AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade - više nego bilo koji drugi automobilski brend - na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.

Australijska reklamna kampanja o Volkwagen tehnologiji asistencije pri parkiranju i nemački spot "Don't make up and drive" su bili posebno uspešni, od kojih je svaki osvojio Zlatnog lava.

"Oduševljeni smo uspehom koji smo ostvarili u Kanu", rekao je Luca de Meo, direktor marketinga za VW Grupu i VW brend. "Osvojena 23 lava su veliki uspeh, kako za nas, tako i za naše agencije. Ove nagrade ističu dve ključne vrednosti brenda, a to su odgovornost i inovacije i ponovo potvrđuju našu posvećenost kreativnosti i inovativnosti, dok istovremeno nikad ne gubimo iz vida potrebe naših kupaca".

Volkswagen kampanje nagrađene u Kanu obuhvataju kreativan rad iz Norveške, Velike Britanije, Australije, Švedske i Južne Afrike. "Nemački spot "Don't make up and drive" koji je izglasan za najbolji video u kategoriji "Cyber Lions", odnosi se na aktuelnu temu: svake godine, stotine hiljada nezgoda širom sveta se dešavaju zato što se žene šminkaju u toku vožnje.

Porsche SCG

Toyota - Specijalna servisna kampanja

Toyota - Specijalna servisna kampanja

Toyota Srbija najavljuje servisnu kampanju povodom potencijalnog problema koji se može javiti sa prekidačem elektopodizača prozorskog stakla u vozačevim vratima. Uzrok problema je neravnomerno nanošenje maziva na kontaktnim površinama unutar prekidača...

Elegantna i prefinjena Astra sedan: novi član Astra porodice

Elegantna i prefinjena Astra sedan: novi član Astra porodice

Elegantni četvorovratni sedan, najnoviji član Astra porodice, biće prvi put predstavljen na domaćem tržištu u četvrtak, 11.10. na Sajmu automobila u Novom Sadu. Zahvaljujući njemu, Opelova gama je kompletirana, a posetioci će imati priliku da novog sedana vide nedugo nakon svetske premijere na moskovskom Međunarodnom Auto Salonu...

Renault Clio Estate - Prve fotografije i informacije

Renault Clio Estate - Prve fotografije i informacije

Karavan verzija četvrte generacije modela Renault Clio, od svog prethodnika se ne razlikuje samo po dizajnu, već i po imenu - Renault Clio karavan na nekim tržištima se neće zvati Cio Grandtour, već Renault Clio Estate. Francuska kompanija je na sajmu automobila u Parizu predstavila prve fotografije i informacije...

Grand Motors Volvo V40 premijerno u Novom Sadu

Grand Motors Volvo V40 premijerno u Novom Sadu

Najnoviji model u Volvoovom proizvodnom programu, ujedno i jedno od najtraženijih vozila ove marke, V40, biće među retkim premijernim eksponatima na ovogodišnjem 12. sajmu Auto show – Novi Sad. Za prvo prikazivanje u Srbiji, ovlašćeni uvoznik, prodavac i serviser, novobeogradski Grand Motors, odabrao je verziju sa dizel motorom od 1,56 litara (115 KS) i paketom opreme Momentum...

Novi Subaru XV Krostrek osvojio IIHS nagradu za bezbednost

Novi Subaru XV Krostrek osvojio IIHS nagradu za bezbednost

„Subaru Kanada“ je objavio da je novi model „Subaru XV Krostrek 2013“ (model se u Evropi zove samo XV) dobio najvišu nagradu Instituta za bezbednost saobraćaja IIHS zbog odličnih rezultata prilikom testiranja udarca u prednji bočni deo, udara sa strane, prevrtanja i udarca u zadnji kraj vozila...

Proslava 75 godina Toyotine automobilske istorije!

Proslava 75 godina Toyotine automobilske istorije!

Sredinom 1930-ih, mladi Kiichiro Toyoda naslutio je potencijal u masovnoj proizvodnji automobila namenjenih široj javnosti. Tokom nekoliko godina uz puno upornosti, ubedio je svog oca - tekstilnog proizvođača i vlasnika Toyoda Automatic Loom Works da unutar fabrike osnuje novo automobilsko odeljenje...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje