AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Volkswagen otvara novu fabriku u Kini

Volkswagen otvara novu fabriku u Kini

Volkswagen Grupa otvara nove proizvodne kapacitete na rastućem tržištu Kine. Prof. dr Johem Hajcman, član Upravnog odbora Volkswagen AG, zadužen za novu funkciju kineskog Upravnog odbora i dr Mihael Maht, član Upravnog odbora Volkswagen AG zadužen za proizvodnju Grupe, otvorili su novu fabriku Šangaj Volkswagen u Jizengu, u Istočnoj Kini...

Prodajna akcija Subarua u Srbiji

Prodajna akcija Subarua u Srbiji

Od 1. do 31. avgusta 2012. godine svi oni koji odluče da kupe popularni Subaruov terenac Forester, moći će da iskoriste letnji popust koji se kreće od 1.000 do čak 4.000 evra u dinarskoj protivvrednosti, u zavisnosti od modela, nivoa opreme, vrste motora i godine proizvodnje...

Nova luksuzna limuzina Kia Quoris

Nova luksuzna limuzina Kia Quoris

Kijina nova luksuzna limuzina (od maja se prodaje u Južnoj Koreji pod imenom K9) će se na ostalim tržištima zvati Quoris, a očekujemo je krajem godine. Ime proizlazi iz engleskih reči ‘core’ i ‘quality’, što bi trebalo predstavljati kombinaciju čvrstoće, luksuza i visoke tehnologije...

Lexus LS (2013) na prvim fotografijama

Lexus LS (2013) na prvim fotografijama

Početkom jula meseca tekuće godine, kompanija Lexus je objlavila kratko saopštenje, u kojem se navodi da će 30. jula, u San Francisku predstaviti novu generaciju sedana LS. Kao što se obično događa, internet često biva brži, i tako su svetlo dana ugledale prve fotografije...

Počela proizvodnja novog Ford Transita

Počela proizvodnja novog Ford Transita

Potpuno novi Ford Transit Custom i Tourneo Custom sišli su 23. jula prvi put sa proizvodne linije u fabrici Kocaeli, u Turskoj. Dolazak Transit Custom furgona i verzije za prevoz putnika Tourneo Custom, označava prvi korak u potpunoj transformaciji Fordovih komercijalnih vozila namenjenih svetskom tržištu, koja će biti sprovedena do kraja 2013. godine.

Grand Motors: Petogodišnja garancija za Fordove automobile

Grand Motors: Petogodišnja garancija za Fordove automobile

Sva nova Fordova putnička i laka komercijalna vozila koja u Srbiji prodaju uvoznik, distributer i serviser Grand Motors i mreža ovlašćenih dilera od 15. juna imaju petogodišnju garanciju. Pri kupovini novog Forda vlasnik potpisuje ugovor o korišćenju Garantnog paketa, koji važi 60 meseci, pod uslovom da korisnik garancije obavlja sve kontrolne preglede, radove na održavanju vozila, popravke i zamene originalnih rezervnih delova u ovlašćenoj servisnoj mreži...

Hamann Cyrano: Porsche Panamera Turbo na steroidima

Hamann Cyrano: Porsche Panamera Turbo na steroidima

603 konjske snage i strašan bodykit jasan su dokaz da se Hamann ne plaši tjuninga autombila kao što je Porsche Panamera Turbo. Čini se da će se plašiti svi ostali, jer se Hamann nije zadovoljio samo "kozmetičkim" promenama, već je svoje znanje i iskustvo usmerio i na razvoj tehnike...

MINI oficijelno vozilo Lovefesta u Vrnjačkoj Banji

MINI oficijelno vozilo Lovefesta u Vrnjačkoj Banji

Imajući u vidu ciljnu grupu festivala, MINI je prepoznat kao idealan partner i oficijelno vozilo Lovefesta. Ne samo da će glavne zvezde koje nastupaju imati priliku da voze MINI automobile, već je planiran i veliki broj promotivnih aktivnosti po Srbiji...

Kalle Rovanpera - Toyota GR Yaris Hybrid Rally1
Slika nedelje