Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon
Kompanija Audi otvorila je u centralnom Londonu, nedaleko od poznatog trga Piccadilly Circus, svoj prvi virtuelni showroom. Nemačka kompanija planira u naredne tri godine, da otvori više od 20 virtuelnih showrooma, koji bi u budućnosti trebali predstavljati ključan koncept prodaje, prvenstveno u oblasti električnih Audija...
Virtuelni showroom nazvan je Audi City. Unutar ovog prodajnog mesta, nalazi se kompletna paleta modela marke Audi, prezentovana u digitalnom formatu. Audi City tako kombinuje digitalnu prezentaciju proizvoda i lični kontakt sa prodavcem.
Jedna od prednosti takvog salona automobila je ta, što prodavac klijentu može pokazati kompletnu ponudu modela, uključujući i boje karoserije, kombinaciju boja i materijala u enterijeru ili opremu pojedinih modela. Tako klijent lakše može izabrati automobil iz svojih snova od milion mogućih konfiguacija, i vidi ga u realnoj veličini na velikim ekranima. Tehnički detalji, kao što su pogonski sistemi, LED svetla ili detalji karoserije, u virtuelnom salonu su predstavljeni jednostavnije, kako bi klijent bolje razumeo njihovo funkcionisanje.
Za klijente se stara menadžer za odnose sa kupcima. On pomaže potencijalnim kupcima kvalitetnim konsultacijama, a posle kupovine automobila, stara se za postprodajne usluge za korisnike. Svaki virtuelni prodajni salon biće povezan sa konvencionalnim zastupništvom Audija, koji pruža druge usluge, kao što je servis. Audi City se nalazi na malom prostoru, i zahvaljujući efikasnom iskorišćenju prostora, virtuelni prodajni salon će biti moguće instalirati u srcu velikih gradova.
Audi ističe da do 2015. godine, želi da na atraktivnim lokacijama velikih mesta, otvori više od 20 virtuelnih prodajnih salona. Ovakav format prodajnog salona, još više će približiti Audi automobile potencijalnim kupcima i omogućiti bolji odnos sa klijentima.
"Audi City će obezbediti nove mogućnosti u službi prodaje i povećati stepen individualnog kontakta sa klijentima." - izjavio je Peter Schwarzenbauer, član predsedništva kompanije Audi, zadužen za marketing i prodaju.
Foto:
Automagazin.rs