AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo

Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo

Nagradna igra "Život kako ga piše Cedevita" dobila je svog pobednika. Juče je u Auto kući KOMPRESOR, dodeljena glavna nagrada, atraktivni glardski mališan Renault Twingo. Ključeve od automobila je preuzeo pobednik Slobodan Kostić iz Zemuna, koji nije krio oduševljenje pred predstavnicima medija...

Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo

Andrea Parun, predstavnik marketinga Cedevite, objasnila nam je mehanizam nagradne igre: "S obzirom da ovo osvežavajuće piće promovišemo u kafićima, bilo je potrebno da oni koji popiju Cedevitu, pošalju 3 prazna "stika" bilo kojeg ukusa. Stikovi mogu samo da se kupe u kafićima, restoranima i hotelima. Nakon toga je usledilo finalno izvlačenje, u kojem je glavna nagrada Renault Twingo. Pored toga, nagrade su bile i putovanje na Zakintos, mobilni telefoni, Cedevita peškiri i majice. Dobijeno je preko 7.000 koverti, što je daleko više nego što smo očekivali."

Pitali smo i zašto je izbor automobila bio novi Twingo. "Odlučili smo se da to bude Twingo, zato što je to trendy model sa otvorenim krovom. Ovaj atraktivan gradski automobil u potpunosti se uklapa sa brend identitetom Cedevite." - objašnjava Andrea.

Dobitnik glavne nagrade, Slobodan Kostić, ključeve od automobila je preuzeo od Igora Smiljanića iz kompanije Renault-Nissan Srbija. Kostić nije krio oduševljenje novim automobilom: "Twingo izgleda super. Stikere je poslala moja draga Vesna. Poslala je šest stikera u crvenim kovertama."


Foto:


Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo
Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo
Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo
Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo
Uručena glavna nagrada Cedevita nagradne igre - Renault Twingo

Tekst i foto: Automagazin.rs

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Automobilske kompanije prethodnih dana malo toga kriju. Neposredno pred početak sajma automobila u Parizu, na internetu su se pojavile zvanične fotografije nove generacije modela VW Golf GTI. Trovratni Golf GTI još uvek je označen kao koncept, ali je više nego jasno da je serijska proizvodnja veoma blizu...

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch postavlja kamen temeljac za prvu fabriku u Srbiji

Bosch Grupa postavlja kamen temeljac za svoju prvu fabriku u prisustvu Premijera Ivice Dačića. Proizvodni pogon, deo divizije Elektro Pokretača se gradi u Pećincima, oko 25 kilometara od Beograda. Vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga uložiće oko 70 milliona evra u narednih sedam godina i planira da zaposli 620 ljudi...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje