AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Grand Motors: Sajamske cene za Ford Transit

Grand Motors: Sajamske cene za Ford Transit

Premda ove godine Grand Motors, generalni uvoznik, distributer i serviser automobila i lakih komercijalnih vozila Ford ne učestvuje na specijalizovanoj sajamskoj manifestaciji BEOTRUCK 2012, ipak je pripremio sajamske, osetno niže cene za neke verzije Transita, jednog od najtraženijih kombi vozila u Evropi...

Ograničena količina furgona 300 SWB s kratkim međuosovinskim rastojanjem, dizel motorom 2.2 TDCi od 85 KS, zapreminom tovarnog prostora 6,5 m³ i korisnom nosivošću od 1.300 kg se nudi po sniženoj ceni od 14.800 evra u dinarskoj protivvrednosti bez PDV-a (koji je za ovu vrstu vozila povratan).

Po sniženoj ceni je raspoloživo i nekoliko Transita 300 MWB sa srednje dugačkim međuosovinskim rastojanjem, motorom 2.2 TDCi sa 115 KS, zapreminom tovarnog prostora od 9 m³ i nosivošću od 1.190 kg. Nude se po ceni od 16.500 evra bez PDV-a.

U Grand Motorsu kažu da je celokupan program lakih komercijalnih vozila dobio nove, vrlo atraktivne cene o kojima se zainteresovani mogu informisati u sedam ovlašćenih prodajno-servisnih jedinica u Srbiji.

Grand Motors

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje