AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

GP2 serija - Felipe Nasr: „U F1 za godinu ili dve“

GP2 serija - Felipe Nasr: „U F1 za godinu ili dve“

Brazilac libanskog porekla Felipe Nasr (20) dospeo je u GP2 seriju odmah po osvajanju šampionskog naslova u prestižnoj Britanskoj Formuli 3. Brz, promišljeno agresivan i nesklon banzai manevrima, deluje kao momak koji će daleko dogurati, što je pokazao i tempom napredovanja kroz trkačke kategorije i vozačkom raznovrsnošću nagrađenom podijumom na 24 časa Dejtone...

Kijina ekološka i društvena odgovornost

Kijina ekološka i društvena odgovornost

Korporacija Kia Motors ulaže pozamašna sredstva u istraživanja i razvoj (R&D), pre svega poboljšanjem proizvodnih procesa i povećanjem broja inovacija na području automobilskih tehnologija, a sve sa ciljem smanjenja svog ekološkog uticaja...

Automechanika 2012 - virtuelni obilazak Bosch izložbenog štanda

Automechanika 2012 - virtuelni obilazak Bosch izložbenog štanda

Na ovogodišnjem sajmu Automechanika koji se održava od 11-16. septembra 2012. u Frankfurtu na Majni Bosch izlaže svoje proizvode i usluge u paviljonu broj 9. Od 4. septembra 2012. posetioci mogu doživeti virtuelni obilazak i dobiti informacije o izložbenom štandu na posebnoj internet stranici sajma Automechanika...

Toyota u Parizu

Toyota u Parizu

Kompletno obnovljen asortiman Toyote u evropskom C segmentu se sastoji od novog Aurisa, novog Auris Touring Sports modela i novog Versa. Svi ovi modeli će imati premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Parizu. Takođe, biće predstavljeni novi Yaris Trend i TRD linija vrhunske dodatne opreme za GT86. Kao najvažniji korak u ofanzivi na evropski C segment, novi Auris je odraz Toyotine rešenosti da napravi dopadljivije, dinamičnije i zabavnije automobile...

Honda CR-V modeli sa popustom i dodatnom opremom

Honda CR-V modeli sa popustom i dodatnom opremom

Od 07. septembra,  kupci Honda SUV modela CR-V,  koji u standardnom paketu ima pogon 4x4, prednje i zadnje parking senzore, dvozonsku automatsku klimu, alu felne 17”, tempomat, napredne sisteme bezbednosti, 8 airbagova i multifunkcionalni kožni upravljač, moćiće da ostvare  popust do 2.000 eur i dobiju paket originalne Honda dodatne opreme.

Miss Tuning 2013: kalendar

Miss Tuning 2013: kalendar

Miss Tuning 2012 Frizzy Arnold predstavlja svoj kalendar za 2013. godinu. Prethodnih godina, mogli smo uživati u novom Miss Tuning kalendaru u oktobru ili novembru mesecu, a sada je predstavljen praktično odmah posle letnjih praznika...

Predstavljen evropski Ford Mondeo četvrte generacije

Predstavljen evropski Ford Mondeo četvrte generacije

Ford je danas u Amsterdamu otkrio četvrtu generaciju evropske limuzine Mondeo. U skladu sa aktuelnom globalnom strategijom američke kompanije, novi Mondeo će se prodavati i preko okeana. Zanimljivo je da je svoje mesto pod "haubom" novog Mondea, pronašao i novi motor 1.0 EcoBoost...

Opel Corsa po neverovatnoj ceni

Opel Corsa po neverovatnoj ceni

Kompanija Opel pokrenula je novu akciju kojom je svim svojim budućim kupcima omogućila da po najpovoljnijim uslovima dođu do jednog od najprodavanijih i najomiljenijih modela, Opel Corse...

Prvi kilometri sa NIS Petrolom

Prvi kilometri sa NIS Petrolom

NIS Petrol je pokrenuo novu akciju namenjenu mladim vozačima. Poklon kartica za gorivo u vrednosti od 1000 dinara namenjena je vozačima koji su u protekla dva meseca položili vozački ispit. Akcija se organizuje svakog meseca do kraja godine...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje