Novi Opel Adam inspiriše mlade umetnike
Spreman za tržišno lansiranje potpuno novog, urbanog, šik automobila – Adama, Opel je sklopio ekskluzivne ugovore o saradnji sa nekoliko avangardnih umetnika, uključujući ''Julien Simshäuser'', "Totally Enormous Extinct Dinosaurs" i "Invernomuto"...
Ova saradnja je dokumentovana na "ADAM&YOU" microsite-u gde korisnici mogu da pristupe fotografijama, kao i video materijalu i da pogledaju šta se dešavalo iza scena i kako je Adam kreiran.
Opelov direktor marketinga, Tomas Kaetano kaže: "Mi smo oduševljeni saradnjom sa ovim talentovanim, mladim, avangardnim umetnicima na lansiranju našeg šik gradskog automobila, Opel Adama. Osim tradicionalnog nemačkog inženjerskog rada, uložili smo veliku kreativnost u razvoj Adama kako bismo obezbedili najviši stepen personalizacije. Ova kreativnost i individualnost se ogledaju u radu umetnika."
Na početku saradnje, umetnici su dobili ekskluzivnu mogućnost da se ušunjaju iza scene i ''bace pogled'' na Adama, mnogo pre nego što su objavljene prve fotografije. Svakog od njih je Opel Adam inspirisao na poseban način. Rezultat toga su tri veoma različita projekta što je u potpunosti u skladu sa duhom trovratnog četvoroseda. Automobil takođe nudi tri različita ambijenta, JAM, GLAM i SLAM i može se personalizovati kao ni jedno drugo vozilo na tržištu.
Od dinosaurusa do superheroja
Julien Simshäuser je vidno impresioniran velikodušnom unutrašnjošću Opel Adama. Ovaj umetnik je dizajnirao pravi digitalni svet, neku vrstu interaktivnog čuda sa apstraktnim oblicima. "Baš kao što ja mogu da povežem svoj smartphone sa Opel Adamom, posetioci mogu da se povežu sa mojim instalacijama, a sve je uslovljeno njihovim komandama", objašnjava Simshäuser. 23-godišnjak koji je proglašen za "Digitalnog umetnika godine" za 2009. godinu, zasniva svoje radove na odnosu između prirode i tehnologije, dok razmišlja šta znači biti sve više zavisan od društvenih mreža.
Orlando Higginbottom, takođe poznat kao "Totally Enormous Extinct Dinosaurs", je veoma prepoznatljiv po svojim šarenim kapama i T-Rex kostimima. Ovaj muzički producent i DJ fokusiran je na temu boja i mogućnosti za personalizaciju. Rezultat toga je bogat i živopisan video spot koji prati "American Dream Part II". Soundtrack sa njegovog nedavno objavljenog debi albuma "Trouble" je britanski BBC Radio 1 nazvao "The hottest record in the world", čak i pre nego što je objavljen video spot. "Uvek sam mislio da je strašno dosadno da svi vozimo jedan od 15 modela automobila kod kojih sve boje izgledaju prilično slično - ali Opel Adam je osvežavajuće drugačiji", naglašava 26-godišnji Britanac.
Umetnički duo "Invernomuto", koji se sastoji od Simone Bertuzzi (28) i Simone Trabucchi (27), je inspirisan muževnim i mišićavim dizajnom Adama. "Opel Adam je očigledno mišićav auto, ali mi smo takođe želeli da prikažemo i njegove elegantne konture," objašnjavaju dve Italijanke. Njihov video pokazuje tipičnog superheroja: tonu mišića u uskoj odeći i sa maskom na licu, koji provodi noć na trkačkoj stazi, gde se razmeće svojom snagom. Ovo je tipično za "Invernomuto" koji su svoje ime stvorili na često apsurdnom i ponekad zagonetnom smislu za humor.
Novi Opel Adam će imati svoju svetsku premijeru na salonu automobila u Parizu (od 29. septembra - 14. oktobra 2012.). Prvi primerci urbanog, šik automobila će se naći u autosalonima u januaru 2013. godine.
Opel