Modriča predstavila novi dizajn ambalaže
U sredu, 20. juna, 2012. godine u centru NAVAK upriličena je svečanost povodom predstavljanja nove ambalaže za proizvode ove kompanije koja je kroz dugi niz godina stekla poverenje svojih kupaca...
Nova ambalaža je prisutnim gostima predstavljena u sklopu performansa kojeg su izvele mažoretkinje a zvuci etno grupe VIDA iz Modriče su dali dodatni akcenat na celokupni program. U Rafineriji ulja Modriča od njenog osnivanja 1954. godine prisutna je stalna saradnja sa najpoznatijim svetskim proizvođačima motora, vozila i opreme, proizvođačima aditiva i drugih sintetičkih komponenti, udruženjima i organizacijama za standardizaciju, fakultetima i drugim naučnim institucijama. Kao rezultat svih navedenih aktivnosti stvoreni su proizvodi koji su postali brendovi - OPTIMA, MAXIMA, PERMANT ...
Uporedo sa razvojem i praćenjem evropskih i svetskih trendova u razvoju novih proizvoda, posebna pažnja posvećena je i razvoju novih vrsta pakovanja vodeći računa o zahtevima tržišta i ugledu proizvoda Rafinerije ulja Mordiča, kao i same kompanije. U planovima razvoja za 2012. godinu menadžment kompanije je doneo odluku da se započne sa realizacijom projekta „Izrada nove ambalaže i redizajn etiketa“. U prvoj fazi ovoga projekta završena je izrada ambalaže od 1 i 4 lit. i urađen je redizajn etiketa.
Ovim projektom tržištu je ponuđeno sledeće:
1. ekološki prihvatljivija ambalaža
2. boca otpornija na mehanička oštećenja
3. sigurniji čep sa zaštitnom folijom
4. polietilenska etiketa sa štampom otpornom na UV – zrake
5. dvoslojna etiketa na poleđini
Proizvodi rafinerije u novom pakovanju plasiraće se na tržište Srbije krajem juna meseca 2012. godine.
Foto:
Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal