Video predstavljanje: Opel Astra OPC
Najsnažniji predstavnik modelske serije Astra, predstavljen je u punoj svojoj lepoti i putem video snimka. Ljubitelji "nabildovanih" Opela, mogu se radovati agregatu 2.0 od 280 konjskih snaga(!) i maksimalnom obrtnom momentu 400 Nm. Rezultat je maksimalna brzina od 250 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,0 sekundi...
Čitava šasija sportskog automobila izvedena je tako da isporučuje snagu bez kompromisa. U skladu sa najboljom OPC tradicijom, automobil je detaljno ispitan i usavršen na severnoj petlji piste Nirnburgring u Nemačkoj, pod nadzorom ambasadora Opel brenda, Joachim ("Jockel") Winkelhock. Naročito je usredsređena na bočnu dinamiku i vrhunsko upravljanje. Tehnološki napredno prednje HiPerStrut (visoko-performantni amortizer) vešanje Astre GTC postavlja temelje u tom pogledu. Pored HiPerStrut svojstva, OPC takođe ostvaruje sve prednosti potpuno prilagodljivog FlexRide sistema kontrole šasije. FlexRide šasija dopušta vozaču da izoštri karakterističnu liniju amortizera,upravljanje i odgovor pedale gasa. To se može postići dodirom na “Sport” i “OPC” tastere.
Međutim, model OPC pravi još jedan bitan korak unapred. Izveden je sa diferencijalom za ograničeno proklizavanje na prednjoj osovini. Ovim OPC dobija veću stabilnost i bolje rukovanje, na primer, njime auto dobija bolje naleganje pri izlasku iz krivina pri velikoj brzini – čak i u vlažnim uslovima. ,,Osmislili smo izuzetan spoj koji će da ubedi i najiskusnijeg sportskog vozača – ne samo na Nürburgringu " kaže Winkelhock. Visoko-performantni kočioni sistem prestižnog proizvođača Brembo, obezbeđuje dobro usporavanje i maksimalnu stabilnost, čak i u trenucima snažnog pritiska.
Ekskluzivna karoserija Astre GTC OPC izraz je čiste strasti za moć i brzinu. Astra GTC sa svojim svojstvima kao kod trkačkog automobila predstavlja do sada najemocionalniji izraz Opelovog dizajnerskog jezika, međutim, sa svojom OPC verzijom, ona pokazuje svoje mišiće. OPC dobija dodatne sportske crte pomoću seta naročito oblikovanih prednjih i zadnjih branika, bočne oplate, aerodinamičkog krovnog spojlera i dve izduvne cevi trapezoidnog oblika. U unutrašnjosti kompaktni sportski automobil poseduje performantna sedišta, ravan OPC sportski kožni upravljač i posebne instrumente.
VIDEO 1:
VIDEO 2:
Automagazin.rs