AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mazda CX-5 na putu ka prodajnom rekordu širom sveta

Mazda CX-5 na putu ka prodajnom rekordu širom sveta

CX-5, Mazdin model nove generacije vozila sa potpuno novom SKYACTIV tehnologijom, na putu je prodajnog rekorda na svim kontintetima. Nakon premijernog predstavljanja u februaru ove godine, Mazdin novi kompaktni krosover SUV velikom brzinom osvaja kupce: u Evropi, po broju porudžbina vodi Rusija, u kojoj je za samo prva tri meseca naručeno 7.500 hiljada vozila.

Rusko tržište prati Nemačka, gde je do sada zabeležno 5.000 porudžbina. U Australiji se Mazda CX-5 navodi kao primer najbolje prodavanog SUV vozila sa preko 2.800 prodatih jedinica tokom marta i aprila i tenedencijom daljeg rasta prodaje. Cifre u Japanu su takođe impresivne: 16.000 porudžbina modela CX-5 od predstavljanja sredinom februara, što već u ovom trenutku daleko nadmašuje procene od 12.000 prodatih jedinica godišnje. U 80% slučajeva, izbor japanskih kupaca su dizel motori.

U Severnoj Americi, na tržištu SAD i Kanade, Mazda CX-5 do sada je osvojila oko 10.000 kupaca, sa tendencijom daljeg rasta interesovanja. Mazda CX-5 se, uz ovakve rezultate, može nazvati fenomenom u svom segmentu, koji dokazuje da je Mazda razvojem nove SKYACTIV tehnologije i KODO dizajna uspela da prepozna potrebe savremenog kupca, koji, uz vrhunske vozne karakteristike i maksimalnu moguću bezbednost dokazanu i na poslednjim testovima Euro NCAP, obraća pažnju i na komfor i izvanredan estetski doživljaj.

Mazda

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje