AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet je danas objavio uspostavljanje trogodišnjeg partnerstva sa projektom “Jedan svet fudbala”, nagrađivanom B-korporacijom i tvorcem fudbalske lopte “Jedan svet”, što će dovesti do donacija milion i po praktično neuništivih fudbalskih lopti mladima koji žive u ratnim zonama, izbegličkim kampovima, područjima prirodnih katastrofa...

Chevrolet-ovo obećanje će biti izvršeno kroz globalnu mrežu organizacija posvećenih osposobljavanju budućih generacija fudbalera.

“Projekat “Jedan svet fudbala” promoviše primarnu vrednost koja je veoma bliska kompaniji Chevrolet, a to je da fudbal može da utiče na život i dovede do pozitivnih promena šiorom sveta”, rekao je globalni marketing menadžer u kompaniji General Motors, Džoel Evanik. “Sa uzbuđenjem podržavamo misiju projekta “Jedan svet fudbala” da podstakne milione širom sveta da se pridruže naporima i stvore globalni pokret za dobro ove igre i ljudi koji su zaljubljeni u nju”.

Chevrolet postaje sponzor organizacije, koja je osnovana 2010. godine uz ključnu podršku svetski poznatog muzičara Stinga. Chevrolet-ova podrška je deo globalne fudbalske inicijative unutar kompanije koja uključuje sponzorstvo giganta britanske Premijer lige, kluba Manchester United.

 “Mi u Chevrolet-u vidimo partnera koji je pokazao da je strastven i da zaista ceni moć fudbala da izazove pozitivne promene”, kaže predsednik Manchester United Fondacije, David Gill. “Inspirisanje mladih ljudi kroz edukaciju i aktivnosti je u srcu Fondacije Manchester United i svim srcem podržavamo Chevrolet-ovu inicijativu u vezi sa projektom “Svet jednog fudbala”.


Od svog začeća, projekat “Jedan svet fudbala” je imao pozitivan uticaj na preko 525.000 života u 137 zemalja kroz preko 138 organizacija – uključujući škole, sirotišta i neprofitne organizacije – koje kroz sport rešavaju konflikte, podstiču na toleranciju i grade zajednice. Kompanija je takođe članica mreže streetfootballnetwork, koja povezuje 94 neprofitne organizacije koje promovišu fudbal za društvene promene u 61 zemalja.

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Tim Jahnigen, koji je smislio projekat “Jedan svet fudbala”, je i priznati tekstopisac, a inspiraciju da započne ovaj projekat je dobio nakon što je pogledao na CNN-u snimak o deci u Darfuru koja igraju fudbal koristeći loptu napravljenu od smeća i kanapa. Jahnigen je odlučio da napravi loptu koja će biti kao prava fudbalska lopta, ali je neće uništiti teški uslovi sa kojima se fudbaleri u nekim delovima sveta suočavaju.

“Naša misija u projektu “Jedan svet fudbala” je da postignemo značajan efekat tako što ćemo radost fudbala i igre doneti među mlade širom sveta, kako bi deca mogla da budu deca bez obzira gde žive”, kaže Jahnigen, jedan od osnivača i šef inovacija u projektu “Jedan svet fudbala”. “Chevrolet je idealan partner koji deli naše uverenje da fudbal ne samo da može da zbliži ljude kroz uzbuđenje igre, već može da doprinese i oporavku i ponovnoj izgradnji zajednica koje je su zahvaćene ratovima, prirodnim katastrofama ili siromaštvom. Kroz ovo partnerstvo možemo zaista da utičemo na život miliona ljudi kroz prostu moć trajne lopte”.

Projekat “Jedan svet fudbala” i lopta su inspirisani Sting-ovom pesmom “Jedan svet (a ne tri)”. Za razvoj ove lopte bilo je potrebno 11 meseci tokom kojih su stvarani prototipi i sprovođena testiranja u Africi, na Haitiju, u Iraku i drugde. Projekat “Jedan svet fudbala” sarađuje sa organizacijama i kompanijama širom sveta, koje kupuju, sponzorišu i/ili distribuiraju fudbalsku loptu “Jedan svet” u mestima gde ona može da doprinese trajnoj igri.

Pojedinci takođe mogu da kupe fudbalsku loptu “Jedan svet” u okviru programa “Kupi jednu, pokloni jednu” na vebsajtu projekta “Jedan svet fudbala”. Kupovina lopte povlači sa sobom donaciju još jedne lopte organizacijama koje rade u ugroženim zajednicama širom sveta, kao što su između ostalog “Treneri širom kontinenata”, “GOLOVI Haiti”, “Pravo na međunarodnu igru” i “Spasimo decu”. Oni koji žele samo da doniraju ili da kupe lopte za svoje organizaicje to mogu takođe da učine na vebsajtu projekta.

Fudbalska lopta “Jedan svet” može da traje duže od stotina regularnih lopti, s obzirom da je otporna na igru u bilo kojem okruženju. Loptu nikada nije potrebno napumpati i ona se nikada ne izduvava, čak i ako je nekoliko puta probušena. Fudbalska lopta “Jedan svet” može da se koristi godinama na svim terenima, kao što su beton, asfalt, zemlja, stenovito područje, i može da izdrži teške uslove, a da se ne izduva.

Iako je dizajnirana da ima istu veličinu, težinu i karakteristike odskakanja kao i tradicionalna naduvana fudbalska lopta, fudbalsku loptu “Jedan svet” nije potrebno šiti. Materijal koji se koristi prilikom pravljenja lopte je inertan (nije otrovan i ne ispušta ništa) i veoma je čvrst. Trajnost fudbalske lopte “Jedan svet” doprinosi rešavanju jednog globalnog ekološkog iskušenja tako što eliminiše otpad koji nastaje bacanjem probušenih fudbalskih lopti.

Fanovi mogu da se pridruže Chevrolet-ovoj inicijativi i doniraju fudbalsku loptu “Jedan svet” nekom od urgoženih regiona u svetu, a i da saznaju više o Sting-ovom angažovanju u ovom projektu na sajtu www.ChevroletFC.com.

U ime ovog partnerstva ,“Jedan svet fudbala” , osnivač Tim Jahnigen i Sting se pojavljuju zajedno u PSA, proizvedenom od strane radical.media , koji će biti distribuiran i globalno emitovan na istaknutim mestima, u Sting 25. iPad App. Molimo Vas da posetite www.chevroletFC.com , da se pridružite Chevrolet-u i donirate “Jedan svet fudbala” loptu na području dela sveta koji je u nevolji.

Chevrolet

EU planira uvođenje metodike za realnije merenje potrošnje goriva

EU planira uvođenje metodike za realnije merenje potrošnje goriva

Svi veoma dobro znamo koliko je teško postići potrošnju koju navodi proizvođač automobila. Možete pokušavati šta želite, ali u realnim uslovima, brojke koje stoje u zvaničnoj specifikaciji, ponekad su nedostižne. Kao logično, nameće nam se pitanje - zašto se ovi podaci prikazuju, ako su nerealni? I ovo će uskoro biti promenjeno...

Dacia Duster ima motorni čamac kao dodatnu opremu

Dacia Duster ima motorni čamac kao dodatnu opremu

Dacia je u saradnji sa Yamahom, na izabranim tržištima nudi model Duster sa paketom Yamaha Marine. Najveća prednost ovog paketa je motorni čamac japanskog proizvođača, dostupan po specijalnim cenama. U pitanju je čamac na naduvavanje Yamaha Yam 310 S, sa aluminijumskom podlogom, dužine 3,1 metar i širine 1,6 metara...

Hennessey napravio monstruma od Camara ZL1

Hennessey napravio monstruma od Camara ZL1

U kompaniji Hennessey je rođena nova zver. Od veoma brzog modela Camaro ZL1, stvoren je ulični monstrum, koji ima preko 1.000 konjskih snaga! S obzirom da Chevrolet Camaro ZL1 ima isti motor (6.2) kao i Cadillac CTS-V, u Hennesseyu nisu imali težak posao...

Potvrđeno: BMW i8 će koštati oko 100.000 evra

Potvrđeno: BMW i8 će koštati oko 100.000 evra

BMW je potvrdio informaciju, da će novi sportski model, koji pokreću benzinski turbo trocilindarski motor i elektromotor, koštati više od 100.000 evra. O ceni ovog supersportskog "hibrida" je govorio Ian Robertson, šef globalne prodaje u kompaniji BMW, prilikom otvaranja prodajnog objekta u Londonu, koji je primarno usmeren na novu diviziju BMW i...

Serijski Nissan Juke Nismo predstavljen u Le Manu

Serijski Nissan Juke Nismo predstavljen u Le Manu

Trka 24 časa Le Mana 2012, bila je idealna prilika da Nissan predstavi serijsko izdanje modela Juke, modifikovan od strane divizije Nismo. Zanimljivo dizajniran crossover model sa sportskim elementima, na evropskom tržištu će se pojaviti u januaru 2013. godine...

Audi A1 dostupan u specijalnoj ediciji Amplified

Audi A1 dostupan u specijalnoj ediciji Amplified

Kompanija Audi želi da svoje najmanje modele učini još atraktivnijim i predstavlja dve nove edicije modela A1 i A1 Sportback - Amplified Red i Amplified White. Za prvu imenovanu ediciju, karakteristična je specifična crvena boja sa perla efektom, a druga edicija je prepoznatljiva po beloj metaliziranoj boji...

Mercedes-Benz A 45 AMG na prvim fotografijama

Mercedes-Benz A 45 AMG na prvim fotografijama

Mercedes-Benz je objavio prve fotografije vrhunske AMG verzije nove generacije modela A-klasa (W176), istina u formi zamaskiranog automobila. Mercedes-Benz A 45 AMG, možemo prvi put videti u crnoj boji, sa zatamnjenim zadnjim staklima, sa maskiranom "haubom", maskom hladnjaka i branicima...

Koncept Toyota Camatte: Za decu i odrasle

Koncept Toyota Camatte: Za decu i odrasle

Na međunarodnoj izložbi igračaka Tokyo Toy Show 2012 , kompanija Toyota će predstaviti studiju Camatte. Toyota tvrdi da će u ovom automobilu, kraćem od tri metra, uživati ne samo roditelji, već i deca. Glavni cilj Toyote je da ovim modelom aktuelnim i budućim vlasnicima obezbedi radost i snove spojene sa automobilom...

Esapekka Lappi - Rally Sweden 2024
Slika nedelje