AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Chevrolet je danas objavio uspostavljanje trogodišnjeg partnerstva sa projektom “Jedan svet fudbala”, nagrađivanom B-korporacijom i tvorcem fudbalske lopte “Jedan svet”, što će dovesti do donacija milion i po praktično neuništivih fudbalskih lopti mladima koji žive u ratnim zonama, izbegličkim kampovima, područjima prirodnih katastrofa...

Chevrolet-ovo obećanje će biti izvršeno kroz globalnu mrežu organizacija posvećenih osposobljavanju budućih generacija fudbalera.

“Projekat “Jedan svet fudbala” promoviše primarnu vrednost koja je veoma bliska kompaniji Chevrolet, a to je da fudbal može da utiče na život i dovede do pozitivnih promena šiorom sveta”, rekao je globalni marketing menadžer u kompaniji General Motors, Džoel Evanik. “Sa uzbuđenjem podržavamo misiju projekta “Jedan svet fudbala” da podstakne milione širom sveta da se pridruže naporima i stvore globalni pokret za dobro ove igre i ljudi koji su zaljubljeni u nju”.

Chevrolet postaje sponzor organizacije, koja je osnovana 2010. godine uz ključnu podršku svetski poznatog muzičara Stinga. Chevrolet-ova podrška je deo globalne fudbalske inicijative unutar kompanije koja uključuje sponzorstvo giganta britanske Premijer lige, kluba Manchester United.

 “Mi u Chevrolet-u vidimo partnera koji je pokazao da je strastven i da zaista ceni moć fudbala da izazove pozitivne promene”, kaže predsednik Manchester United Fondacije, David Gill. “Inspirisanje mladih ljudi kroz edukaciju i aktivnosti je u srcu Fondacije Manchester United i svim srcem podržavamo Chevrolet-ovu inicijativu u vezi sa projektom “Svet jednog fudbala”.


Od svog začeća, projekat “Jedan svet fudbala” je imao pozitivan uticaj na preko 525.000 života u 137 zemalja kroz preko 138 organizacija – uključujući škole, sirotišta i neprofitne organizacije – koje kroz sport rešavaju konflikte, podstiču na toleranciju i grade zajednice. Kompanija je takođe članica mreže streetfootballnetwork, koja povezuje 94 neprofitne organizacije koje promovišu fudbal za društvene promene u 61 zemalja.

Chevrolet donira 1,5 milion fudbalskih lopti

Tim Jahnigen, koji je smislio projekat “Jedan svet fudbala”, je i priznati tekstopisac, a inspiraciju da započne ovaj projekat je dobio nakon što je pogledao na CNN-u snimak o deci u Darfuru koja igraju fudbal koristeći loptu napravljenu od smeća i kanapa. Jahnigen je odlučio da napravi loptu koja će biti kao prava fudbalska lopta, ali je neće uništiti teški uslovi sa kojima se fudbaleri u nekim delovima sveta suočavaju.

“Naša misija u projektu “Jedan svet fudbala” je da postignemo značajan efekat tako što ćemo radost fudbala i igre doneti među mlade širom sveta, kako bi deca mogla da budu deca bez obzira gde žive”, kaže Jahnigen, jedan od osnivača i šef inovacija u projektu “Jedan svet fudbala”. “Chevrolet je idealan partner koji deli naše uverenje da fudbal ne samo da može da zbliži ljude kroz uzbuđenje igre, već može da doprinese i oporavku i ponovnoj izgradnji zajednica koje je su zahvaćene ratovima, prirodnim katastrofama ili siromaštvom. Kroz ovo partnerstvo možemo zaista da utičemo na život miliona ljudi kroz prostu moć trajne lopte”.

Projekat “Jedan svet fudbala” i lopta su inspirisani Sting-ovom pesmom “Jedan svet (a ne tri)”. Za razvoj ove lopte bilo je potrebno 11 meseci tokom kojih su stvarani prototipi i sprovođena testiranja u Africi, na Haitiju, u Iraku i drugde. Projekat “Jedan svet fudbala” sarađuje sa organizacijama i kompanijama širom sveta, koje kupuju, sponzorišu i/ili distribuiraju fudbalsku loptu “Jedan svet” u mestima gde ona može da doprinese trajnoj igri.

Pojedinci takođe mogu da kupe fudbalsku loptu “Jedan svet” u okviru programa “Kupi jednu, pokloni jednu” na vebsajtu projekta “Jedan svet fudbala”. Kupovina lopte povlači sa sobom donaciju još jedne lopte organizacijama koje rade u ugroženim zajednicama širom sveta, kao što su između ostalog “Treneri širom kontinenata”, “GOLOVI Haiti”, “Pravo na međunarodnu igru” i “Spasimo decu”. Oni koji žele samo da doniraju ili da kupe lopte za svoje organizaicje to mogu takođe da učine na vebsajtu projekta.

Fudbalska lopta “Jedan svet” može da traje duže od stotina regularnih lopti, s obzirom da je otporna na igru u bilo kojem okruženju. Loptu nikada nije potrebno napumpati i ona se nikada ne izduvava, čak i ako je nekoliko puta probušena. Fudbalska lopta “Jedan svet” može da se koristi godinama na svim terenima, kao što su beton, asfalt, zemlja, stenovito područje, i može da izdrži teške uslove, a da se ne izduva.

Iako je dizajnirana da ima istu veličinu, težinu i karakteristike odskakanja kao i tradicionalna naduvana fudbalska lopta, fudbalsku loptu “Jedan svet” nije potrebno šiti. Materijal koji se koristi prilikom pravljenja lopte je inertan (nije otrovan i ne ispušta ništa) i veoma je čvrst. Trajnost fudbalske lopte “Jedan svet” doprinosi rešavanju jednog globalnog ekološkog iskušenja tako što eliminiše otpad koji nastaje bacanjem probušenih fudbalskih lopti.

Fanovi mogu da se pridruže Chevrolet-ovoj inicijativi i doniraju fudbalsku loptu “Jedan svet” nekom od urgoženih regiona u svetu, a i da saznaju više o Sting-ovom angažovanju u ovom projektu na sajtu www.ChevroletFC.com.

U ime ovog partnerstva ,“Jedan svet fudbala” , osnivač Tim Jahnigen i Sting se pojavljuju zajedno u PSA, proizvedenom od strane radical.media , koji će biti distribuiran i globalno emitovan na istaknutim mestima, u Sting 25. iPad App. Molimo Vas da posetite www.chevroletFC.com , da se pridružite Chevrolet-u i donirate “Jedan svet fudbala” loptu na području dela sveta koji je u nevolji.

Chevrolet

Opel na Sajmu automobila u Novom Sadu

Opel na Sajmu automobila u Novom Sadu

Na ovogodišnjem sajmu automobila u Novom Sadu, koji se održava od 10.-14. oktobra, kompanija Ćircom d.o.o., Opelov ovlašćeni diler, predstaviće posetiocima svoju bogatu ponudu  fantastično opremljenih Opelovih modela...

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Novi Logan iza sebe ima parisku premijeru, a pred nama su nove fotografije i video. Promotivni video predstavlja Logan u najskupljoj verziji, opremljenoj informacionim sistemom, displejom osetljivim na dodir, parking senzorima i svim elementima dovoljnim za potrebe porodice. Fotografije otkrivaju osnovnu verziju..

Grand Motors organizovao Premium Day

Grand Motors organizovao Premium Day

U četvrtak, 4. okrobra, kompanija Grand Motors je za predstavnike medija organizovala test vožnje poznatih marki Volvo, Land Rover i Infiniti. U prijatnoj atmosferi poslovnog centra Grand Motors, novinari i klijenti su uživali u koktelu i razmenjivali utiske o ovim ekskluzivnim modelima premium marki...

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Najpopularniji Suzukijev model u Srbiji, SX4, koji je u poslednja tri meseca imao 40 odsto više kupaca nego u celoj prvoj polovini godine, uprkos povećanju PDV-a, u verziji GLX je zadržao specijalnu, nepromenjenu cenu – 9.990 evra sa svim dažbinama. Ovu varijantu SX4 pokreće benzinski motor od 1,6 litara sa 120 „konja“...

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Preko 330.000 modela originalne Bube kabriolet je proizvedeno od 1949. do 1980. godine.U stvaranju poslednje verzije Bube kabriolet Volkswagen je reinterpretirao vanvremenski dizajn prošlih dana i silueti dao izrazito sportski i dinamičniji izgled...

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

U švedskom mestu Linköping, od 2010. godine se testira "ležeći policajac" pod nazivom Actibump. Ovo neobično rešenje za usporavanje samo brzih vozila je razvila kompanija Edeva, a prema prvim reakcijama, biće ih ugrađeno još nekoliko. Iako je funkcija ista, ovaj revolucionarni "ležeći policajac" radi po suprotnom principu od klasičnog...

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Poznati novinar iz oblasti automobilizma, Đorđe Đenić, sinoć je predstavio svoju novu knjigu - "Trkačka pozornica". Promocija je održana u Muzeju automobila, a među zvanicama su bili mnogi šampioni auto i moto sporta, predstavici medija i prijatelji...

Evropsko automobilsko tržište u padu

Evropsko automobilsko tržište u padu

Prodaja automobila u Evropi beleži pad, a Ford priznaje, da se protiv daljeg pada prodaje u Evropi bori i tako što dileri kupuju svoje automobile. Roelant de Waard, potpredsednik Ford of Europe za marketing, prodaju i servis, tvrdi da 30 % novoregistrovanih automobila u Nemačkoj, predstavljaju automobili koje su kupili sami prodavci...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje