AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

1. jula 2012. godine gđa Bjanka Vasilesku (Bianca Vasilescu) zauzela je mesto novog generalnog direktora InterMol-a, članice MOL grupe. Kompanija InterMol koja nudi potrošačima u Srbiji visokokvalitetne proizvode i uslugu, sada je bogatija za jednog profesionalca sa značajnim regionalnim iskustvom...

Pre početka rada u InterMolu, gđa Bjanka Vasilesku radila je u kompaniji MOL u Rumuniji od novembra 2006. godine kao menadžer finansijske kontrole i planiranja. Nakon šest meseci, maja 2007. godine, gđa Bjanka Vasilesku dobila je unapređenje i postala finansijski direktor.

Za vreme mandata finansijskog direktora, gđa Bjanka Vasilesku, s jasnom idejom o razvoju MOL Rumunije aktivno se zalagala za unapređenje kompanije - istovremeno imajući preventivni i vizonarski pristup.

Novu generalnu direktorku InterMol-a u Srbiji je upravo njen dosadašnji uspeh preporučio za ovu funkciju:

“Veoma sam polaskana i uzbuđena zbog novog profesionalnog izazova. Verujem da ću radeći kao generalni direktor InterMol-a u Srbiji dobro iskoristiti dosadašnje znanje koje sam stekla na regionalnom tržištu, radeći na najrazličitijim pozicijama, preko maloprodaje i veleprodaje, do rada sa mazivima i gasom. Pored toga, InterMol ima sjajan tim koji je postigao značajne uspehe u prošlosti i uverena sam da ćemo zajedno nadmašiti prošlogodišnje rezultate, povećati prodaju i unaprediti našu ponudu sa novim proizvodima i sjajnom uslugom za sve naše korisnike. Kao kompaniju, srpsko tržište nas sve više priznaje a naš je svakodnevni zadatak da obezbedimo kvalitetne proizvode i uslugu svim korisnicima“, izjavila je Bjanka Vasilesku, nova generalna direktorka InterMol-a.

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Dosadašnji genralni direktor Intermol-a u Srbiji, g. Zoltan Michael Takacs, nakon brojnih uspešnih poduhvata u kompaniji InterMol, svoju karijeru nastavlja van ove kuće.

Intermol

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Automobilske kompanije prethodnih dana malo toga kriju. Neposredno pred početak sajma automobila u Parizu, na internetu su se pojavile zvanične fotografije nove generacije modela VW Golf GTI. Trovratni Golf GTI još uvek je označen kao koncept, ali je više nego jasno da je serijska proizvodnja veoma blizu...

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch Grupa postavlja kamen temeljac za svoju prvu fabriku u prisustvu Premijera Ivice Dačića. Proizvodni pogon, deo divizije Elektro Pokretača se gradi u Pećincima, oko 25 kilometara od Beograda. Vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga uložiće oko 70 milliona evra u narednih sedam godina i planira da zaposli 620 ljudi...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje