AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj Bundesligi. Nakon što je krajem juna potpisao partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05, nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner.

Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel ponovo u Ligi šampiona

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Opel

Gemballa: tjuning za Porsche 911 Carrera S Cabriolet

Gemballa: tjuning za Porsche 911 Carrera S Cabriolet

Umesto da troši energiju na povećavanje snage atmosferskog motora, tjunerska kompanija Gemballa se odlučila da unapredi druge oblasti slavnog modela Porsche 911 Carrera S Cabrio. Automobil je dobio nove atraktivne (i skupocene!) felne, snažniji kočioni sistem marke Brembo i sportsko oslanjanje...

Chevrolet na Sajmu automobila u Parizu

Chevrolet na Sajmu automobila u Parizu

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže stilizovano izdanje popularnog mini automobila Spark, i jedinstveni ambijent će činiti prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Peta godina edukativne akcije „Jabuka ili limun“

Peta godina edukativne akcije „Jabuka ili limun“

U okviru akcije „Jabuka ili limun“ učenici petog razreda Osnovne škole „Veljko Ramadanović” iz Zemuna sa pripadnicima saobraćajne policije učestvuju u regulisanju saobraćaja na raskrsnici u blizini škole. Vozači koji poštuju saobraćajne propise biće nagrađeni jabukom i plaketom zahvalnosti, dok će nesavesni kao opomenu dobiti limun...

Starovremenski automobili - Dolazi jesen

Starovremenski automobili - Dolazi jesen

Na centralnom grdskom trgu u Sremskoj Mitrovici okupilo se nešto više od trideset starovremnskih vozila. Sa približavanjem jeseni i lošijeg vremena sezona skupova starovremenskih vozila kod nas je pri kraju. Ovo je jedan od zadnjih ovogodišnjih skupova...

Nova Opel Mokka sa jedinstvenim sistemima pomoći u vožnji

Nova Opel Mokka sa jedinstvenim sistemima pomoći u vožnji

Sa potpuno novim SUV-om, Mokkom, Opel prvi put donosi svoje bogate jedinstvene nemačke tehnologije i sisteme pomoći u vožnji u sub-kompaktni SUV segment. Ekskluzivne Opelove tehnologije koje povećavaju i bezbednost i udobnost, sada su dostupne širem segmentu kupaca...

Wales Rally GB: Druga ovogodišnja pobeda za Latvalu

Wales Rally GB: Druga ovogodišnja pobeda za Latvalu

Jari-Matti Latvala je bio neuhvatljiv na blatnjavim brzinskim ispitima Walesa. Leteći Finac je stekao ključnu prednost već tokom prvog dana, povećao je tokom drugog i održao tokom finalnog dana takmičenja. Oštra borba vodila se za drugo mesto između Pettera Solberga i Sebastiena Loeba. Uspešniji je bio Francuz...

EMA - Knić Srpske nadgradnje za Evropu i svet

EMA - Knić Srpske nadgradnje za Evropu i svet

Na 64. međunarodnom samu komercijalnih vozila IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), koji se od 20. do 27. septembra održava u Hanoveru, među 1.900 izlagača iz celog sveta je i renomirani proizvođač transportnih nadgradnji EMA iz Knića...

BMW Active Tourer Concept: Počinje doba prednjeg pogona

BMW Active Tourer Concept: Počinje doba prednjeg pogona

Upoznajte se sa automobilom nove ere marke BMW - komaktnim MPV modelom sa pogonom na prednje točkove. To je prvi takav model, ali neće biti jedini. S obzirom na anketu, čiji rezultati govore, da 80 % vlasnika BMW serije 1 misli da njihov automobil ima pogon na prednje točkove, ovo neće biti veliki šok za nove vlasnike...

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje