 1,1litar, pa je moguće da će ga ugraditi u vozilo. Videće. Za sada želi da uživa u vožnji svog starovremenskog vozila.

VW – nekad i sada

Ko je imao novca, mogao je na skupu da pazari jednu VW Bubu, proizvedenu 60-tih godina prošlog veka. Na Trgu Nikole Pašića, nekih 50 metara dalje, nekoliko VW UP!. Pored njih VW Buba (Beetl) za 21. vek, kako piše na njenim bokovima.

VW – nekad i sada

VW sada. I ubuduće.


Velike nade polaže VW u model UP!. Ko je imao 7.999 EUR-a mogao je da kupi model sa troje vrata.

VW – nekad i sada
VW – nekad i sada
VW – nekad i sada

Tekst i foto: Ljubomir Ivanović

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula 2012. godine, u Francuskoj je na snagu stupilo novo pravilo, prema kojem je vozač dužan da u vozilu kojim upravlja ima alkotester. Ova odluka će se primenjivati kako na vozila registrovana u Francuskoj, tako i na sva vozila koja ulaze na teritoriju Francuske, a registrovana su u nekoj drugoj državi...

McLaren MP4-12C Spider: Otkrivanje počinje

McLaren MP4-12C Spider: Otkrivanje počinje

McLaren je pokrenuo kampanju otkrivanja novog modela. MP4-12C Spider, tako će se zvati otvorena verzija sportskog modela McLaren MP4-12C. Pored imena, preko prve oficijelne fotografije smo saznali, kako će izgledati kokpit nove karoserijske verzije novog supersportiste...

Zbogom, Renesis Wankel

Zbogom, Renesis Wankel

Molimo za minut tišine. Posle 35 godina, kompanija Mazda je okončala proizvodnju rotacionih motora. Japanska kompanija je rekla i konačno zbogom Wankel motoru sa rotacionim klipom, koji nas je očarao svojom konstrukcijom, netipičnim zvukom i visokim brojem obrtaja (do 10.000!)...

Buduću Renault Clio RS pokretaće motor 1.6 Turbo

Buduću Renault Clio RS pokretaće motor 1.6 Turbo

Četvrta generacija modela Renault Clio, zvanično će biti predstavljena na jesenjem sajmu automobila u Parizu. Sportska verzija modela Clio, koja nosi oznaku RS, ispod haube će imati motor zapremine 1.6 litara, opremljen turbopunjačem...

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Električni Audi R8 zabeležio rekord Nürburgringu - 8:09 min

Audi R8 e-tron postao je najbrži serijski elektromobil na stazi Nürburgring Nordschleife. Električna verzija modela Audi R8, slavnu stazu je prešla za osam minuta i 9.099 sekundi. Za volanom je bio sportski vozač i pobednik ovogodišnje trke 24 sata Nürbrugringa, Markus Winkelhock...

Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje