AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Hyundai kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu uporedo sa početkom ovog velikog sportskog događaja otvorio je vrata svojih fan parkova širom Evrope. Hyundai fan parkovi otvoreni su u osam Evropskih gradova od Madrida do Moskve i pružaju navijačima  svih uzrasta mogućnost za odličnu zabavu...

U centru pažnje fudbalskih fanova širom sveta ovog leta biće Evropsko prvenstvo u fudbalu koje je upravo u toku. Hyundai  kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu u osam gradova širom Evrope otvorio je svoje fan parkove u kojima će fudbalski fanovi  moći da prate utakmice svojih omiljenih timova, da u odličnoj atmosferi navijaju za njih ali i da se zabave pre i posle svake utakmice. Hyundai fan parkovi će za vreme ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu biti otvoreni u sledećim gradovima i zemljama: Prag /Češka republika/, Pariz /Francuska/, Dortmund i Berlin /Nemačka/, Torino /Italija/, Moskva i Sankt Peterburg /Rusija/ i  Španija. Hyundai  fan parkovi su otvoreni 8. juna kada je i počelo Evropsko prvenstvo u fudbalu i tokom celog prvenstva predstvaljaće odlično mesto za praćenje utakmica, navijanje i zabavu svih ljubitelja fudbala.

Mark Hall direktor marketinga Hyundai Motor Europe povodom otvaranja Hyundai fan parkova rekao je: ''Ovo je bila fantastična fudbalska sezona  širom Evrope i značajna godina za Hyundai koji je uveo mnogo novih proizvoda na Evropsko tržište: i40, novi i30 i redizajnirani i20. Ne postoji bolji način da ovogodišnje akcije Hyundaija u Evropi dovedemo do vrhunca od otvaranja naših fan parkova.''

Navijači će utakmice u Hyundai fan parkovima moći da prate putem impresivnih LED ekrana čija veličina iznosi oko 60 m2 i koji će svim navijačima, čak i u najvećim gužvama, omogućavati najbolji mogući pregled. Odličan pregled utakmice i pozitivna navijačka atmosfera će doprineti da se posetioci Hyundai fan parkova  osećaju kao da se nalaze na samim utakmicama.

Hyundai fan parkovi otvorili vrata širom Evrope

Pre početka i nakon završetka utakmica kao i u toku poluvremena navijači će biti u prilici da se zabave putem mnogih 3D igara koje će biti na raspolaganju svim posetiocima Hyundai fan parkova. Na licu mesta će biti i predstavnici Hyundaija koji će posetiocima predstavljati  svoje najnovije modele namenjene Evropskom tržištu.

Hyundai je partner UEFA više od 12 godina, a EURO 2012 je četvrto uzastopno  Evropsko prvenstvo na kome je kompanija Hyundai ostvarila značajnu ulogu kao zvanični automobilski sponzor. Hyundai je obezbedio 366 vozila za prevoz timova, poznatih ličnosti i zvaničnika ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu.   

Hyundai Auto Beograd PR

Peugeot 208 GTI - Otkriven serijski automobil

Peugeot 208 GTI - Otkriven serijski automobil

Kompanija Peugeot je oficijelno predstavila serijsko izdanje modela 208 GTi. Francuski hot-hatch u obliku koncepta je predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, a serijska verzija od koncepta se razlikuje već na prvi pogled...

Video: Koncept Lada XRAY već je na ulici

Video: Koncept Lada XRAY već je na ulici

Premijera koncepta Lada XRAY, biće jedno od najvećih iznenađenja ovogodišnjeg automobilskog sajma u Moskvi. Lada XRAY najavljuje, u kojem smeru će se kretati dizajn ove ruske marke, a mnogi smatraju da ovaj atraktivni koncept najavljuje modernog naslednika Lade Nive. Pred nama je prvi video...

U Španiji za tri dana prodato 15.000 novih automobila

U Španiji za tri dana prodato 15.000 novih automobila

Od 1. septembra 2012. godine u Španiji je stupila na snagu obavezna stopa poreza, povećana sa 18 na 21 procenat, što iznos za kupovinu automobila prosečno povećava za 650 evra. Zato je avgust mesec tekuće godine, rekordan sa stanovišta broja prodatih automobila u ovoj zemlji...

Kia počela sa globalnim projektom Green Light

Kia počela sa globalnim projektom Green Light

Korporacija Kia Motors je ovaj mesec sa projektom Green Light raširila svoje aktivnosti na području korporativne društvene odgovornosti. Radi se o programu društvene mobilnosti čiji cilj je poboljšanje dostupa deprivilegovane omladine na kriznim područjima do zdravstvenih i obrazovnih usluga...

SEAT Toledo: Prvni oficijelni video

SEAT Toledo: Prvni oficijelni video

Oficijelna premijera nove generacije modela SEAT Toledo, biće održana na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu. Novi Toledo je sa 4,48 metara dužine, čak četiri centimetra duži od orethodnika iz 2004. godine. Za razliku od Toleda II, koji je imao konvencionalni zadnji deo, najnovi model ima peta vrata, koja se otvaraju zajedno sa staklom...

Chevrolet nastavlja sa podrskom SOS decijih sela

Chevrolet nastavlja sa podrskom SOS decijih sela

Chevrolet i u 2012. nastavlja s podrskom SOS decijih sela, i to putem nekoliko novih projekata i sponzorstava. Chevrolet je pripremio iznenađenje za decu iz te organizacije: odmor u Opatiji, predivnom turistickom odredistu...

24 sata Elegancije 2012

24 sata Elegancije 2012

Nakon izuzetnog uspeha prošlogodišnje manifestacije “24 SATA ELEGANCIJE - Concours d’ Elegance & Luxury salon 2011.”, Beograd će imati priliku da ugosti drugo izdanje ove glamurozne manifestacije...

Kia Karens - Otkrivanje se nastavlja

Kia Karens - Otkrivanje se nastavlja

Južnokorejska kompanija Kia, predstavila je nove ilustracije, koje nam otkrivaju izgled nove generacije MPV modela Carens. Na novim slikama, možemo videti detaljan izgled maske hladnjaka i svetlosnih grupa, koji potvrđuju najavu da će izgled novih modela biti zasnovan na dizajnerskom konceptu modela Venga i druge generacije modela Cee'd...

Audi Q3 2026
Slika nedelje