AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel u Srbiji - Specijalni uslovi finansiranja

Opel u Srbiji - Specijalni uslovi finansiranja

Kompanija Opel je obezbedila još povoljnije uslove kupovine Astre, svog najboljeg modela. Pored bogatog paketa opreme, dokazanog kvaliteta i neverovatno povoljne cene nove Astre i Astre Classic III, Opel je svojim budućim kupcima omogućio i najbolje uslove finansiranja...

Specijalna ponuda  u saradnji sa S Rentom d.o.o. Beograd, odnosi se na kupovinu vozila na lizing, gde se mesečni zakup za Astru Classic III 1.6, 115KS kreće od 99e, a mesečni zakup za novu Astru 1.4 100KS od 129e.

Opel Astra Classic III 1.6 115 KS sa petoro vrata dostupna je već od 9.999 €. Spisak opreme uključuje: klima uređaj, ABS, servo volan, centralna brava, CD player, zadnja maglenka, električni podizači prednjih stakala, 4 vazdušna jastuka.

Početna cena bogato opremljenog modela nove Astre 1.4 sa 100 KS i petoro vrata je 12.999 €. Sjajan spisak opreme sadrži: klima uređaj, radio CD mp3 player sa trostrukim info ekranom, 4 vazdušna jastuka, elektro-prilagodivi retrovizori sa grejačima, električni podizači prednjih stakala, centralna brava sa daljinskim zaključavanjem, servo volan podesiv po visini, ABS, ESP, zadnja maglenka.

Kompanija Opel svojim vernim ljubiteljima omogućava da po najpovoljnijim uslovima dođu do vrhunskih automobila, što još jednom dokazuje ovom izvanrednom akcijom.

Opel

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje