AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Michelin lansira na srpsko tržište svoj novi putnički pneumatik MICHELIN Primacy 3. Pneumatik će otvoriti potpuno novu eru u bezbednosti saobraćaja. Posle kraće prezentacije svih prednosti koje Primacy 3 pruža, na poligonu Teniskog centra Novak je organizovana interaktivna demonstracija ovog kvalitetnog pneumatika, u saradnji sa Audijem...

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Fotografije možete pogledati klikom na LINK.

U poređenju sa četri glavna konkurenta na tržištu, MICHELIN Primacy 3 pneumatik pruža najbolje držanje u kočenju na suvim i mokrim površinama i u krivinama na mokrim putevima(1). Ova činjenica je dokazana testovima koji su izvršeni 2011. od strane TÜV SÜD Automotive i IDIADA, dve nezavisne organizacije(1). Jedan od primera superiornosti pneumatika je da sa brzinom od 100 km/h MICHELIN Primacy 3 ima u proseku 2,2 metra kraći kočioni put od svojih konkurenata na suvoj površini.

Ime novog pneumatika odražava svoje kvalitete: MICHELIN Primacy 3 poboljšava bezbednost u tri različite oblasti performansi. Kao i svi Michelin pneumatici, on takođe pruža veliku ukupnu kilometražu uz smanjenje potrošnje goriva - u ovom slučaju i do 70 litara za ceo svoj životni vek(2).

Da bi pružio ovaj balans performansi, Michelin je primenio inovativni proces koji integriše detaljno razumevanje saobraćajnih nesreća, stečen od strane svojih timovima za istraživanje i razvoj. Zašto bezbednost? Jer prema istraživanju koje je 2010. sprovela GFK u pet zemalja (Francuska, Nemačka, Italija, Španija i UK), bezbednost je najvažnija karakteristika koju ptrošači očekuju od pneumatika.

Činjenica da je bezbednost prioritet ne dolazi kao iznenađenje. Međutim, analize ponašanja su obezbedile dodatne informacije.
Opasnosti na putu su često prisutne tamo gde se najmanje očekuju.
- Koliko ljudi zna da se 70% saobraćajnih nesreća dešava na suvim površinama?
- Ko je svestan činjenice da se 60% nesreća dešava u gradovima i pri malim brzinama?

Ove dve statistike, koje su suprotnosti sa predrasudama koje su čvrsto usidrene u glavama ljudi, ukazuju na potrebu za novim pogledom na aksidentologiju - proučavanje nesreća. Neslaganjem sa ovim predubeđenjima, MICHELIN može da pruži značajna rešenja i potvrdi svoju posvećenost unapređenju bezbednosti za sve učesnike u saobraćaju.

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Sagledavanjem problema iz tri ugla, Michelin namerava da smanji njihovu učestalost:

1) Michelin radi na poboljšanju razumevanja saobraćajnih nesreća.

2) Za svaki pneumatik koji Michelin dizajnira, glavni prioritet je pružanje bezbednosti. To je srž njegovog poslovanja. Grupa, između ostalih poslovnih aktivnosti, prikuplja informacije o opasnostima na putu. Što je još važnije, njihovi istraživački i razvojni timovi su u stanju da asimiliraju podatake. Zato je Michelin u stanju da razvija pneumatike koji savršeno odgovaraju kritičnim situacijama u vožnji i na taj način ispunjavaju primarna očekivanja vozača širom sveta. Novi Michelin Primacy 3 pneumatik je dizajniran u skladu sa ovom strategijom.

3)    Michelin pomaže da se promeni ponašanje učesnika u saobraćaju. Grupa sprovodi programe za podizanje svesti korisnika o važnosti održavanja adekvatnog pritiska u gumama. Zato su instalirani sistemi kako bi se osiguralo da se pneumatici mogu ispravno i lako pumpati, obezbeđujući Mišelinkove pumpe vlastima za autoputeve i lokalnim zajednicama, tako da vozači mogu da prilagode svoj pritisak u gumama besplatno. Michelin, takođe učestvuje u programima nacionalne vlade, radeći zajedno sa javnim i privatnim organizacijama.

Michelin Primacy 3 stigao u Srbiju + FOTO

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Volkswagen Golf GTI na prvim fotografijama

Automobilske kompanije prethodnih dana malo toga kriju. Neposredno pred početak sajma automobila u Parizu, na internetu su se pojavile zvanične fotografije nove generacije modela VW Golf GTI. Trovratni Golf GTI još uvek je označen kao koncept, ali je više nego jasno da je serijska proizvodnja veoma blizu...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje