AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Opel na Sajmu automobila u Novom Sadu

Opel na Sajmu automobila u Novom Sadu

Na ovogodišnjem sajmu automobila u Novom Sadu, koji se održava od 10.-14. oktobra, kompanija Ćircom d.o.o., Opelov ovlašćeni diler, predstaviće posetiocima svoju bogatu ponudu  fantastično opremljenih Opelovih modela...

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Novi Logan iza sebe ima parisku premijeru, a pred nama su nove fotografije i video. Promotivni video predstavlja Logan u najskupljoj verziji, opremljenoj informacionim sistemom, displejom osetljivim na dodir, parking senzorima i svim elementima dovoljnim za potrebe porodice. Fotografije otkrivaju osnovnu verziju..

Grand Motors organizovao Premium Day

Grand Motors organizovao Premium Day

U četvrtak, 4. okrobra, kompanija Grand Motors je za predstavnike medija organizovala test vožnje poznatih marki Volvo, Land Rover i Infiniti. U prijatnoj atmosferi poslovnog centra Grand Motors, novinari i klijenti su uživali u koktelu i razmenjivali utiske o ovim ekskluzivnim modelima premium marki...

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Najpopularniji Suzukijev model u Srbiji, SX4, koji je u poslednja tri meseca imao 40 odsto više kupaca nego u celoj prvoj polovini godine, uprkos povećanju PDV-a, u verziji GLX je zadržao specijalnu, nepromenjenu cenu – 9.990 evra sa svim dažbinama. Ovu varijantu SX4 pokreće benzinski motor od 1,6 litara sa 120 „konja“...

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Preko 330.000 modela originalne Bube kabriolet je proizvedeno od 1949. do 1980. godine.U stvaranju poslednje verzije Bube kabriolet Volkswagen je reinterpretirao vanvremenski dizajn prošlih dana i silueti dao izrazito sportski i dinamičniji izgled...

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

U švedskom mestu Linköping, od 2010. godine se testira "ležeći policajac" pod nazivom Actibump. Ovo neobično rešenje za usporavanje samo brzih vozila je razvila kompanija Edeva, a prema prvim reakcijama, biće ih ugrađeno još nekoliko. Iako je funkcija ista, ovaj revolucionarni "ležeći policajac" radi po suprotnom principu od klasičnog...

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Poznati novinar iz oblasti automobilizma, Đorđe Đenić, sinoć je predstavio svoju novu knjigu - "Trkačka pozornica". Promocija je održana u Muzeju automobila, a među zvanicama su bili mnogi šampioni auto i moto sporta, predstavici medija i prijatelji...

Evropsko automobilsko tržište u padu

Evropsko automobilsko tržište u padu

Prodaja automobila u Evropi beleži pad, a Ford priznaje, da se protiv daljeg pada prodaje u Evropi bori i tako što dileri kupuju svoje automobile. Roelant de Waard, potpredsednik Ford of Europe za marketing, prodaju i servis, tvrdi da 30 % novoregistrovanih automobila u Nemačkoj, predstavljaju automobili koje su kupili sami prodavci...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje